Ik wel, 6000K maar tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja ftwalcohol...
Ik heb dat idee ook wel, ik heb dan ook (nog) geen xenon.
Nee knul, 10000 en hoger is voor paupersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:10 schreef mighty_myte het volgende:
6000 K is dus voor paupers.
Ik heb 10.000Kquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee knul, 10000 en hoger is voor paupers
Qft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef fathank het volgende:
6000k is twijfelachtig. Meer dan dat is sowieso pauper.
beter 4300k
Is dat zo? Wie ben jij dat jij mij pauper noemtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mét of zónder xenon, jij bent sowieso een pauper.
kerel, bijt niet zo joh! Zij vinden het gewoon heerlijk om reacties bij jou uit te lokken...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie ben jij dat jij mij pauper noemtNerd, ga terug aan het werk..
![]()
Als het Oxy was geweest (waar ik het een beetje na uitlokte eigelijk) Ok. Maar jij..?
Nee nee, isdatzo irriteert me zowieso al.. 't is gewoon persoonlijk al een vies ventje die denkt dat ie alles weetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
kerel, bijt niet zo joh! Zij vinden het gewoon heerlijk om reacties bij jou uit te lokken...
Xenon is rete fijn
Dat ie mod is zie ik nu pas.. 't blijf gewoon een zielig ventje met een internetlul van 1,80quote:
Tja, ik wéét dan ook daadwerkelijk allesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee nee, isdatzo irriteert me zowieso al.. 't is gewoon persoonlijk al een vies ventje die denkt dat ie alles weet
Alleen omdat ik turquaz een beetje uitlok? Kom nou.. of heb je nog onderbouwing voor die uitspraak?quote:
gewoon omdat het kan.quote:
Hoevaak ik ook weer es in een domme discussie zit met Oxy, om hem kan ik zwaar lachen, denk dat het ook wederzijds is bij hem.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, ik wéét dan ook daadwerkelijk alles.
[..]
Alleen omdat ik turquaz een beetje uitlok? Kom nou.. of heb je nog onderbouwing voor die uitspraak?
Was ooit bestemd om aan een gozer te verkopen, ongeacht mijn vorig verhaaltje (voor aankoop) dat ik de Uno zo sjonnie mogelijk wou maken. De gozer bleek uiteindelijk toch H7 te hebben en geen H4.. Dus tja, bleef ik zitten met de gebakke peren, maar na mijn mening is het niet veel blauwer dan de 8000k die ik had gehad hiervoorquote:
dat bestaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:27 schreef CasB het volgende:
Echte helden rijden met LED-lampen.(en dan niet alleen stadslicht)
Want waar bash ik jou precies dan? Gast, ik kom amper in PTA (fok MC uitgezonderd).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoevaak ik ook weer es in een domme discussie zit met Oxy, om hem kan ik zwaar lachen, denk dat het ook wederzijds is bij hem.
Maar jij? Jij bent gewoon een nerdje die denkt dat die er bij hoort als ie een ander basht.. terwijl je jezelf zwaar de grond in boort.
Hier:quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want waar bash ik jou precies dan? Gast, ik kom amper in PTA (fok MC uitgezonderd).
Gast, laat het rusten en ga door met je "leven".quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mét of zónder xenon, jij bent sowieso een pauper.
Dat julie zo verzuurd zijn om dat niet als een ludieke post op te vatten zegt meer over julie dan over mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Gast, laat het rusten en ga door met je "leven".
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat julie zo verzuurd zijn om dat niet als een ludieke post op te vatten zegt meer over julie dan over mij.
Lijkt me inderdaad ook wel dat je dat dan kan betalen. Dat is wel heel sneu, een R8 kopen maar vervolgens beknibbelen op de optiesquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:59 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
dat bestaat.
de audi r8 kan je kopen met led verlichting aan de voorkant.
wel een dure optie van ¤6353,- maar als je een r8 kan kopen lukt dat vast ook nog wel
artikeltje erover.
http://www.audiblog.nl/?p=3064
sorry voor offtopic trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |