Successupporters zijn ook goede supporters. Ik vind het woord teveel een negatieve lading meekrijgen. Een club dwingt het af dat die mensen ook richting het stadion komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Successupporters zijn niet leuk
Ook jeugd uit omliggende dorpen kiest nu vaker voor Heracles dan FC Twente. Bovendien zou ik ook het liefst zien dat het kleine stadion zo blijft, maar als je als club stappen wilt maken dan heb je ook nieuwe 'successupporters' nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Successupporters zijn niet leuk
Sinds de komst van het Polman Stadion was Heracles direct 1 van de clubs met de meeste supporters of zelfs de club met de meeste supporters. Niet bepaald een paar man en een paardekop. Bovendien zijn er genoeg, vooral mensen op middelbare of oudere leeftijd, mensen die Heracles een warm hart toedragen zonder dat men vaste stadionbezoeker is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, toen zat er een paar man en een paardenkop!
En dan heb je het ook echt over vanavond?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Heracles gaat met 6-0 op de broek krijgen. Let op mijn woorden.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:55 schreef Breach het volgende:
[..]
En dan heb je het ook echt over vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
TONIGHT IN ALMELO THE CLASH OF THE GODS
[ afbeelding ]
Wanneer dat waar is, kan ik het best begrijpen. Als je net terug bent van een blessure is dat niet de beste ondergrond om blessurevrij door te komen. Medische staf van Ajaxquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef denthemen het volgende:
Gabri schijnt niet te willen spelen op kunstgras
Hopelijk is dit waar, want anders maakt Van Basten wel een mega foutquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef denthemen het volgende:
Gabri schijnt niet te willen spelen op kunstgras
Kunstgras?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:40 schreef denthemen het volgende:
Als we nu verliezen weet ik al waar het de komende 6 topics over zal gaan
Een winnende trainer heeft altijd gelijk, maar ook als we zouden winnen slaat dit natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:40 schreef denthemen het volgende:
Als we nu verliezen weet ik al waar het de komende 6 topics over zal gaan
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Lindgren heeft de laatste weken meer gespeeld dan Gabri en heeft meer diepgang aldus Marco.
Met name Gabri natuurlijk. Ik ben het er ook niet mee eens hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kunstgras?
Niet opstellen van Gabri?
De vele blessures?
De wind die van de verkeerde kant kwam?
Waar slaat dat nou op?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef TIM-846 het volgende:
1-1.. tjezus.. Wat een baggerwedstrijd. De eerste 2 minuten waren goed! Leonardo wat een drama.. Kan die vent niet een kruisband scheuren ofzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |