Alsof we nog niet genoeg blessure gevoelige spelers hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef Blight het volgende:
Kunnen we Litmanen niet tijdelijk contracteren voor op tien?.
Juist. Dembele is meer een Zlatan achtige spits, veel fysiek, geweldige techniek maar scoort niet vaak. Huntelaar is een echte klassieke spits met een geweldig gevoel voor positie en een echte killer zo als er maar weinig zijn, meer een type van Nistelrooy.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef patrickt37 het volgende:
Qua spits kan je Zlatan en Huntelaar niet met elkaar vergelijken.
Zlatan is een spits waarvoor je naar het stadion komt om te genieten van zijn technische voetbalkwaliteiten en actie's.
Bij Huntelaar zal je dat niet meemaken, maar schiet er wel elk seizoen +25 in.
Dus Huntelaar is van enorme waarde voor het elftal. Wanneer Huntelaar zou vertrekken zou dat dan ook een enorme aderlating zijn.
quote:Piecke
Breukers Maertens Wuytens Looms
De Vries/Bajer Van De Bergh Klavan
Douglas Dost/Everton Everton/Overtoom
Vermeerquote:
ik gok zoiets:quote:
Blessures voorkomen in een uit-duel dat je MOET winnen? Nee Urby zal gewoon spelen punt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:20 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben benieuwd of hij Schilder die natuurlijk gewend is aan kunstgras laat spelen voor Emanuelson om eventuele blessures te voorkomen. Maar aan de andere kant Urby speelde zondag echt prima.
Hoop ik ook. Ik ben het trouwens met je eens dat Vermeer het goed doet, maar de Steek heeft toch echt meer ervaring en persoonlijk vind ik hem beter dan Vermeer. Zeker als we tegen HSV moeten spelen zie ik toch liever De Steek.quote:[b]Op woensdag 29 oktober 2008 11:21 schreef
maar ik hoop zo:
------------------Vermeer-------------
Oleguer---vdWiel--Vermaelen-Emanuelson
Gabri---Lindgren--de Jong--Vertonghen
---------Suarez-------Huntelaar------
zeker. Maar ik denk dat Urby het niveau van Heracles ontstijgt en dat is wel een verschil.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:29 schreef MaxC het volgende:
Elk duel MOET je winnen
Denk dat Schilder het niveau wel aankan tegen Heracles
Ook dat is gewoon feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef patrickt37 het volgende:
Qua spits kan je Zlatan en Huntelaar niet met elkaar vergelijken.
Zlatan is een spits waarvoor je naar het stadion komt om te genieten van zijn technische voetbalkwaliteiten en actie's.
Bij Huntelaar zal je dat niet meemaken, maar schiet er wel elk seizoen +25 in.
Hoezo dus? Wanneer heeft hij nou het verschil gemaakt dan? Hij staat er om de kansen af te maken die anderen voor hem en grotendeels zonder hem moeten creeeren, en dan maakt hij daadwerkelijk een deel van die kansen en dan is hij van enorme waarde? Is Stekelenburg ook van enorme waarde omdat hij wel eens bal vangt? Als dat je werk is dan is dat het minimale.quote:Dus Huntelaar is van enorme waarde voor het elftal.
Het afmaken van kansen is het gene waar het om draait bij Huntelaar. Dat heeft alles te maken met jezelf goed te positioneren in het strafschop gebied dat beheerst hij als één van de besten. Daarnaast heeft hij het vermogen om wanneer hij de bal voor z'n voeten krijgt altijd doelgericht te denken, hij zal ook altijd de makkelijkste oplossing zoeken. Maar wanneer er geen makkelijke oplossing voor de hand ligt beschikt hij over de kwaliteit om het op een ingewikkelde manier te doen (volley, omhaal etc.) Als jij vind dat hij een modale spits is die gewoon zijn werk doet vind ik dat erg kortzichtig. En die vergelijking met Stekelenburg slaat als een tang op een varken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook dat is gewoon feitelijk onjuist.
[..]
Hoezo dus? Wanneer heeft hij nou het verschil gemaakt dan? Hij staat er om de kansen af te maken die anderen voor hem en grotendeels zonder hem moeten creeeren, en dan maakt hij daadwerkelijk een deel van die kansen en dan is hij van enorme waarde? Is Stekelenburg ook van enorme waarde omdat hij wel eens bal vangt? Als dat je werk is dan is dat het minimale.
Beter van wel.quote:
Hij kan goed schieten en hij kan goed koppen en stelt zich slim op. Helaas komt hij daar alleen aan toe wanneer hij vrijgespeeld wordt door de anderen, die dat meestal zonder hem of ondanks hem moeten doen, want een actie maken, snel mee combineren of kopduels winnen zit er niet in.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:41 schreef toma het volgende:
Het afmaken van kansen is het gene waar het om draait bij Huntelaar. Dat heeft alles te maken met jezelf goed te positioneren in het strafschop gebied dat beheerst hij als één van de besten. Daarnaast heeft hij het vermogen om wanneer hij de bal voor z'n voeten krijgt altijd doelgericht te denken, hij zal ook altijd de makkelijkste oplossing zoeken. Maar wanneer er geen makkelijke oplossing voor de hand ligt beschikt hij over de kwaliteit om het op een ingewikkelde manier te doen (volley, omhaal etc.)
Dat hij veel scoort lijkt mij een logisch gevolg van zijn rol in het elftal net zoals dat Stekelenburg veel ballen krijgt om te vangen. Hij staat er om te scoren, en als hij dat dan niet doet ligt het overal aan behalve aan hemzelf, en als hij het wel doet dan is dat omdat hij zo goed is? Het is toch zijn werk of niet? Hij krijgt toch ook meer grote kansen dan wie dan ook?quote:Als jij vind dat hij een modale spits is die gewoon zijn werk doet vind ik dat erg kortzichtig. En die vergelijking met Stekelenburg slaat als een tang op een varken.
Dat gaat hij sowieso niet met een 1 jarig contract. Ik denk dat Ajax het goed doet als hij voor 15-20 miljoen max verkocht wordt. Heitinga ging voor 10 miljoen weg met een 1 jarig contract, nu ligt het voor spitsen voor wel anders.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef Dvm86 het volgende:
Huntelaar moet gewoon weer gaan score zodat hij nog flink wat opbrengt. Als hij zo weinig blijft scoren, dan gaat hij never voor +25 miljoen de deur meer uit.
Klopt ja maar je moet eens zien hoeveel ballen Huntelaar uit de 16 haalt na een corner van de tegenpartij. Voor de snelle uitbraken moet Suarez, Cvitanich of Leonardo voorin staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik net snap is dat ik de vorige wedstrijd Huntelaar zelfs in de eigen 16 zag meeverdedigen soms, dat gaat toch nergens over? Dat hij moet meevoetballen ok, maar hij stond soms zelfs ballen te ruimen. Hoe kan je dan ooit een beetje snelle uitbraak doen bij balbezit?
Komt ook nog bij dat hij verdedigend vrijwel alle duels verliest en dus meer kwaad dan goed doet daar, zou dat nou opdracht van MvB zijn?
Laat die jongen nou lekker voorin zijn ding doen!
Heitinga had een afkoopsom in z'n contract.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat gaat hij sowieso niet met een 1 jarig contract. Ik denk dat Ajax het goed doet als hij voor 15-20 miljoen max verkocht wordt. Heitinga ging voor 10 miljoen weg met een 1 jarig contract, nu ligt het voor spitsen voor wel anders.
"Eerste wedstrijd op kunstgras".quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:07 schreef Jnk18 het volgende:
Als het maar niet regent vanavond, we weten hoe dat afloopt.
Dus in jouw optiek zou bv een Vermaelen ook scoren wanneer je hem in de spits zou zetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij kan goed schieten en hij kan goed koppen en stelt zich slim op. Helaas komt hij daar alleen aan toe wanneer hij vrijgespeeld wordt door de anderen, die dat meestal zonder hem of ondanks hem moeten doen, want een actie maken, snel mee combineren of kopduels winnen zit er niet in.
[..]
Dat hij veel scoort lijkt mij een logisch gevolg van zijn rol in het elftal net zoals dat Stekelenburg veel ballen krijgt om te vangen. Hij staat er om te scoren, en als hij dat dan niet doet ligt het overal aan behalve aan hemzelf, en als hij het wel doet dan is dat omdat hij zo goed is? Het is toch zijn werk of niet? Hij krijgt toch ook meer grote kansen dan wie dan ook?
Helemaal eenschquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef MaxC het volgende:
Wat een kutdiscussie![]()
Huntelaar is gewoon 1 van onze beste en belangrijkste spelers. Punt.
Eens. puntquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef MaxC het volgende:
Wat een kutdiscussie![]()
Huntelaar is gewoon 1 van onze beste en belangrijkste spelers. Punt.
vreemd op bijna iedere website die boeken levert staat dat dat boek niet leverbaar is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:36 schreef w00h00 het volgende:
Laten we het maar over de drie punten van vanavond hebben.
ohja, heeft iemand hier het boek ''F-Side is niet makkelijk', zoja zou diegene me dan een PM willen sturen.
thnxxxxxxx!
Bij corners en vrije trappen bedoel je?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik net snap is dat ik de vorige wedstrijd Huntelaar zelfs in de eigen 16 zag meeverdedigen soms, dat gaat toch nergens over? Dat hij moet meevoetballen ok, maar hij stond soms zelfs ballen te ruimen. Hoe kan je dan ooit een beetje snelle uitbraak doen bij balbezit?
Komt ook nog bij dat hij verdedigend vrijwel alle duels verliest en dus meer kwaad dan goed doet daar, zou dat nou opdracht van MvB zijn?
Laat die jongen nou lekker voorin zijn ding doen!
Ik heb hem wel maar verkoop hem niet, heeft het nog steeds zin om je te pm'en?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:36 schreef w00h00 het volgende:
Laten we het maar over de drie punten van vanavond hebben.
ohja, heeft iemand hier het boek ''F-Side is niet makkelijk', zoja zou diegene me dan een PM willen sturen.
thnxxxxxxx!
Wordt ook niet meer gedrukt toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:43 schreef toma het volgende:
[..]
vreemd op bijna iedere website die boeken levert staat dat dat boek niet leverbaar is.
Hé dat is dezelfde als op 410forum. Het hoogste bod was een week geleden iets van 80 euro geloof ik, maar misschien is ie dan toch nog niet weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:22 schreef denthemen het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D8%26fs%3D1
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb hem wel maar verkoop hem niet, heeft het nog steeds zin om je te pm'en?
Nu niet meer.....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
High!
Ah gut, heb jij naslagwerk nodig om voetbal te kijken dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb jij je Vitesse boeken al ingewisseld voor Ajax boeken? Bruine vinger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |