Neuh ik keek even naar CBML en daar vond iemand het nodig haar broek half uit te trekken voor de camera.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:56 schreef CarOnline het volgende:
Ja? Begonnen je tanden en nagels te groeien?
Kun je hem niet gewoon bellen en zeggen dat het allemaal te lang duurt en dat het killiling voor je libido is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:34 schreef Copycat het volgende:
Het zit je echt hoog, Bart?
Mijn biefstukkie moet nog even op kamertemperatuur komen. En foto's maken, daar heb ik geen zin in.
Het cunning plan (conceptfase) dan maar?
Het is me een beetje in de schoot geworpen. P., van het etentje van zaterdag heeft dus een huis gekocht. En moet nu dus ook een huis verkopen. En hij belde me met de vraag of ik zondag op de kijkmiddag van zijn oude huis een subtiel () staaltje method acting ten beste kan komen geven. En me als geïnteresseerde wil voordoen.
En toen bedacht ik me dus dat dat misschien wel een leuk bruggetje is naar een sort of date (sjeesus), omdat de volgende evt date pas tijdens de housewarmingparty van P. zou zijn. Waarvan P. trouwens helemaal niet op de hoogte is dat hij die gaat geven, maar dat terzijde.
Dus dat wil ik een dezer dagen voorstellen. Sort of.
Of zo.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh ik keek even naar CBML en daar vond iemand het nodig haar broek half uit te trekken voor de camera.
ik lees straks wel terugquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben tegen vloeken (tenzij er voetbal is)
Je moet chili ook niet drie uur op vol gas "opwarmen". Dan gaat het bubbelen en spetteren. En dat nog wel zónder afzuigkap aan. Zal een feest zijn daar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik lees straks wel terugeerst de keuken witten
Das einde oefening hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Kun je hem niet gewoon bellen en zeggen dat het allemaal te lang duurt en dat het killiling voor je libido is?
Dit is zo'n toestand. Of je vraagt je vriendin of zij het wil vragen voor je. Zo deden wij dat vroeger.
Godverdomme! (die is voor Bart) Gewoon, omdat het mag.
Ik heb z'n nummer niet. Ik kan natuurlijk wel naar kantoor gaan en 'm dan even goed hard aan zijn haar trekken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Kun je hem niet gewoon bellen en zeggen dat het allemaal te lang duurt en dat het killiling voor je libido is?
Dit is zo'n toestand. Of je vraagt je vriendin of zij het wil vragen voor je. Zo deden wij dat vroeger.
Bubbelen en spetteren doet het achteraf ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet chili ook niet drie uur op vol gas "opwarmen". Dan gaat het bubbelen en spetteren. En dat nog wel zónder afzuigkap aan. Zal een feest zijn daar.
schade valt meequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet chili ook niet drie uur op vol gas "opwarmen". Dan gaat het bubbelen en spetteren. En dat nog wel zónder afzuigkap aan. Zal een feest zijn daar.
Nee, het is schattig. Is die écht zo leuk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb z'n nummer niet. Ik kan natuurlijk wel naar kantoor gaan en 'm dan even goed hard aan zijn haar trekken.
Het is wel een beetje lame, hè?
Nah.. zó erg is het hier ook weer niet, anders at ik het nooit meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Bubbelen en spetteren doet het achteraf ook
Volgens mij iis Cc gewoon op ons aan het oefenen met een feuilleton. Lukt aardig tot nu toe, mop.quote:
Ben gek op Chilliequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. zó erg is het hier ook weer niet, anders at ik het nooit meer.
ik lees wel meequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij iis Cc gewoon op ons aan het oefenen met een feuilleton. Lukt aardig tot nu toe, mop.
ik ook ik ookquote:
Cc in love topic .......... Doe ook mee. En plaats wel een liefdes lasagna recept met picsquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Cc in love topic .......... Doe ook mee. En plaats wel een liefdes lasagna recept met pics
Nee WTF is datquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
heb je de Blond hartjes ovenschaal?
WTFquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
heb je de Blond hartjes ovenschaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |