Je bedoelt ketchup+mayo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:59 schreef appelsjap het volgende:
De hamburgers zijn niet te vreten, zitten vage sauzen op die gewoon niet lekker zijn.
zoiets, komt gewoon niet in de buurt van een BigMac, de broodjes zijn ook nog eens veelste droog.quote:
quote:
Je hebt blijkbaar geen smaak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
zoiets, komt gewoon niet in de buurt van een BigMac, de broodjes zijn ook nog eens veelste droog.
Kortom, de MC is baas!
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:03 schreef Bananenman het volgende:
het is en blijft bagger
als je dat zegt ben je gewoon een vatsige vieze dikkerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef moonmovies het volgende:
mc donalds en burgerking zijn allebij niet te vreten
helemaal mee eens!quote:
BigTasty is nog wel okee hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
De burgers van de burger king zijn tenminste een beetje van formaat, kun je van de mac niet zeggen.
Oja, en het is friet.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb trek in een Whopper met kaas:9
[ afbeelding ]
Of nee, doe er nóg maar een
[ afbeelding ]
Of zal ik er nog een nemen...
[ afbeelding ]
Nah, twee is wel genoeg![]()
paultjehhh, oh nooooooes!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Burger king pwned mac donalds met gemak
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mijn keuken ownt alle fastfoodketens met wat voor vetvijver dan ook, als we zo gaan beginnen.
Het enige wat ik lekker vind bij BurgerKing is de Whopper. en dan het liefst de ChiliWhopper (die er helaas niet altijd isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:59 schreef appelsjap het volgende:
Echt, ik snap niet waarom mensen hier nog heen gaan, wat een troep.
Niets komt in de buurt van de Mc.
De frietjes zijn veeelste slap, niet zo lekker krokant en knapperig als bij de Mc.
De frietsaus is niet te vreten, die van de Mc is zoooooo lekker.
De hamburgers zijn niet te vreten, zitten vage sauzen op die gewoon niet lekker zijn. BigMac saus.
Ik was op het station van Nijmegen, en had geen keus, geen Mc in de buurt.
EDIT: extra klacht: de broodjes zijn veelste droog.![]()
Klacht/Samenvatting: Burgerking
Sorry leerling, ok die ene hamburger is wel lekker met dat spek eropquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
paultjehhh, oh nooooooes!
Waarom??
Die dingen zijn zo super klein. Ik moet er minstens 5 hebben voor ik wat voel in mn maag.quote:
en bijna elke friettent of fatsoenlijk restaurant ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mijn keuken ownt alle fastfoodketens met wat voor vetvijver dan ook, als we zo gaan beginnen.
Serieus? Dan ben je gewoon een papzakquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo super klein. Ik moet er minstens 5 hebben voor ik wat voel in mn maag.
Jaren geleden hebben ze zomaar uit het niets de Twin Pepper Cheese Sandwich er uit gekwakt.quote:
zat wel wat sarcasme in hea.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben je gewoon een papzak. En voer van de Mc en BK is smerig, KFC is echter de shit
!
ja sorry meester!quote:
hoe heet nou die burger met spek op je hamburgerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ja sorry meester!Ik ben druk mijn SK SE aan het leren! + ik voel me kut omdat mn grote meester van de burger king houdt.
De McBacon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:23 schreef paultjuhhh het volgende:
hoe heet nou die burger met spek op je hamburger?
Nee die burgers van de mac zijn groot wil je zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo super klein. Ik moet er minstens 5 hebben voor ik wat voel in mn maag.
BigTastyquote:
In Duitsland is 'ie er nog gewoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:30 schreef Gunner het volgende:
Enige lekkere bij de McDonalds was de McRib maar die moest zonodig weer uit het assortiment.
wat is dat nou voor kut onzin, elke hamburger van 4 jaar oud ziet er zo uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef Kwezel het volgende:
McDonalds Food - The Truth
McDonald's 4 Year Old Cheeseburger Video
ja zeker, volgens mij ben je nog nooit bij de mac geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee die patat bij de Mac is lekker knapperig
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ja zeker, volgens mij ben je nog nooit bij de mac geweest.
Jawel, maar als er ergens slappe, zouteloze patat is, is het bij de Mac. En bovendien heeft de Mac geen twister friesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ja zeker, volgens mij ben je nog nooit bij de mac geweest.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
KFC is slechtst
McDonalds is beter
KAAS!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef appelsjap het volgende:
(standaard) whopper
oke, een normale kaas whopper, of een double kaas whopper?quote:
heerlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
ach hou op ik kwam laatst in de mc met super zoute patat en hamburges waarvan je geeneens het broodje eraf kon halen omdat het aan elkaar vast zat omdat het de hele dag in die warmte kast heeft gestaan gewoon walgelijk
vierkante hamburgers?quote:
Nou, een lekkere Colonel's filet original.......quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:50 schreef Lifesaver48 het volgende:
Hangt er erg vanaf welk filiaal van de BK. Die op Den Haag CS bijvoorbeeld levert echt hoerenvoer. Die op het stadhuisplein in Rdam is stukken beter.
Persoonlijk vind ik de KFC echt überpauper. Daar zul je mij echt niet binnen zien.
Het gaat me vooral om het soort mensen die ik daarbinnen altijd zie zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een lekkere Colonel's filet original.......
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo, alle dikbuiken van KLB zijn ook weer present hoor!
Geen idee maar de friet is er wel lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee die patat bij de Mac is lekker knapperig
Maarja, als je honger hebt door het winkelen enzo, tsja dan moet je wat eten toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:59 schreef THEFXR het volgende:
ik kom 2x per jaar in BK, junkfood is gewoon vet slecht voor je lichaam.
Dat is echt voor schooiersquote:
paultjuhhh heeft gesproken! dussehquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Burger king pwned mac donalds met gemak
1 ik wil niet lullig doen hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:59 schreef appelsjap het volgende:
1 De frietjes zijn veeelste slap, niet zo lekker krokant en knapperig als bij de Mc.
2 De frietsaus is niet te vreten, die van de Mc is zoooooo lekker.
3 De hamburgers zijn niet te vreten, zitten vage sauzen op die gewoon niet lekker zijn. BigMac saus.
4 EDIT: extra klacht: de broodjes zijn veelste droog.![]()
Kan jij niet eten of drinken?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Bij de BK smaakt zelfs de milkshake aangebrandt.
Bij de BK is het dan misschien niet letterlijk aangebrandt, maar het smaakt allemaal wel zo. Tot aan de milkshakes aan toe. 'nee nee, dat is chargrilled, dat hoort zo'quote:
Wendy's:quote:
voor het winkelen thuis gezond eten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maarja, als je honger hebt door het winkelen enzo, tsja dan moet je wat eten toch?
dat dus!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Long chicken bij BK <3
Gewone hamburgers bij de Mac
Longchicken is dan weer het minst.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dat dus!![]()
Alleen de longchicken is nog net te eten.
Vroeger was de mac cool, want je kreeg altijd een disney poppetjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:38 schreef kip_zonder-kop het volgende:
*verlangt naar de tijd dat kip_zonder-kop nog een klein rond ventje was dat elke dag naar de mac ging*
Allebijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef moonmovies het volgende:
mc donalds en burgerking zijn allebij niet te vreten
quote:The "Secret Menu"
There are also "secret" item specials, variations of the basic menu that are not listed on the menus in the stores, nor advertised. A few of these variations are detailed on the company's web site.[2][4]
Burgers
Animal-style cheeseburger, fries, drink.
All burgers consist of one or more 1/8 lb. beef patties cooked to "medium-well", and served on a toasted bun. The default style of burger includes tomato, leaf lettuce and "spread", a sauce similar to Thousand Island dressing. In addition, customers are asked if they wish to add raw or grilled onions.
The bulk of the secret menu revolves around the burgers. The company advertises that "Animal Style" is one the most popular "secret" styles; in addition to the standard toppings, Animal Style burgers include pickles, extra spread, grilled onions, and mustard fried onto each meat patty. "3×3" (pronounced 3-by-3), "4×4", or variations of "m" × "c", refers to a burger with a varied amount of meat patties, "m", and slices of cheese, "c": e.g. a burger with six meat patties and three slices of cheese is a "6×3". The In-N-Out "secret menu" section of the website only mentions the 3x3 and 4x4.[5] There are instances of extremely large sandwiches including a 100x100,[6] and possibly the largest variation, a 666x666. It was created for a Caltech Ditch Day stack in Ricketts House in the spring of 1997. The sandwich was so large, the purchaser had to construct a steel trough to transport it.[7]
In-N-Out has two low carbohydrate offerings, akin to the Atkins diet. "Protein Style", introduced in the 1970s,[2][8] replaces the bun with large leaves of lettuce; while the "Flying Dutchman" is a 2x2 with no bun, vegetables, or spread.
Secret Menu variations
A pair of 3x3 cheeseburgers and fries.
Hamburgers - "Double Meat" or "Triple Meat" for multiple patties.
X by Y - Any number of patties and slices of cheese.
Veggie Burger - a sandwich containing only vegetables, without meat or cheese.
Grilled cheese sandwich - served with tomato, lettuce and spread, also available Animal Style.
Extra Everything - adds extra spread, tomato, lettuce, and onions (regular or grilled).
Extra Toast - bun is toasted longer.[9]
Sasquatch Style - any burger, animal style with extra whole grilled onions(instead of regular grilled onions), extra tomato, and chopped chiles.
Chopped Chilies - mild, pickled chopped peppers are added to the burger.
Spread - packets of refrigerated "Spread".
Flying Dutchman - meat and cheese and that's it, no bun, no veggies.
Onion styles
The company's customization extends to the onions it serves. "Regular Onions" is default and is a whole slice of fresh onions, cooked with the burger. The company will also serve the slice cooked ("whole grilled"), raw chopped, raw whole, and grilled. How the onion are ordered will determine its placement on the sandwich, raw whole onions are placed with the cold ingredients, cooked onions are on the burger patty.
Zorg dan dat je een goede maatijdreep bij je hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maarja, als je honger hebt door het winkelen enzo, tsja dan moet je wat eten toch?
Waarom bekijk jij een Buger King topic in KLB als je nog niet gegeten hebt en daar niet tegen kunt??quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doen jullie nou die plaatjes posten?
* Dj_Day-V heeft nog niet gegeten.
Braboquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doen jullie nou die plaatjes posten?
Is dat brabo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:19 schreef Rigital het volgende:
[..]
Waarom bekijk jij een Buger King topic in KLB als je nog niet gegeten hebt en daar niet tegen kunt??
[..]
Brabo
bizar dat een hamburger er na 4 jaar nog zo uitzietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef Kwezel het volgende:
McDonalds Food - The Truth
McDonald's 4 Year Old Cheeseburger Video
jij vindt het normaal dat voedsel er na 4 jaar nog uitziet alsof het gisteren is gemaakt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
wat is dat nou voor kut onzin, elke hamburger van 4 jaar oud ziet er zo uit.
boeiend dat het er goed uitziet.
Ik vertrouw die zeug gewoon niet. Activiste my ass, zorg er eerst voor dat je er zelf niet uitziet als een vuilnisbak bij de Mc.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij vindt het normaal dat voedsel er na 4 jaar nog uitziet alsof het gisteren is gemaakt?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik vertrouw die zeug gewoon niet. Activiste my ass, zorg er eerst voor dat je er zelf niet uitziet als een vuilnisbak bij de Mc.
Verwacht er niet teveel van, heb er in een ver verleden nog eens een topic over geopend.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:01 schreef cherrycoke het volgende:
burgerking vanavond is die 6-pack proberen![]()
![]()
Voor 5 euro een broodje waarna je achteraf nog honger hebt.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:55 schreef On het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van, heb er in een ver verleden nog eens een topic over geopend.![]()
Doe mij de subways maar.
Ja dat klopt, ik vind de subway enorm lekker, maar het vult gewoon nietquote:Op maandag 20 juli 2009 19:59 schreef Treces het volgende:
[..]
Voor 5 euro een broodje waarna je achteraf nog honger hebt.
Ja dus?quote:
mac is idd lekkerder... maar ik heb woensdag nog bij de BK gegeten om 11u 's ochtendsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:59 schreef appelsjap het volgende:
De frietjes zijn veeelste slap, niet zo lekker krokant en knapperig als bij de Mc.
De frietsaus is niet te vreten, die van de Mc is zoooooo lekker.
De hamburgers zijn niet te vreten, zitten vage sauzen op die gewoon niet lekker zijn. BigMac saus.
EDIT: extra klacht: de broodjes zijn veelste droog.![]()
haha ja en ze zaten als het goed is ook aan elkaar vast als één grote burger ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:58 schreef cherrycoke het volgende:
die broodjes kon je in een hap opeten ik had daarna noch honger
Zo te zien nooit op een ander station geweest of wel?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:03 schreef KingOfMystery het volgende:
In Groningen zit de Burger King meteen op het station terwijl de McDonalds midden in de stad zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |