abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:35:29 #51
13250 Lod
Sapere aude!
pi_62749662
Hebben ze de prullenbak al gecontroleerd? Dat zou de eerste plek zijn waar ik zijn film zou zoeken.
GNU Terry Pratchett
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:35:38 #52
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_62749668
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ik was er laatst voor een feest en ik moet zeggen dat het toch wel verandert is.
Er was een groot buffet waar ze veel soorten vlees, vis, groenten en aardappelsoorten hadden liggen en ik moet zeggen dat ik lekker heb gegeten.
Oh ja? En hoe was de film die er vertoond werd?
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_62749730
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef zquing het volgende:
Maar ik las laatst vergelijkingen met de macdonalds ed...... Terwijl ik dus dacht dat 't een hotelketen was. Maar het is dus eigenlijk gewoon beide?
Veel hotels hebben ook een restaurant, hè...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:41:12 #54
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_62749832
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:35 schreef thumper het volgende:

[..]

Oh ja? En hoe was de film die er vertoond werd?
Verander jij je username even in stumperd.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_62754488
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Veel hotels hebben ook een restaurant, hè...
bij hotel en restaurant denk ik aan een okura
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:07:04 #56
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_62754638
Zal wel weer een Theo Maassen stunt zijn!..

Zal me iig niets verbazen als dat werkelijk zo is!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_62758332
I.Love.Dries.2008.Cam-mVs
pi_62760296
quote:
Film Dries Roelvink terecht

EINDHOVEN - De film I Love Dries, die maandagavond werd ontvreemd uit het Van der Valk-hotel in Eindhoven, is terecht.

De zogeheten vertoningsprint van de komedie van regisseur Tom Six is dinsdagmiddag afgegeven bij de redacte van het Eindhovens Dagblad.

Geintje

De dieven zochten vantevoren telefonisch contact met de redactie en lieten weten dat het "een geintje" was, aldus de krant. Ze hebben hun excuses aangeboden.

"We hebben de film gewoon uit de dvd-speler gehaald. Hij was zo geweldig dat we hem nog wel een keer wilden zien", vertelden de dieven tegen het Eindhovens Dagblad.

Producent Six Entertainment deed de ontdekking van de vermissing vlak voor de tweede avondvoorstelling van de film. Het bedrijf deed bij de politie aangifte van de diefstal.

Debuut

I Love Dries is het acteerdebuut van zanger Dries Roelvink. In de film wordt Roelvink door zijn twee grootste fans ontvoerd.

Omdat de man van het echtpaar onvruchtbaar is, willen de fans hem dwingen zijn zaad af te geven aan de vrouw. De film, die vorige week in première ging, is exclusief te zien in zalen van Van der Valk-hotels.

Nu.nl
Yeah right
Lijkt me vrij duidelijk dat dit een promotiestunt is.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:57:28 #59
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62761338
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:08 schreef thumper het volgende:
Iemand heeft de mensheid een zeer groot plezier gedaan, nu mzaar hopen dat die film grondig vernietigd wordt
Idd, en nu maar hopen dat dit de enige kopie is
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')