abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:13:29 #151
52871 Blight
Supersized.
pi_62776973
Kunnen we Litmanen niet tijdelijk contracteren voor op tien? .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_62777006
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef Blight het volgende:
Kunnen we Litmanen niet tijdelijk contracteren voor op tien? .
Alsof we nog niet genoeg blessure gevoelige spelers hebben
pi_62777048
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef patrickt37 het volgende:
Qua spits kan je Zlatan en Huntelaar niet met elkaar vergelijken.
Zlatan is een spits waarvoor je naar het stadion komt om te genieten van zijn technische voetbalkwaliteiten en actie's.
Bij Huntelaar zal je dat niet meemaken, maar schiet er wel elk seizoen +25 in.
Dus Huntelaar is van enorme waarde voor het elftal. Wanneer Huntelaar zou vertrekken zou dat dan ook een enorme aderlating zijn.
Juist. Dembele is meer een Zlatan achtige spits, veel fysiek, geweldige techniek maar scoort niet vaak. Huntelaar is een echte klassieke spits met een geweldig gevoel voor positie en een echte killer zo als er maar weinig zijn, meer een type van Nistelrooy.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:17:51 #154
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62777086
Vermoedelijke opstelling?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62777184
Ik ben benieuwd of hij Schilder die natuurlijk gewend is aan kunstgras laat spelen voor Emanuelson om eventuele blessures te voorkomen. Maar aan de andere kant Urby speelde zondag echt prima.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:21:03 #156
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62777206
quote:
Piecke
Breukers Maertens Wuytens Looms
De Vries/Bajer Van De Bergh Klavan
Douglas Dost/Everton Everton/Overtoom
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62777207
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
Vermeer

Oleguer-VdWiel-Vemaelen-Emanuelson

Gabri/Lindgren -De Jong - Vertonghen

Suarez- Huntelaar - Leonardo

Zoiets zal het wel worden.
pi_62777233
Laat Furby maar staan. Speelt de laatste tijd wel aardig .
pi_62777235
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
ik gok zoiets:

------------------Vermeer-------------
Oleguer---vdWiel--Vermaelen-Emanuelson
------Gabri---Lindgren--Vertonghen---
Suarez-------Huntelaar------Leonardo

maar ik hoop zo:
Gabri---Lindgren--de Jong--Vertonghen
---------Suarez-------Huntelaar------
pi_62777276
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:20 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben benieuwd of hij Schilder die natuurlijk gewend is aan kunstgras laat spelen voor Emanuelson om eventuele blessures te voorkomen. Maar aan de andere kant Urby speelde zondag echt prima.
Blessures voorkomen in een uit-duel dat je MOET winnen? Nee Urby zal gewoon spelen punt.
pi_62777523
Elk duel MOET je winnen

Denk dat Schilder het niveau wel aankan tegen Heracles
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62777529
quote:
[b]Op woensdag 29 oktober 2008 11:21 schreef

maar ik hoop zo:
Gabri---Lindgren--de Jong--Vertonghen
---------Suarez-------Huntelaar------
Hoop ik ook. Ik ben het trouwens met je eens dat Vermeer het goed doet, maar de Steek heeft toch echt meer ervaring en persoonlijk vind ik hem beter dan Vermeer. Zeker als we tegen HSV moeten spelen zie ik toch liever De Steek.
pi_62777575
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:29 schreef MaxC het volgende:
Elk duel MOET je winnen

Denk dat Schilder het niveau wel aankan tegen Heracles
zeker. Maar ik denk dat Urby het niveau van Heracles ontstijgt en dat is wel een verschil.
pi_62777581
3 punten graag!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62777614
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef patrickt37 het volgende:
Qua spits kan je Zlatan en Huntelaar niet met elkaar vergelijken.
Zlatan is een spits waarvoor je naar het stadion komt om te genieten van zijn technische voetbalkwaliteiten en actie's.
Bij Huntelaar zal je dat niet meemaken, maar schiet er wel elk seizoen +25 in.
Ook dat is gewoon feitelijk onjuist.
quote:
Dus Huntelaar is van enorme waarde voor het elftal.
Hoezo dus? Wanneer heeft hij nou het verschil gemaakt dan? Hij staat er om de kansen af te maken die anderen voor hem en grotendeels zonder hem moeten creeeren, en dan maakt hij daadwerkelijk een deel van die kansen en dan is hij van enorme waarde? Is Stekelenburg ook van enorme waarde omdat hij wel eens bal vangt? Als dat je werk is dan is dat het minimale.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_62777833
Huntelaar moet gewoon weer gaan score zodat hij nog flink wat opbrengt. Als hij zo weinig blijft scoren, dan gaat hij never voor +25 miljoen de deur meer uit.
pi_62777934
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ook dat is gewoon feitelijk onjuist.
[..]

Hoezo dus? Wanneer heeft hij nou het verschil gemaakt dan? Hij staat er om de kansen af te maken die anderen voor hem en grotendeels zonder hem moeten creeeren, en dan maakt hij daadwerkelijk een deel van die kansen en dan is hij van enorme waarde? Is Stekelenburg ook van enorme waarde omdat hij wel eens bal vangt? Als dat je werk is dan is dat het minimale.
Het afmaken van kansen is het gene waar het om draait bij Huntelaar. Dat heeft alles te maken met jezelf goed te positioneren in het strafschop gebied dat beheerst hij als één van de besten. Daarnaast heeft hij het vermogen om wanneer hij de bal voor z'n voeten krijgt altijd doelgericht te denken, hij zal ook altijd de makkelijkste oplossing zoeken. Maar wanneer er geen makkelijke oplossing voor de hand ligt beschikt hij over de kwaliteit om het op een ingewikkelde manier te doen (volley, omhaal etc.) Als jij vind dat hij een modale spits is die gewoon zijn werk doet vind ik dat erg kortzichtig. En die vergelijking met Stekelenburg slaat als een tang op een varken.
pi_62777954
Vanavond winnen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62778274
ja idd
Ajax!!
pi_62778333
Denthemen vat het topic even samen in twee woorden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62778409
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef denthemen het volgende:
Vanavond winnen
Beter van wel.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62778413
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:41 schreef toma het volgende:
Het afmaken van kansen is het gene waar het om draait bij Huntelaar. Dat heeft alles te maken met jezelf goed te positioneren in het strafschop gebied dat beheerst hij als één van de besten. Daarnaast heeft hij het vermogen om wanneer hij de bal voor z'n voeten krijgt altijd doelgericht te denken, hij zal ook altijd de makkelijkste oplossing zoeken. Maar wanneer er geen makkelijke oplossing voor de hand ligt beschikt hij over de kwaliteit om het op een ingewikkelde manier te doen (volley, omhaal etc.)
Hij kan goed schieten en hij kan goed koppen en stelt zich slim op. Helaas komt hij daar alleen aan toe wanneer hij vrijgespeeld wordt door de anderen, die dat meestal zonder hem of ondanks hem moeten doen, want een actie maken, snel mee combineren of kopduels winnen zit er niet in.
quote:
Als jij vind dat hij een modale spits is die gewoon zijn werk doet vind ik dat erg kortzichtig. En die vergelijking met Stekelenburg slaat als een tang op een varken.
Dat hij veel scoort lijkt mij een logisch gevolg van zijn rol in het elftal net zoals dat Stekelenburg veel ballen krijgt om te vangen. Hij staat er om te scoren, en als hij dat dan niet doet ligt het overal aan behalve aan hemzelf, en als hij het wel doet dan is dat omdat hij zo goed is? Het is toch zijn werk of niet? Hij krijgt toch ook meer grote kansen dan wie dan ook?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_62778439
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef Dvm86 het volgende:
Huntelaar moet gewoon weer gaan score zodat hij nog flink wat opbrengt. Als hij zo weinig blijft scoren, dan gaat hij never voor +25 miljoen de deur meer uit.
Dat gaat hij sowieso niet met een 1 jarig contract. Ik denk dat Ajax het goed doet als hij voor 15-20 miljoen max verkocht wordt. Heitinga ging voor 10 miljoen weg met een 1 jarig contract, nu ligt het voor spitsen voor wel anders.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:02:52 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62778522
Wat ik net snap is dat ik de vorige wedstrijd Huntelaar zelfs in de eigen 16 zag meeverdedigen soms, dat gaat toch nergens over? Dat hij moet meevoetballen ok, maar hij stond soms zelfs ballen te ruimen. Hoe kan je dan ooit een beetje snelle uitbraak doen bij balbezit?

Komt ook nog bij dat hij verdedigend vrijwel alle duels verliest en dus meer kwaad dan goed doet daar, zou dat nou opdracht van MvB zijn?

Laat die jongen nou lekker voorin zijn ding doen!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_62778553
Dat zal geen opdracht van Marco van Basten zijn aangezien hij aangaf dat hij Huntelaar juist eigenlijk alleen in de 16 meter van de tegenstader wil zien.
pi_62778685
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik net snap is dat ik de vorige wedstrijd Huntelaar zelfs in de eigen 16 zag meeverdedigen soms, dat gaat toch nergens over? Dat hij moet meevoetballen ok, maar hij stond soms zelfs ballen te ruimen. Hoe kan je dan ooit een beetje snelle uitbraak doen bij balbezit?

Komt ook nog bij dat hij verdedigend vrijwel alle duels verliest en dus meer kwaad dan goed doet daar, zou dat nou opdracht van MvB zijn?

Klopt ja maar je moet eens zien hoeveel ballen Huntelaar uit de 16 haalt na een corner van de tegenpartij. Voor de snelle uitbraken moet Suarez, Cvitanich of Leonardo voorin staan.
pi_62778710
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dat gaat hij sowieso niet met een 1 jarig contract. Ik denk dat Ajax het goed doet als hij voor 15-20 miljoen max verkocht wordt. Heitinga ging voor 10 miljoen weg met een 1 jarig contract, nu ligt het voor spitsen voor wel anders.
Heitinga had een afkoopsom in z'n contract.
pi_62778888
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:07 schreef Jnk18 het volgende:
Als het maar niet regent vanavond, we weten hoe dat afloopt.
"Eerste wedstrijd op kunstgras".

En de Huntelaarvorm, zou het iets met zijn aanvoerderschap te maken hebben? En ik snap de Huntelaarhaters niet echt. Die mensen heb ik nooit gehoord de afgelopen seizoenen toen KJH er 30+ maakte.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_62778919
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij kan goed schieten en hij kan goed koppen en stelt zich slim op. Helaas komt hij daar alleen aan toe wanneer hij vrijgespeeld wordt door de anderen, die dat meestal zonder hem of ondanks hem moeten doen, want een actie maken, snel mee combineren of kopduels winnen zit er niet in.
[..]

Dat hij veel scoort lijkt mij een logisch gevolg van zijn rol in het elftal net zoals dat Stekelenburg veel ballen krijgt om te vangen. Hij staat er om te scoren, en als hij dat dan niet doet ligt het overal aan behalve aan hemzelf, en als hij het wel doet dan is dat omdat hij zo goed is? Het is toch zijn werk of niet? Hij krijgt toch ook meer grote kansen dan wie dan ook?
Dus in jouw optiek zou bv een Vermaelen ook scoren wanneer je hem in de spits zou zetten.

Huntelaar is gewoon een enorme gevaarlijke spits die op de juiste momenten op de juiste plaats staat.
Zelfs wanneer hij niet scoort, krijgt een andere speler de kans om te scoren omdat hij voortdurend 2 of meer verdedigers naar zich toetrekt.
Huntelaar is gewoon enorm belangrijk voor Ajax.
Wat betreft het meeverdedigen, heb je Kuyt weleens zien spelen? Dat is ook zo een jongen die enorm hard werkt, en overal te vinden is op het veld. Om vervolgens bij de volgende aanval weer precies te staan waar hij hoort te staan.
Hadden alle jongens binnen Ajax maar eens de werklust van Huntelaar.
pi_62778967
Wat een kutdiscussie

Huntelaar is gewoon 1 van onze beste en belangrijkste spelers. Punt.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62779054
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef MaxC het volgende:
Wat een kutdiscussie

Helemaal eensch
pi_62779114
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef MaxC het volgende:
Wat een kutdiscussie

Eens. punt
Deze nutteloze discussie is al vaker voorbij gekomen.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:36:41 #183
51286 w00h00
Digital man!
pi_62779429
Laten we het maar over de drie punten van vanavond hebben.

ohja, heeft iemand hier het boek ''F-Side is niet makkelijk', zoja zou diegene me dan een PM willen sturen.

thnxxxxxxx!
pi_62779607
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:36 schreef w00h00 het volgende:

ohja, heeft iemand hier het boek ''F-Side is niet makkelijk', zoja zou diegene me dan een PM willen sturen.

thnxxxxxxx!
vreemd op bijna iedere website die boeken levert staat dat dat boek niet leverbaar is.
pi_62779624
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:02 schreef HeatWave het volgende:

Bij corners en vrije trappen bedoel je?
Hij is een van de beste koppers en een van de langste spelers. Daarom is het handig om Huntelaar te laten puin ruimen bij dat soort situaties. Met een lange bal heb je toch niet zo veel aan hem.
pi_62779695
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:36 schreef w00h00 het volgende:

thnxxxxxxx!
Ik heb hem wel maar verkoop hem niet, heeft het nog steeds zin om je te pm'en?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:14:48 #187
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_62780475
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:43 schreef toma het volgende:

[..]

vreemd op bijna iedere website die boeken levert staat dat dat boek niet leverbaar is.
Wordt ook niet meer gedrukt toch?

Op 410forum stond ie laatst wel te koop.
Edit: Die is weg zie ik.
pi_62780647
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:24:42 #189
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_62780722
quote:
Hé dat is dezelfde als op 410forum. Het hoogste bod was een week geleden iets van 80 euro geloof ik, maar misschien is ie dan toch nog niet weg.
pi_62780984
Elia is echt wel beter dan Huntelaar hoor.
pi_62780993
Een beetje zichzelf respecterende Ajacied heeft dat boek toch al.

Om de reacties voor te zijn: Ja ik heb hem ook
pi_62781046
TVP

niet happen jongens
pi_62781127
Heb jij je Vitesse boeken al ingewisseld voor Ajax boeken? Bruine vinger.
pi_62781290
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik heb hem wel maar verkoop hem niet, heeft het nog steeds zin om je te pm'en?
Hier hetzelfde.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:53:44 #195
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_62781411
Ik verkoop hem ook niet....

Vond wel dit nog ergens... weet niet of het ooit al eens gepost is, maar ik vond hem vermakelijk....

Ajaxstraat

[ Bericht 4% gewijzigd door --HOOLIE-- op 29-10-2008 13:59:06 (verkeerde link gekopieerd.......) ]
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:55:26 #196
51286 w00h00
Digital man!
pi_62781446
Het is al geregeld thanks to Denthemen.
pi_62781449
High!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:59:40 #198
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_62781560
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
High!
Nu niet meer.....

Had de verkeerde gekopieerd....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_62781739
Ow verkeerde filmpje
pi_62781858
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb jij je Vitesse boeken al ingewisseld voor Ajax boeken? Bruine vinger.
Ah gut, heb jij naslagwerk nodig om voetbal te kijken dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')