Vanaf maandag de chicken wrap, chicken vlees(klein), honing mosterd saus, uitjes en sla in een wrap.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef dutchdevil het volgende:
Vandaag voor de verandering maar eens bij de BK geweest. De gewone burgers vind ik niet zo geweldig maar die actieburgers wil ik dan nog wel een keer proberen
Hoe zit het eigenlijk met het nieuwe Mc Momentje/Small Special? Wanneer komt die en wat is het precies?
Klinkt goed, die ga ik uitproberen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vanaf maandag de chicken wrap, chicken vlees(klein), honing mosterd saus, uitjes en sla in een wrap.
Klinkt lekker! En aangezien het zowat traditie is dat we op nieuwjaarsdag naar de McD gaat, kan ik hem mooi op korte termijn een keer proberenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vanaf maandag de chicken wrap, chicken vlees(klein), honing mosterd saus, uitjes en sla in een wrap.
Je hoeft in ieder geval niet te reserveren.quote:Op zondag 28 december 2008 16:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Klinkt lekker! En aangezien het zowat traditie is dat we op nieuwjaarsdag naar de McD gaat, kan ik hem mooi op korte termijn een keer proberen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die vond ik ook lekker. Maar ik vind de nieuwe echt veel lekkerderquote:Op maandag 29 december 2008 17:36 schreef -Luxury- het volgende:
De McKipSate vond ik altijd verrukkelijk! Door de satesaus-tauge-komkommercombinatie.
Als die saus wat dikker en meer smaak in zat, dan was het best wel lekker geweest, maar hoe die nu is, vind ik maar niks.quote:Op maandag 29 december 2008 17:36 schreef -Luxury- het volgende:
De McKipSate vond ik altijd verrukkelijk! Door de satesaus-tauge-komkommercombinatie.
Goed te doen iddquote:Op maandag 29 december 2008 17:36 schreef -Luxury- het volgende:
Ik zal het morgen eens voorstellenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef Sand3rtj3 het volgende:
Dat ding loopt heel erg goed, als warme broodjes over de toonbank!
Wij hebben alleen besloten om na het maken van de wrap het hele geval eventjes onder de toaster te leggen, en met succes!
Van 15 gasten die zowel een normale wrap als een getoaste wrap van ons kregen vonden 12 gasten de wrap uit de toaster lekkerder.
Misschien een idee voor andere restaurants?
Wij gaan 5 uur dichtquote:Op woensdag 31 december 2008 14:21 schreef Studiotje het volgende:
BWAH! Op oudjaarsdag werken.. Tot 22:00.. komt toch niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |