Nu zul je zien dat die oom binnen een week een vervanger heeft en dat het alleen maar een smoesje was om jou daar te houden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:43 schreef dontf0kwithme het volgende:
Dit is me laatste week dat ik er nog blijf werken, het is gewoon te vermoeiend geworden en het lukt niet meer. Dit heb ik netjes aangegeven aan m`n baas/.collega`s zij vonden het heel erg jammer omdat er geen vervangend personeel is ( hun probleem niet de mijne ) verder hadden ze er wel begrip voor dus netjes afgehandeld.
Het probleem is dus opgelost. Ik ga dan ook goed rust nemen voordat ik het sociale leven weer goed oppak.
En zoals ik al aangaf in de OP, dit was een serieuze probleem dus serieuze reacties waren gewenst mensen zoals heartz hoeven niet te reageren, dus bij deze heartz mocht je problemen hebben of ben je geintereseerd in het feit dat ik af en toe een blowtje opsteek dan mag je me best een PM sturen, maar ga aub niet mijn topic verzieken.
Sorryquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:43 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Ik verdien helemaal geen geld met het stage maar in de toekomst krijg ik een contract omdat ik het goed doe![]()
[..]
Ha ha ha wat zijn we weer grappig![]()
OT :
Dit is me laatste week dat ik er nog blijf werken, het is gewoon te vermoeiend geworden en het lukt niet meer. Dit heb ik netjes aangegeven aan m`n baas/.collega`s zij vonden het heel erg jammer omdat er geen vervangend personeel is ( hun probleem niet de mijne ) verder hadden ze er wel begrip voor dus netjes afgehandeld.
Het probleem is dus opgelost. Ik ga dan ook goed rust nemen voordat ik het sociale leven weer goed oppak.
En zoals ik al aangaf in de OP, dit was een serieuze probleem dus serieuze reacties waren gewenst mensen zoals heartz hoeven niet te reageren, dus bij deze heartz mocht je problemen hebben of ben je geintereseerd in het feit dat ik af en toe een blowtje opsteek dan mag je me best een PM sturen, maar ga aub niet mijn topic verzieken.
Verder bedankt voor alle reacties, door alle tips/commentaar hier heb ik mijn beslissing genomen, want ik was nogal onzeker over dat ik me wel aanstelde ofniet.
1. het was niet me oom maar een vriend van me oomquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu zul je zien dat die oom binnen een week een vervanger heeft en dat het alleen maar een smoesje was om jou daar te houden.
Inderdaad, en vooral op mijn leeftijd hoor je je zelf al helemaal niet kapot te werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:24 schreef BlueMage het volgende:
Beetje rust kan zeker geen kwaad, je leeft niet alleen maar om jezelf kapot te werken.
M.
Haha dan is het goed, krijg ik nu een kusje?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:46 schreef heartz het volgende:
[..]
Sorry. Ik was je aan het plagen
.
Af en toe een blowtje is niets mis mee, mijn vriend rookt ook weleens in het weekend.
Maar goed dat je een oplossing hebt gevonden.
Je zal nu wel meer relaxed zijn........
Natuurlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:59 schreef dontf0kwithme het volgende:
Haha dan is het goed, krijg ik nu een kusje?![]()
Ben inderdaad nu wat relaxer al , me laatste dagen daar komen er aan.. het idee maakt me al relaxed dat ik daar binnenkort niet meer werk
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef heartz het volgende:
[..]
Natuurlijk!! Komt ie : ** smeck **
Mooi, kan je wat meer gaan genieten!!
Het verzorgen van verstandelijk gehandicapte kinderenquote:Op maandag 3 november 2008 19:16 schreef THEFXR het volgende:
400 euro/10 uur= 40 euro per uur, wil graag dat werk ook doen, wat is het?
Super dat je al een nieuwe baan hebt gevonden, waarbij je ook goed verdientquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Het verzorgen van verstandelijk gehandicapte kinderen
Ja inderdaad dat is zeker super en het verdient geweldig voor wat ik doen, en nog leuk ook want het is me broertje waar ik voor zorg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:51 schreef heartz het volgende:
[..]
Super dat je al een nieuwe baan hebt gevonden, waarbij je ook goed verdient.
Je zou kunnen kijken of je nog recht heb op die 100 euro. In principe heb je er gewoon voor gewerkt.
De thuiszorg (schoonmaken meestal bij ouderen) verdient ook wel goed, maar geen 40 euro per uur. Das idd lekker verdient voor 10 uur in de maand.
Dan kan je je werk ook nog eens met broederliefde combinerenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:22 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat is zeker super en het verdient geweldig voor wat ik doen, en nog leuk ook want het is me broertje waar ik voor zorg.
`s ochtends sta ik dan wel een half uur eerder op. dan maak ik hem wakker, kleed ik hem aan, eten geven, ze tanden poetsen en dan komt zijn taxi en dan ga ik door naar stage/school. en `s avonds kom ik relaxed thuis , ff eten enzo. en vrije tijd
Inderdaad, super dus en ik voel me nu zo opgelucht ( naast het feit dat me scooter het begeven heeftquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:40 schreef heartz het volgende:
[..]
Dan kan je je werk ook nog eens met broederliefde combineren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |