pleps? is dat een nieuw ontdekte bevolkingsgroep van papua nieuw-guinea of zo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:55 schreef Geqxon het volgende:
Zo vreselijk decadent is dat. Dat je aan je vriend vraagt of ie een cola voor je heeft ,en hij zo met een blikje aan komt. Alsof een simpele anderhalf liter fles voor pleps is. En enkel het dure spul goed genoeg voor je is. En je geen fuck om het milieu geeft.
Klacht: Decadente vriend.
Al is het wel fijn om te weten dat er niks in gestopt is, laatst had hij stiekem rum in mijn cola gedaan....
Dat is plebs op zijn Utrechts.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:57 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
pleps? is dat een nieuw ontdekte bevolkingsgroep van papua nieuw-guinea of zo?
Niet meer dan logisch; Het milieu houdt ook geen rekening met mij als ik boodschappen wil gaan doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef waal2163 het volgende:
Mischien klinkt het raar, maar met het milieu hou ik echt geen rekening mee als ik boodschappen doe.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch; Het milieu houdt ook geen rekening met mij als ik boodschappen wil gaan doen.
Telkens als ik daarheen loop of fiets begint het te regenen. Nou, bekijk het dan maar hoor
Of je doet de fles gewoon goed dicht. Nergens last van thuis, prik zit gewoon nog na 6 dagen in de flesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:03 schreef DonPerignon het volgende:
Na twee glazen cola, is de prik al uit de fles.
Blikjes cola ftw!
Lever jij je blikje dan keurig bij de recycling in dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:28 schreef MouzurX het volgende:
Waarschijnlijk is een glas wassen slechter voor het milieu dan een aluminium blikje
Nee die was ik af!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lever jij je blikje dan keurig bij de recycling in dan?
Vertel.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom iemand blikjes koopt in plaats van flessen.
Oja, TS kan er niet mee omgaan.
Ik vind uit een blikje erg fijn. Bij sommige mensen thuis zit er nog de smaak van een preischotel in hun glazenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vertel.....
Verder is drinken uit een blikje niet fijn.
Die moet je dan ook een fles Dreft geven, als hint.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:47 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik vind uit een blikje erg fijn. Bij sommige mensen thuis zit er nog de smaak van een preischotel in hun glazen
Hoe weet je dat nou als je zelf geen cola drinkt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:47 schreef waal2163 het volgende:
Nou wat ik een goede reden vind inderdaad: als je visite krijgt en je zelf geen cola drinkt, dan zijn blikjes wel handig, in blikjes zit meer prik ( kan ook zo lijken )
Nee dat komen ze hier netjes wekelijks ophalen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lever jij je blikje dan keurig bij de recycling in dan?
- Er zit tenminste altijd prik inquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vertel.....
Verder is drinken uit een blikje niet fijn.
Inderdaad. En onder het rijden trek je makkelijker met 1 hand even een blikje open dan dat gekut met de veel te vast zittende schroefdop van een flesje, met dik 150 sturen met je knieen in de regen met spoorvorming is niet echt wenselijk....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef Mendeljev het volgende:
Blikjes zijn zwaar relaxed.
1) Je kan ze wegkijlen
2) Zit meer prik in
3) Het is ongeveer 330 ml
Met je aandacht bij het blikje zitten in plaats van die auto voor je die net in de remmen gaat hangen anders ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. En onder het rijden trek je makkelijker met 1 hand even een blikje open dan dat gekut met de veel te vast zittende schroefdop van een flesje, met dik 150 sturen met je knieen in de regen met spoorvorming is niet echt wenselijk....
Dat dus. Gast die alleen maar smerige cola light drinkt, drinkt een of twee glazen. Daarna blijft de fles een paar weken in de koelkast staan. En die bacteriën zich maar vermeerderen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:43 schreef Koewam het volgende:
Stel dat hij geen cola drinkt. En alleen z'n gasten. Dan ga je toch geen fles kopen
Die gasten passen zich maar aan. Ik heb standaard ijsthee, een of andere fruitdrank en cola in de aanbieding. thee en koffie kan ook nog. Als ze iets anders eisen als ik ook nog de moeite heb genomen om cola light in huis te nemen, wordt het tijd voor nieuwe vrienden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:48 schreef Yildiz het volgende:
Alleen cola voor de gasten maar het zelf niet drinken. WTF..
Hebben die dan ook blikjes Sinas, Chocomel (want je weet nooit wanneer de gasten dat willen!) en 20 andere dingen? Of alleen cola?
Bacteriën gaan dood in cola.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:44 schreef StupidByNature het volgende:
En die bacteriën zich maar vermeerderen!![]()
Beetje rare redenering. Cola is een algemene drank, die bijna iedereen lust. Ik lust het bijvoorbeeld wel, maar zal het niet uit mezelf kopen. Als iemand een roosvicee en een cola in huis neemt, kies ik toch voor de cola. Net zoals veel mensen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:48 schreef Yildiz het volgende:
Hebben die dan ook blikjes Sinas, Chocomel (want je weet nooit wanneer de gasten dat willen!) en 20 andere dingen? Of alleen cola?
Ja. Ik drink zelf heel weinig frisdrank dus ik haal dat voornamelijk voor mijn gasten. Blikjes cola, sinas en cola light en een literpak appelsap en jus d'orange.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:48 schreef Yildiz het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Met je aandacht bij het blikje zitten in plaats van die auto voor je die net in de remmen gaat hangen anders ook niet.
Maar dat is mij dus ook al gebeurd met een flesje Spa Citroen. Dus ik denk dat zowel flesjes als blikjes niet geschikt zijn voor in de auto. En dit topic ging overigs over het thuisgebruik van blikjes,maargoed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt.
Kep trouwens wel eens een blikje opengetrokken onder het rijden. Ging helemaal fout, blijkbaar was het blikje heet geworden en teveel geschud, dus het werd een bruisende zwartbruine bende over mijn blote benen heen, kruis, stoel, stuur, dash.. en dat met 65mph. één grote plakkende bende was het.Gelukkig een huurauto.
Die avatar van jou.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS echt zo'n $%^&*()* die altijd te zeiken heeft.
*scheldwoord naar keuze.
De cola uit blikjes is veel lekkerder. Zeker als je niet zo vaak cola drinkt, en er met een anderhalve literfles 2 weken over zou doen, dan is op het laatst alle koolzuur uit de cola.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:55 schreef Geqxon het volgende:
Zo vreselijk decadent is dat. Dat je aan je vriend vraagt of ie een cola voor je heeft ,en hij zo met een blikje aan komt. Alsof een simpele anderhalf liter fles voor pleps is. En enkel het dure spul goed genoeg voor je is. En je geen fuck om het milieu geeft.
Klacht: Decadente vriend.
Al is het wel fijn om te weten dat er niks in gestopt is, laatst had hij stiekem rum in mijn cola gedaan....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef Preaper het volgende:
BIer uit blik is trouwens uit den boze. Laat me je niet betrappen.
Sowieso blikjes voor thuis kopen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Bier uit blik voor onderweg is goed te doen, in de trein bijvoorbeeld![]()
Maar als je binnenshuis blikbier drinkt, ben je wel aardig pauper ja
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:55 schreef Geqxon het volgende:
Alsof je geen fuck om het milieu geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |