ah oke, ik heb ook nog strijkers liggen thuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat is normaal, illegale handel komt nu weer volop op gang
Ik vind dat een kwalijk bijeffect.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:14 schreef Fredo55 het volgende:
De postbrievenbussen zijn hier nu al aangepast.![]()
Of is dat normaal?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Fijn.
Vandaag huiszoeking gehad, al mn vuurwerk weg
Ik spaar ze altijd allemaal op.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:57 schreef MOD het volgende:
Zijn er al krantjes dan?
Of doe jij via internet?
Ik blijf trouw aan krantjes
de term illigaal vuurwerk is volkomen onjuist.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik merk dat er nog al wat weerstand is tegen mijn uitspraken over illigaal vuurwerk. Dat is allemaal leuk en aardig, maar hou er wel rekening mee dat ook ik recht op mijn mening heb.
Ik vind professioneel vuurwerk om naar te kijken super. Vroeger vond ik knalvuurwerk leuk om mee te spelen. Maar ik heb altijd een schijthekel aan illigaal vuurwerk en het gedrag dat dat met zich meebrengt gehad. En ja, dan klinkt het wat bruut als ik zeg dat ik hoop dat iemand zijn handjes er af knalt. Maar ik heb dat 1000x liever dan dat er een onschuldige voorbijganger gewond of erger raakt, omdat iemand zijn hormonen kwijt moet in illigaal vuurwerk.
Oh, en als je het daar niet mee eens bent, probeer het dan eens met goede argumenten, ipv bedreigingen en beledigingen hier of in mijn fobo. Dan kom je namelijk net iets volwassener door over.
vlinders zijn gewoon rotjes die je in NL ook hebtquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:44 schreef stbabylon het volgende:
Meer gram per stuk, ander kruit, buiten het seizoen. Dat zijn duidelijk andere dingen dan wat jij noemt. Maar het geldt wel voor vlinders en lawinepijlen bijvoorbeeld.
Uhmm nee...quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:51 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
vlinders zijn gewoon rotjes die je in NL ook hebt
die knallen niet harder als toegestaan in NL
tenzij je super vlinder hebt ofso
lawinepijlen zijn niet eens in de winkel te koop in belgie
Alpeco ofzo is goed.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Even een vraagje, stel dat ik eens een keer over de grens in BE wil gaan kijken voor vuurwerk, iemand tips waar je het beste naar toe kunt gaan vanaf omgeving breda?
krijgen we weer zo'n noobquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:58 schreef Wunny het volgende:
[..]
Alpeco ofzo is goed.
Btw:Tegen die gene die zegt dat een rotje even hard gaat als een vlinder.
Hallo mister ik noem iemand een noob. Denk je nou echt dat als mensen hier zeggen dat een vlinder illigaal vuurwerk is, ze het over de babyversie hebben. Kom op zeg, dat kun zelfs jij toch nog wel invullen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
krijgen we weer zo'n noob
weetje hoeveel verschillende vlinders er bestaan?
ik zal je een voorbeeld geven
[ afbeelding ]
deze mini vlinder zal echt niet zo hard gaan
http://arjanuitman.com/dealers.php?country=3&collection=quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Even een vraagje, stel dat ik eens een keer over de grens in BE wil gaan kijken voor vuurwerk, iemand tips waar je het beste naar toe kunt gaan vanaf omgeving breda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |