Dit dus. Terwijl ik eigenlijk ook zat te doen hebquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:51 schreef Blawh het volgende:
maar ben eigenlijk heel de dag al niets aan het doen.
Hier bijna hetzelfde moet nog met SPSS aan de gang maar ben ziek. En de hele dag al te wachten op 20:00quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:51 schreef Blawh het volgende:
Ik moet bezig met Destep-analyse, maar ben eigenlijk heel de dag al niets aan het doen.
Gelukkig is afstuderen leuker dan stage, daar had ik geen moment tijd om niets te doen omdat ik naast mijn opdracht ook andere zaken moest regelen zoals factureren, transport regelen, inkoop, orderbevestiging, etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dit dus. Terwijl ik eigenlijk ook zat te doen heb
Erg herkenbaar, daar krijg ik overal klachten over, waar ik ook ben, hoe hard ik ook werkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef Fems het volgende:
Ik ook.. Ik had vandaag een discussie met mijn natuurkunde leraar. Hij vond dat ik niet onderuitgezakt mocht zitten omdat hij dat onrespectvol naar hem vond. Ik moest dus verplicht rechtop zitten terwijl die stoelen helemaal niet lekker zitten als ik rechtop zit. Een wervel komt dan net boven de leuning. Stomme leraren.
SPSS, appeltje eitje toch? Ik ben ook aardig slecht te pas, maar moet toch een beetje op schema blijven.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier bijna hetzelfde moet nog met SPSS aan de gang maar ben ziek. En de hele dag al te wachten op 20:00
Slecht te pas? En dat terwijl je je cluppie vanavond nog wel naar de overwinning moet schreeuwenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
SPSS, appeltje eitje toch? Ik ben ook aardig slecht te pas, maar moet toch een beetje op schema blijven.
Duik straks nog eerst een uur op bed, vanavond sta ik er sowieso wel. Of ik nu thuis slecht te pas ben of in het stadion maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:04 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Slecht te pas? En dat terwijl je je cluppie vanavond nog wel naar de overwinning moet schreeuwen
Zal kijken in hoeverre me dat gaat lukken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:12 schreef Fems het volgende:
Wel de longen uit je lijf schreeuwen he?
Hoi zus!, Ik ben het wel, heb gewoon 3 foto's van iemands hyve gepakt zodat het niet op zou vallen dat ik een jochie ben van 14 en niemand me serieus neemt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Timo?
* MinderMutsig duikt in fotoboek
Ja SPSS opzich is appeltje eitje maar al die conclusies. Chi-kwadraad-kruistabeltoets, variantie-analyse, statistische toetsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
SPSS, appeltje eitje toch? Ik ben ook aardig slecht te pas, maar moet toch een beetje op schema blijven.
Ach, paar uur echt goed voor zitten en je komt er wel uit. Ik vond het niet al te ingewikkeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja SPSS opzich is appeltje eitje maar al die conclusies. Chi-kwadraad-kruistabeltoets, variantie-analyse, statistische toets
Hoe ist met tosti?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:22 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Hoi zus!, Ik ben het wel, heb gewoon 3 foto's van iemands hyve gepakt zodat het niet op zou vallen dat ik een jochie ben van 14 en niemand me serieus neemt.
Sinds wanneer woon jij weer thuis dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:29 schreef Lamzak_ het volgende:
Stil jij muts!, Weet jij wat ma kookt vanavond?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:36 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik eet vanavond thuis, geen colleges vandaag. Pak zo de trein naar huis.
jazekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |