ja maar het is 1100 pntquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:40 schreef RvLaak het volgende:
jezus, dit is niet normaal meer... Zijn ze helemaal manisch geworden daar in NY?? De handel stilleggen bij een verlies van 1000 punten, werkt dat ook bij een winst van 1000?
Hij zegt t en acuut 10 punten erafquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Straks krijgen we de biggest sell-off ever in het laatste kwartiertje.
Geloof ik niet maar zou wel 'grappig' zijn.
quote:
Het was toch al gezegd dat ze dat sowieso niet meer gingen voor election day? Of was dat ook maar een gerucht?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
![]()
anyway het kan ook een rally zijn vanwege rate cut-speculatie. Morgen komt de Fed met een rentebesluit. Maar een renteverlaging van 50 basispunten zit al in de markt ingeprijsd....
de november opties gaan toch nog een tijdje mee voordat ze expireren?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Zo zou het spelletje wel heel makkelijk worden en waren we allemaal miljonair![]()
Als het een november out-of-the-money-putje is dan is ie morgen geen cent meer waard, dus heeft ook geen zin meer om te verkopen, bidden maar dat er nog een zwarte dag komt, en als het een in-the-money-putje was dan sterkte met het verlies.
Ik had t gehoord op BNR. Was een analyse van een "expert" (experts bestaan tegenwoordig niet meer).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:45 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Het was toch al gezegd dat ze dat sowieso niet meer gingen voor election day? Of was dat ook maar een gerucht?
De Fed niet meer? Als dat zo is gaan we morgen weer 1000 pnt omlaagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:45 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Het was toch al gezegd dat ze dat sowieso niet meer gingen voor election day? Of was dat ook maar een gerucht?
Devies: simpel... Chaosquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:41 schreef Public_NME het volgende:
Wat is het devies voor morgen, ik heb zowel long als short posities... Vanmiddag nog even een long positie met verlies verkocht, net voor het eind
jawel maar we gaan op deze manier morgen 10% omhoogquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:46 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
de november opties gaan toch nog een tijdje mee voordat ze expireren?
AEX PUT NOV 2008 190,00 4,70quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
jawel maar we gaan op deze manier morgen 10% omhoog
welke put heb je?
Die gaat de tien wel halen in dit tempoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Kom op waar blijft de slotrally
TIEN TIEN TIEN
9.5%...quote:
Blije handelaren omdat de spam eindelijk echt bleek te zijn en niet alleen reclame?? Ik snap het niet meerquote:
Dus geen echte reden, enkel een vergaderingquote:The Dow jumps 600 points, bouncing off a 5-year low, as Fed policymakers meet on interest rates....
Maar morgen geen cent meer waard dus? Dan kan ik ze beter aanhouden. Verwacht namelijk dat de beurs voor 21 november nog wel een dieptepunt op gaat zoekenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:02 schreef appelsientje het volgende:
Hebben we dan toch de bodem bereikt?
Net als voor de Dow op 13 oktober +11,1% steeg?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:02 schreef appelsientje het volgende:
Hebben we dan toch de bodem bereikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |