Kloptquote:Op maandag 17 november 2008 14:44 schreef Mascleta het volgende:
Miel van W uit Amsterdam? goedendag zeg, het is een complete reünie hier.
Iemand al vuurwerk? FOTO'S!
Bij welk tuincentrum heb je die gekocht dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:31 schreef Mascleta het volgende:
Ik kom alleen maar voor NAC in breda want ik woon in Zeeland, maar bij bijna elk tuincentrum is het verkrijgbaar.
Bij de winkels hier die ik ken verkopen ze bijna overal deze:
[ afbeelding ]
Ik vind idt anders een rete strak filmpjequote:Op maandag 17 november 2008 18:52 schreef RijstNatie het volgende:
Wat ik me altijd afvraag van deze gasten, als je zoveel geld uitgeeft, waarom dan niet gewoon een karton 3inch shell's kopen?? Mooi rek bouwen met 16 mortieren ofso
Krijgen ze niet zomaar toestemming voor bij de provider.quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef RijstNatie het volgende:
ze kunnen je hier toch gewoon natrekken op IP adres, niet handig om dan een collectie foto neer te zetten
25shots Chrysanthemum Crackling van Alpeco vorig oud en nieuw.quote:Op maandag 17 november 2008 14:44 schreef Mascleta het volgende:
Miel van W uit Amsterdam? goedendag zeg, het is een complete reünie hier.
Iemand al vuurwerk? FOTO'S!
Is dat allemaal siervuurwerk?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:40 schreef RijstNatie het volgende:
heb dit jaar alleen mooie dingetjes
jw 338
[ afbeelding ]
paar van deze 3inch rakkers
[ afbeelding ]
://www.truveo.com/3-Inch-jorge-salute/id/2154043100
en paar dozijnen van deze 3inch mermaid schatjes
[ afbeelding ]
en niet te vergeten onze duitse vrienden
[ afbeelding ]
Je kent het idee achter een salute en een lawinepijl?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat allemaal siervuurwerk?
Zo'n stomme vraag, terwijl je het zo duidelijk beschrijft.
Dat is vuurwerk dat ik ook mooi vind. Dat achterlijke knalvuurwerk vind ik vreselijk.
Ik ben ook niet meer gegaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:57 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik waag het er volgende week nog op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |