Toch niet?...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef MisterO het volgende:
Cahir wat heb je gedaan dan, en met wie??
Nee, maar dan weet ik wel welke muts het heeft gezegdquote:
weet je dat wel 100 % zeker alhoewel ik er geen weet hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:39 schreef MisterO het volgende:
Nah. over mij zijn lekker geen roddels
dus mag ik wel de moraalridder gaan uithangen![]()
Op een paar onschuldige dingetjes na, weet (bijna) niemand hier dingen van mij af die zij niet hoeven te wetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet je dat wel 100 % zeker alhoewel ik er geen weet hoor
Ja, anders ik wel! Maar misschien vanavond, als ie 't niet vergeeet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]Ben zo benieuwd wat je ervan vindt.
O maar dan maakt het me in principe ook niet uit WAT het is, want dan bepaal ik nu al ff voor mezelf dat je voortaan in dat soort kwesties geen recht van spreken hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als het is wat ik denk, is het wel iets wat vrij ernstig is hoor.
Dat kunnen er meer hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik kan jou foto's hier neerpleuren, dan is het war honey
Over mij zijn er genoeg. gebaseerd op niets, gebaseerd op impressies, gebaseerd op verhalen met kernen van waarheden. Maar er is toch bijna niemand die de echt beschamende dingen weet, want daar ben ik heeeeel voorzichtig mee, en tevens zorg ik er voor dat ik van die persoon dan net zo goed iets evenzozeer of nog meer beschamends weetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:39 schreef MisterO het volgende:
Nah. over mij zijn lekker geen roddels
dus mag ik wel de moraalridder gaan uithangen![]()
Ik zal CDP en SJM eens sms-enquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, maar dan weet ik wel welke muts het heeft gezegd+ dat die muts niet ken lezen. Het is echt niet gebeurd met
.
En nee bedanktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:23 schreef Cahir het volgende:
Tis maar dat ik gister alle 06 nummers heb gereset anders wist ik wel meer
Welke kwesties?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O maar dan maakt het me in principe ook niet uit WAT het is, want dan bepaal ik nu al ff voor mezelf dat je voortaan in dat soort kwesties geen recht van spreken hebt
Volgens mij kunnen dat er nog veel meer dan jullie 2, en die foto's zijn niet echt van een schandaal. Er zijn veel ergerequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kunnen er meer hoorIt's not just your war
NUNO IK WIL EEN PMquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen dat er nog veel meer dan jullie 2, en die foto's zijn niet echt van een schandaal. Er zijn veel ergereMaar zoals jij hou ik dat soort dingen voor me :p
Ik ook !!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |