Gast al zijn playtime is weg das wel iets erger dan jouw spelletjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:19 schreef kurk_droog het volgende:
Waar klaag je over als je over een week Little Big Planet kan spelen? Geloof mij dat je dan voorlopig geen ander spel meer aanraakt...
Ja, oke, maar teveel topgames op dit moment. FarCry 2, EndWar, LBP. De eerste twee komen deze week en volgende week binnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:19 schreef kurk_droog het volgende:
Waar klaag je over als je over een week Little Big Planet kan spelen? Geloof mij dat je dan voorlopig geen ander spel meer aanraakt...
Ja, idd, wat een geweldige kloon ben jijquote:
quote:
Gameplay, je speelt het samenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:42 schreef Silver92 het volgende:
Waarom is er zo'n hype rond Little Big Planet? Zo leuk lijkt ie me nou ook weer niet...
Oh die van mij is anders al een half jaar oud zonder kapot te gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Een xbox gaat al helemaal om de week kapot. Een playstation is tenminste één brok degelijkheid op die paar consoles die gewoon voor de statistieken kapot moeten gaan.
Verrat!!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh die van mij is anders al een half jaar oud zonder kapot te gaan
Inderdoad! Ps1 FTW! Klassiekers zoals Resident evil eins, zwei en drei! Medal of Honor, Spyro the Dragon en Crash Bandicoot!quote:
ook te spelen op een ps3quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:47 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Inderdoad! Ps1 FTW! Klassiekers zoals Resident evil eins, zwei en drei! Medal of Honor, Spyro the Dragon en Crash Bandicoot!
Ik heb em sinds september, hij doet het nog steeds.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Een xbox gaat al helemaal om de week kapot. Een playstation is tenminste één brok degelijkheid op die paar consoles die gewoon voor de statistieken kapot moeten gaan.
hoezo haal je de HD er dan niet uit ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef appelsjap het volgende:
Ik had mn PS3 dus opgestuurd. Kreeg em net terug. Wil ik de backup erop zetten zodat ik weer nolife kon gamen. Staat er dat alles beveiligd is en het er niet op kan. -.-
Sony gebeld, hij zei precies hetzelfde, en ik kon er niets meer aan doen. Kutmongool.
Er is heus wel een manier om het er weer op te zetten toch?
Wie weet het?
Klacht: Sony
Klacht 2: PS3
Klacht 3: geen savegames
Klacht 4: geen draadloze wifi instellingen meer
Ik heb 1 keer op een PS1 gespeeld toen ik een Nintendo 64 had, maar ik had hem na een kwartier alweer uitgezet, omdat ik de pixel van de vijanden niet kon onderscheiden van die van de goeierikken (MOH dus)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:47 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Inderdoad! Ps1 FTW! Klassiekers zoals Resident evil eins, zwei en drei! Medal of Honor, Spyro the Dragon en Crash Bandicoot!
Een brok dure degelijkheid..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:52 schreef kurk_droog het volgende:
Eens. PS2 ownd nu zelfs nogquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef seto het volgende:
Xbox360 is de meest overrated console na de Dreamcast.
PS3 faalt ook hard, maar Xbox zal nooit het succes van de PS1 of PS2 evenaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |