Ik ben blij dat ik in Groningen woon.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan mag ik mijn rijbewijs ophalen
Ohja, de uberspammert gaat er vandoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:39 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben nu even bezig met brood smeren.
en ga ook zo een keer naar bed.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in Groningen woon.
Dan ben ik niet in de buurt als jij voor het eerst alleen in de auto stapt natuurlijk.quote:
Ik wist dat zo'n antwoord kwamquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan ben ik niet in de buurt als jij voor het eerst alleen in de auto stapt natuurlijk.
moet jij zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohja, de uberspammert gaat er vandoor
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan ben ik niet in de buurt als jij voor het eerst alleen in de auto stapt natuurlijk.
komt op hetzelfde neerquote:
En dan toch vragen hč?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wist dat zo'n antwoord kwam
quote:
de stad Oldenzaal of Daniël?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De eerste keer alleen in de auto is gelijk de trip naar Oldenzaal
hopen doe je op de wcquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een liever antwoord
De stad. Mijn stage welteverstaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de stad Oldenzaal of Daniël?
hier op het forum welquote:
Hopen niet, maar een hoop doen welquote:
ga je vanaf dan altijd met de auto?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De stad. Mijn stage welteverstaan
Sorry.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een liever antwoord
Nee, zolang ik OV-kaart heb kan ik natuurlijk beter gratis met vervoer gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je vanaf dan altijd met de auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |