quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij vraagt dan ook heel vaak..is dat wat? en dan is dat zo'n oald wief van 60 ofzo en dan zeg ik uiteraard..voor jou wel
wat is je hyvesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Don't worry, over een paar weken kom ik vast nog wel een keertje edit-friday vieren.
Voeg uzelf gerust even toe aan m'n hyves oid, dat kost me een stuk minder tijd dan GRTDOJW, dus die laat ik voorlopig nog maar ff niet vallen tijdens werktijd
Het ga jullie goed
tjah je moet het op de oude fiets leren tog .... ok maar niet op een kapottequote:
quote:
Yup.. alleen hou ik niet zo van texas ranger.. wel van texas grill ach texas is texas tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wij zitten wel aardig op dezelfde lijn jij en ik
ik houd ook niet van texas rangerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yup.. alleen hou ik niet zo van texas ranger.. wel van texas grill ach texas is texas toch?
Ik heb ik Houston gewoondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yup.. alleen hou ik niet zo van texas ranger.. wel van texas grill ach texas is texas toch?
Jij hahahahquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik houd ook niet van texas ranger![]()
welke klaplong is nu een texas ranger fan
quote:
Oooooh, wist ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gelukkig is het niet allemaal sarcastisch bedoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:
Lekker druk bezig jonge?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:51 schreef renedis het volgende:ik denk niet dat ik vandaag in de top100 sta van de dagcijfers
dit is mijn 2e post![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |