Ik, een BMWquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:26 schreef CasB het volgende:
Hoi.
Je vraagt er om gebashed te worden, wie begint?
Whehe geweldig, daar gaan we al.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:32 schreef AngerManagement het volgende:
Afgaande op je geplaatste berichten op partyflock http://partyflock.nl/forum/history/228396.html
Denk ik dat je in het [SEX] subforum moet zijnl.
isdatuumookdan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:32 schreef AngerManagement het volgende:
Afgaande op je geplaatste berichten op partyflock http://partyflock.nl/forum/history/228396.html
Denk ik dat je in het [SEX] subforum moet zijn.
Yep.quote:
Boy were you wrong!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:59 schreef bmw320i het volgende:
wat een trieste reactie's zeg....
nouja laat maar ik dacht dat dit een leuk en iformatief forum was maar blijkbaar niet echt.......
Dit is een héél iformatief forum, leuk dat je je even voorstelt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:59 schreef bmw320i het volgende:wat een trieste reactie's zeg....
nouja laat maar ik dacht dat dit een leuk en iformatief forum was maar blijkbaar niet echt.......
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:59 schreef bmw320i het volgende:
Tip: laat niet merken dat je nieuw bent, maar doe gewoon mee zonder de aandacht te willen trekken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:59 schreef bmw320i het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:42 schreef AngerManagement het volgende:
[ afbeelding ]
Baywatch anyone?
In aflevering 33 moesten David en zn vriendjes idd een dooie homo met een afgebroken bezemsteel in zijn aars uit zee vissen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:42 schreef AngerManagement het volgende:
[ afbeelding ]
Baywatch anyone?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:10 schreef PonyLover het volgende:
[..]
In aflevering 33 moesten David en zn vriendjes idd een dooie homo met een afgebroken bezemsteel in zijn aars uit zee vissen.
..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:47 schreef SuperAttie het volgende:
Topic is op 18:23 gemaakt, om 18:35 weten alle fokkers al alles over de TS, zonder dat de TS een woord heeft geschreven.
Discriminatie!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:00 schreef HuHu het volgende:
Als newbie heb je niets te willen Wunny.
Dan wil ik em welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:00 schreef HuHu het volgende:
Zie mijn eerste post ik wou een herkansing, maar kreeg em niet...quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:00 schreef HuHu het volgende:
Je moet je in het begin gewoon wat gedeisd houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef BlueMage het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik wel ergens in 'n soort 'stel jezelf hier ff voor' algemeen topic heb gepost ooit, maar goed, ik heb altijd gewoon meegedaan met de rest en ben low profile en onopvallend.
M.
Niet als we BrandX hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:07 schreef mcDavid het volgende:
Laat dit een les zijn, dat QFT nog immer een zéér belangrijk begrip is.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:23 schreef bmw320i het volgende:
ben nieuw hier op Fok! en leek me wel zo netjes ff voor te stellen
hiervoor was ik altijd alleen actief op diverse BMW fora maar lijkt me ook erg leuk om hier wat rond te hangen.
vanwege de bmw fora ook mijn nickname aangezien ik die overal al gebruik!
quote:
Bewijsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't Is dat ik tegenwoordig een vriendin had, anders zou ik dr zoenen!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't Is dat ik tegenwoordig een vriendin had, anders zou ik dr zoenen!
Mogen we ook niet gewoon blij met je zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]hoezo? Ik snap jepost niet
edit: nu wel, ik heb de OP terug geplaatst![]()
Ja hoor dat mag, gebeurt niet zo vaak dus een lichtpuntje in dit neersabelforum is welkom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mogen we ook niet gewoon blij met je zijn?
Maar ik bedoelde idd dat je de post teruggeplaatst had
Ik ook.quote:
Hiero. De vraag is: whut?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar is Nembrionic als je hem nodig hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |