LATER IK ZIT OP MIJN WERKquote:
dat schiet niet opquote:
Begint jou naam eeeecht niet met een H?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat schiet niet opvolgens mij weet ik jou msn account nog
(als ik terug lees in de pm (A))
Waarom ?quote:
Heeeeeeeel eeeeeeeecht nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Begint jou naam eeeecht niet met een H?
Geen ideequote:
Hmz, ik duik even mijn PMs in danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeeeeeeel eeeeeeeecht nietbegint met een Y, dus zit niet eens in de buurt
Dat ken ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:22 schreef Cahir het volgende:
Huuuuh.... omg ik had iemand tussen mijn 06, zelf toegevoegd, volgende dag wist ik niet wie het was, de naam was ook incompleet, maar via smsjes kwam ik achter zijn naam, en hij wist ook niet wie ik was. Sad
.
euhm, volgens mij heb je me geblokkeerd, want ik heb je al een hele tijd niet meer online gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:27 schreef Cahir het volgende:
Nu vraag ik me echt serieus wie het was, ik sta er 100% achter dat het van JOU msn kwam. Ik trek ff mijn geschiedenis na.
Moet je me maar gelovenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
euhm, volgens mij heb je me geblokkeerd, want ik heb je al een hele tijd niet meer online gezien![]()
foeiquote:
Zoals mij? O dan ken je mij nog niet. Altijd leverage achter de hand houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen dat er nog veel meer dan jullie 2, en die foto's zijn niet echt van een schandaal. Er zijn veel ergereMaar zoals jij hou ik dat soort dingen voor me :p
Wat is er mis met Sarah Palin?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:37 schreef MisterO het volgende:
Mijn zus gaat morgen gewoon naar een toespraak van Sarah Palin![]()
![]()
![]()
En die jongen van gister?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:45 schreef Ang3l het volgende:
Goh.... die jonge jongen van het drama dat zich laatst afspeelde met allerlei driehoeksverhoudingen en een oude man en god weet hoeveel kruisbestuiving.... die nodigt me uit voor zijn 18e verjaardag
Ik kan niet, daar niet van
Steef, je topics in de tussentijd waren echt geniaal, vooral over die ene dat je een huis zochtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:47 schreef Deceit het volgende:
hey bitches, ouwe geilers en normale mensen
O ja, jij was die ene die volgens SJM zoveel op mijn vorige scharrel leek maar dan hoeriger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:47 schreef Deceit het volgende:
hey bitches, ouwe geilers en normale mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |