Me tv is niet kaduuk maar me afstandbediening en zo'n standaard ding doet het niet op me tv!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:29 schreef Coos het volgende:
Goffer de goffer m'n tv is kaduuk!Er zit een rode waas over het beeld.
Morgen effe naar de Mediamarkt voor een nieuwe.
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pitten?
Of ben ik niet iedereen?
vond je het zo leuk? en je had nog wel een sleepvoet.....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:12 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Klopt, maar ik ben nog half in Parijs enzo
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vond je het zo leuk? en je had nog wel een sleepvoet.....![]()
zie je nou.......
ben je al met die collega uit eten geweest?
enzo ja, was het leuk?
oké, ik was zo stom om net nog effe koffie te drinken en nou zit ik met ogeltjes als schoteltjesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tjee!
Het was leuk, ondanks!
Ik was doodmoe uiteindelijk, meer geestelijk dan lichamelijk
Nee nog niet met die collega uit eten geweest, komend weekend familieweekend, ik spaar mijn krachten
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké, ik was zo stom om net nog effe koffie te drinken en nou zit ik met ogeltjes als schoteltjes![]()
niet zo slim...... maar ja, lang gesprek met mijn zus, en toen over dat gesprek weer gesprek met griekje
zo van
ja maar denk jij niet dat
nee ik denk dat..
o ja maar
is ook is ook maar dan wel
o
wil jij koffie
ja doe maar koffie
zullen we nog effe House kijken
ja is goed
![]()
House kijken
Griekje gaat slapen
ik; ja ik kom zo
ga ik hier kijken
denk ik ik post een liedje zomaar effe gedag zeggen
en toen kwam jij
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zoveel te vertellen, maar niet op een forum!
Ik heb 1 broer, en vroeger had hij echt de pest aan mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan moet je dat ook NIET doen........
heb jij eigenlijk zussen of broers?
o maar ik had vroeger ook een pesthekel aan mijn jongste broertjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb 1 broer, en vroeger had hij echt de pest aan mij.
Ik moest altijd meedoen met hem en zijn vriendjes omdat ik geen vriendinnetjes had.
Nu gaat het stukken beter, al zou hij nooit zeggen, joh zusje, ik hou van jou, maar dat is dat we beiden de opvoeding die we gehad hebben anders hebben verwerkt
O maar mijn vader was de paus zelluf...... dacht iequote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kom uit een streng gereformeerde familie, mijn broer zei juist altijd, stop met blowen enzo!
Hoewel ouder heeft hij nooit het pad voor mij vrijgemaakt wat betreft uitgaan enzo, dat heb ik allemaal zelf bij elkaar moeten vechten. En hij vond dat allemaal stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |