En hoe lang duurt dat geen reet te doen meer hebben dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef kin238 het volgende:
[..]
Dat wel. Zit aan het einde van een project, wat betekent dat ik geen reet meer te doen heb
nee sorry, misschien iets met soort van instellingen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik hoop dat je mij kan helpen, ik heb heir een gebruiker, die heeft een probleem.
in citrix heb je net zoals in windows die start balk ja..op het moment dat zij word opent, verspreid dat zich over het hele scherm, dus dan ziet ze de startbalk niet meer..weet jij of iemand anders wat dit is? en hoe ik dat kan verhelpen?
Eind decemberquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En hoe lang duurt dat geen reet te doen meer hebben dan?
Wtf... hij vraagt of die iets in zin ''teef' heeft..quote:
Ja apart verhaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wtf... hij vraagt of die iets in zin ''teef' heeft..
En dan gaat dat lompe beest in ze mond roeren
Liegen is voor homo'squote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lieg je nou er is helemaal geen negert hier
clientquote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja stel je niet aan mafkees wordt je hard van!
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mooijezeluff homo noemen is ook voor homo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ICA client opnieuw installeren (??). Al vraag ik me wel af hoe ie opgefokt kon worden op een thin client.quote:
Moozzie.. je avatar faalt je ziet em niet goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
jezeluff homo noemen is ook voor homo's
Misschien ga ik wel lekker op vakantie ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |