wat boeit het jou het nou als die gast dood gaat ?quote:
dat dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:27 schreef MouzurX het volgende:
Je kijkt de hele dag op de klok maar als het 22:22 is valt het je op..
Net als bij 1337
Zo kan je overal wel een verband leggen dat er niet is..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:45 schreef Dhaha het volgende:
weird
als ik 4x2 doe krijg ik 8
ik ben in augustus geboren
Ik verwachtte "nooit grappig" maar meesterlijk is zeker gezien dit topic een mooie benamingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef MouzurX het volgende:
Op schiphol 1337 zien bij de eerste klok die je tegen komt nadat je het vliegtuig bent uitgestapt na je vakantie op Kreta is ook wel meesterlijk ja
Daar hoeft het niet bij te stoppen. Soms is het zelfs zo dat je bijvoorbeeld de kamer in komt lopen terwijl er een voetbalwedstrijd bezig is en staat de timer op11:11 op de seconde dat je kijkt. Of als je een biertje gaat halen en je kijkt op de thermostaat op de muur deze op 20:20 staat, na je werk op je kilometerteller van je fiets 18:18 en ga zo maar verder. Kan me wel voorstellen dat het dan een beetje raar aanvoelt. Als het nou alleen op het computerklokje voorkwam kan ik mij nog wel voorstellen dat het een kwestie is van onbewust opvangen en daarna kijken omdat er 11:11, 22:22 of wat dan ook te zien is. Wat het nou is weet ik niet en is verder nog niet eens zo belangrijk maar een grappige en soms, als je er over nadenkt, een verbazingwekkende samenloop van toevalligheden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
Ik word zo moe van dit soort topics![]()
OMG ik kan klok kijken en kijk vaak op hetzelfde tijdstip.
Ok, er zitten 86400 seconden in een dag, men kijkt gemiddeld 30 tot 50 keer op een klok (onbewust erbij gerekend) oid? Haal daar 8 uur slaap vanaf en dan heb je nog 16 wakkere uren over, deel die door de 50 keer dat je op ene klok kijkt per dag (16 uur) dan kijk je om de 1152 seconden per dag op een klok ( om de 19.2 minuten). Mocht het dan voorkomen dat je dus van 11:11 tot 20:20 elke keer op een klok kijkt ( computer, magentron, thermostaat, dvd speler etc) dan is dat statistisch apart te noemen, zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:28 schreef Bastard het volgende:
Ik begrijp ook niet wat er zo bijzonder aan is.. kennelijk kan je je dingen inprenten qua tijdstippen.
Bijvoorbeeld, als ik snachts wil wakker worden voor 3 uur, 90% kans dat als ik mijzelf dat inprent ik ook werkeljik wakker word. En dan niet om 2 uur maar ook echt 5 minuten voor 3 ofzo.
Als ik me kind bang maakte, 1200 uur snachts is het spooktijd, verdomd werd ik wakker om die tijd.. een uur lang want daarna waren de spoken ook weer naar bed... i know.
Maar verder dan dat, en anders puur toeval dat je op een klok kijkt die 18:18 aangeeft zie ik geen verband. Wat opvalt voor jou is de grappige cijfercombinatie, als het 18:16 was had je onbewust niks gedacht. Maar weer wel bij een 12:34 de kans is gewoon groot dat je op de klok kijkt wanneer er iets geks staat, als je je daarna de tijd inprent ga je er naar zoeken, jezelf instellen maar er zit niks achter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |