Nuthin' im just in da shizzle my dizzle.. doin' da hosslin' for ma paper!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Gila, what's crack-a-lackin ?
Serieus? Wat moet je voor die overige 40% doen dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en de missies houden op bij 60 %
dude, ik heb het spel niet eens en ik heb het fakking vaak gespeeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb het spel serieus pas 1x gespeeld
vogels doodschieten enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Serieus? Wat moet je voor die overige 40% doen dan?
Jaja dat kan je 360 niet hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:59 schreef GilaMonyet het volgende:
http://www.2dayblog.com/blog/2006/11/21/ps3-grill/
Dat dus.. met je ps3
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb het spel serieus pas 1x gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
of op de grillquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sorry beetje olie op vuur gooien
quote:
Mag je die dingen ook halen met multiplayer?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]BarbarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee daarmee kan ja goeie games spelen waar voor dat ding gemaakt is..
De ps3 kan goeie games spelen en grillenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Shit playa-dayla, thatz zum diep sjit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nuthin' im just in da shizzle my dizzle.. doin' da hosslin' for ma paper!
Whatca been bangin' about?
Vet manquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
quote:
Weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mag je die dingen ook halen met multiplayer?
Of tellen die dingen alleen voor het normale spel?
Sorry ben lui met lezen vandaag...
En nou even serieus, wat moet je nou doen dan voor die overige 40%?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |