Nee idd, kamer opruimen gaat ff voor ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Puala het volgende:
hoop het ook.
Wilde het vanavond mijn vriend gaan vertellen.. daar heb ik al die tijd eigenlijk niets tegen gezegd.. maar ja die had juist besloten zijn kamer op te gaan ruimen en dat werkte dus niet helemaal.
Hij wist niet dat ik dit wilde gaan vertellenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee idd, kamer opruimen gaat ff voor dit
Maar even voor mijn begrip, je bent nog wel bij je vriend?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef Puala het volgende:
dankje jortK, ben er eigenlijk alles behalve trots op.
Ja, maar we zijn nog geen jaar samen. Het gaat wel heel goed, hij wilt onderhand het huis uit en heeft gevraagd of ik bij hem in wilde.. maar dat heb ik afgewezen omdat ik mezelf te jong vind. Het is wel redelijk serieus op zich, maar of het nou na een kind nog hetzelfde blijft kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar even voor mijn begrip, je bent nog wel bij je vriend?
Ik denk toch dat je het hem beter kunt vertellen, dan weet hij ook ervanaf en kun je je spanning met iemand delen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn nog geen jaar samen. Het gaat wel heel goed, hij wilt onderhand het huis uit en heeft gevraagd of ik bij hem in wilde.. maar dat heb ik afgewezen omdat ik mezelf te jong vind. Het is wel redelijk serieus op zich, maar of het nou na een kind nog hetzelfde blijft kan ik me haast niet voorstellen.
Ja maar ik ga het nu niet ff via msn doen zo van hej lief, ik moet nog wat opbiechten. ik ga morgen bij de huisarts ook gelijk een zwangerschapstest doen. dat je het maar ff weet he, misschien word je pa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je het hem beter kunt vertellen, dan weet hij ook ervanaf en kun je je spanning met iemand delen.
Zelf ook zoiets meegemaakt
Ik moest thee pakken. Sleepy timequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef OA het volgende:
Schiet eens op met een nieuw topic Ph
Ik zou niet weten waaromquote:
Verzaker!quote:
Nah, ik doe niet mee aan die lijstjesquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Ik dacht dat OA het topic zou gaan ninja'en, om zo met MPG nog te racen om Top TS'er van KSC
Welnee. Daar heb ik ook niet altijd zin in. Ik moest nodig pm-en met iemand!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Ik dacht dat OA het topic zou gaan ninja'en, om zo met MPG nog te racen om Top TS'er van KSC
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Daar heb ik ook niet altijd zin in. Ik moest nodig pm-en met iemand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |