abonnement Unibet Coolblue
pi_63204525
Nopes alleen rechstreekse link naar die pagina werkte.
Stond er al vanaf de eind van de mdidag geparkeerd.
  zondag 16 november 2008 @ 11:36:29 #152
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_63258131
We gaan stunten!
pi_63258431
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Ben al wel een uur onderweg naar de wedstrijd, dus ik hoop er natuurlijk wel op.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 16 november 2008 @ 14:23:09 #154
3185 Adelante
To let it go now
pi_63262299
quote:
Westerhof: AZ op tv geweldig

ARNHEM - Hans Westerhof vindt AZ, zondag op bezoek bij Vitesse, minder goed dan 'televisiebeelden' wel doen vermoeden. "In samenvattingen is AZ een geweldige ploeg.
Als je een hele wedstrijd ziet, en ik heb er een paar gezien, krijg je een ander beeld", meent de trainer van Vitesse.

"Ze spelen goed positiespel en kunnen er razendsnel uitkomen. En ze maken fantastische doelpunten. Dat zijn de beelden de je ziet op een samenvatting. Maar ze spelen veel op eigen helft en laten je komen. Dat zullen ze bij ons ook doen. Dan is het oppassen, want in de omschakeling zijn ze goed, met veel snelheid en zuivere passing", aldus Westerhof over de lijstaanvoerder van de eredivisie.

Westerhof zegt met de kater van de bekeruitschakeling bij Fc Lienden nog vers in het geheugen, niet bang te zijn voor een nieuwe. "AZ is Lienden niet. Lienden bewijst alleen dat je met goed georganiseerd verdedigen, het veel ploegen lastig kunt maken. Internationaal bestaan er ook al geen kleintjes meer. 10-o uitslagen zie je niet. Je moet van redelijk goede huize komen om er doorheen te komen en dat waren wij woensdag niet. We hadden voorin te weinig creativiteit, daarvan leer je weer iets over de kwaliteit van je selectie. Al is en blijft het een blamage", aldus de trainer, die zijn selectie donderdag 'opsloot' om de onderste steen boven te krijgen. "Niemand mocht weg voor alles wat gezegd moest worden gezegd was. Intern moet je alles kunnen roepen, maar die cultuur heerst hier nog niet", meent de 59-jarige coach.

Hij vond een boete of straftraining niet op zijn plaats. "Dat heeft weinig zin. En bij een straftraining had ik zelf vooraan gelopen, want ik ben verantwoordelijk."

Westerhof ziet tegen AZ nieuwe kansen. "We zullen meer ruime krijgen, AZ wil ook voetballen."

Santi Kolk - die Lienden uit miste - kan weer spelen. Rogier Molhoek heeft een tik op zijn knie gehad. Hij wil dolgraag spelen tegen zijn broodheer. Doelman Ronald Graafland ontbreekt met een rugblessure, zijn vervanger Sebastiaan van der Sman heeft knieklachten, daarom is Eloy Room reservedoelman. Nicky Kuiper en Jeroen Drost zijn speelklaar, maar missen ritme. Één van de twee voegt zich bij de selectie.
Laat Hans maar naar de samenvatting kijken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63266404
en toen was het zomaar 1-1
pi_63266444
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:23 schreef Adelante het volgende:

[..]

Laat Hans maar naar de samenvatting kijken
Vandaag de hele wedstrijd op tv gezien, maar zo spetterend was AZ niet hoor. Veel blijven hangen op eigen helft, soms beetje doordrukken en vooral counteren. Tuurlijk blijven in de samenvattingen dan vaak de mooie aanvallen hangen, maar overall was het matig tot redelijk.

Anyway, spel van Vitesse vanmiddag biedt perspectief. Beide goals van Kolk waren geen buitenspel, jammer dat die tweede werd weggevlagd. Prachtige aanval, à la AZ. Maar ja, bal had ook weer aan beide kanten op de stip gekund. Overigens maakte Van Wolfswinkel een flinke salto in blessuretijd... Prima spel dus, nare nasmaak van Lienden weggespoeld. Nu wat doen aan die wisselvalligheid en bij Utrecht weer punten pakken!
pi_63266540
Vitesse is beweeglijk, leuk combinerend vaak, jonge talenten... en deze wedstrijd kwam het er eens redelijk uit allemaal... leuke wedstrijd

Maar Vitesse heeft nog wat meer volwassenheid, controle, vastheid enz nodig.

Perspectief is het goede woord.
  zondag 16 november 2008 @ 18:20:10 #158
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63268196
Vet combinatiespel voorin, waar onze 2 doelpunten uit voorkwamen, hele leuke wedstrijd, die geen winnaar verdiende.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_63268642
Toch nog een punt winst aangezien ik vooraf aan 0 punten dacht ( en wie eigenlijk niet ) dan kan je nog wel zeuren over die afgekeurde goal en dat we 2 punten meer hadden kunnen hebben ( je zou ze maar tekort komen aan het eind )

Nu volgende week naar Utrecht en daar maar proberem (weer) 3 punten te pakken ,
pi_63271523
Pfoe, leuke wedstrijd gezien. Hartstikke tevreden met een punt natuurlijk, maar we zijn naar mijn idee op bepaalde momenten behoorlijk benadeeld door onze Belgische vriend. Enfin, 1-1, boek dicht, op naar Utrecht uit.
Don't think twice, it's all right.
pi_63272341
Op dit Vitesse kun je alleen maar trotst zijn, eindelijk een keer zonder schaamte de week in

Als Verhaegh geen Suarez look-a-like probeerde de eerste helft had je daar mss meer uit kunnen halen.
Eerste helft had het minstens 1-2 of 2-2 kunnen staan.
Tweede helft hadden we dus op voorsprong moeten komen en dan 3-3 door Mendes en in de allerlaatste minuut een penal door die actie van Romero en 4-3 moeten winnen

Dát was sowieso een penal he

Maargoed, hele leuke wedstrijd gezien en het vertrouwen in VItesse is er weer
  zondag 16 november 2008 @ 21:14:40 #162
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_63272651
Was inderdaad een best aardige wedstrijd. 1 van de betere de ik dit seizoen gezien heb... Ik vond alleen die sprockel wederom niet al te best. Waarschijnlijk speelt die volgende week ook wel omdat Verhaegh een domme kaart pakte wat volgens mij z´n 5e is en dat kost um dus een wedstrijd.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_63274718
Sansoni en Sprockel hebben wel eens betere tijden gehad ja, en zeker van Sprockel verwacht je meer.

Claudemir wordt trouwens echt wel de nieuwe Diarra.
pi_63282636
Claudemir....
Ik hoop dat ik hem in januari mag bewonderen tegen nek als ik in NL ben.

Vitesse is tevens uitgenodigd voor de antalya cup (efes pilsen cup). Dat wordt ook nog gezellig europsport kijken als alles goed gaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Positive_Thinking op 17-11-2008 10:30:48 ]
pi_63286168
quote:
Twente volgt van Wolfswinkel

ENSCHEDE - Ook FC Twente volgt Vitesse-aanvaller Ricky van Wolfswinkel met meer dan gemiddelde interesse.

De Tukkers zien in de 19-jarige spits uit Woudenberg de mogelijke opvolger voor Blaise N’Kufo, die in Enschede in de herfst van zijn loopbaan is aanbeland.

De 33-jarige Zwitser speelt naar verwachting hooguit nog anderhalf seizoen in het shirt van FC Twente. Ook eigen kweek Marko Arnautovic is kandidaat voor de opvolging.

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 17 november 2008 @ 15:04:50 #166
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63289356
Zo kan ik het ook, venom
quote:
Spits van Vitesse laat zich niet gek maken door belangstelling.

Bij Ajax klinkt zijn naam als opvolger van Klaas-Jan Huntelaar en FC Twente ziet in hem de ideale man om Blaise N'Kufo te vervangen. De belangstelling tekent de enorme ontwikkeling van Ricky van Wolfswinkel, maar de 19-jarige aanvaller van Vitesse laat zich niet gek maken.

"Ik ben daar niet mee bezig", zegt de voetballer uit Woudenberg na de 1-1 tegen AZ. "Het is leuk dat het goed gaat. Je ziet in de eredivisie niet veel spitsen van 19 jaar die in de basis staan. Dus is het logisch dat clubs je dan gaan volgen. Ik heb nu tien keer in de basis gestaan bij Vitesse. Op zich is dat niet veel. Ik wil hier lekker een heel seizoen in de basis staan. Dat is voor mij belangrijk. Spelen, minuten maken, in de basis staan."

Van Wolfswinkel staat bij Vitesse onder contract tot medio 2012. Met zijn zaakwaarnemer Louis Laros heeft de spits afgesproken dat hij pas een seintje krijgt, wanneer een belangstellende club concreet met hem wil praten. En zover is het nog niet.
" Anders had ik het wel gehoord", aldus Van Wolfswinkel. " Ik ben heel open tegen Louis. Als iets concreet is, dan wil ik het best horen. Maar ik hoef niet op de hoogte te worden gebracht als er een club voor me op de tribune zit."

De Gelderlander 17-11-08
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_63289947
Je zou toch eens een penalty hebben gekregen in die laatste minuut vd blessuretijd.

Of... Je zou toch maar je been breken als een keeper zo in komt vliegen.

Don't think twice, it's all right.
pi_63290913
Ja gisteravond lieten ze op tv ook echt 10x die smak zien.. was echt gigantisch Maar daar waren de meningen wel verdeeld. De keeper ging voor de bal, maar hoe hij zijn voet hield bracht twijfel..

en ik vond het helemaal schandalig zolang als dat de scheids er geen aandacht aan besteedde.
pi_63292220
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef JH87 het volgende:
Je zou toch eens een penalty hebben gekregen in die laatste minuut vd blessuretijd.

Of... Je zou toch maar je been breken als een keeper zo in komt vliegen.

[ afbeelding ]
Van Wolfswinkel heeft erg veel geluk dat hij op het punt stond om te springen....
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:28 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nusport.nl/200(...)nderzoek-naar-romero

Te triest voor woorden.
Knvb
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63294262
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:55 schreef Puala het volgende:
Ja gisteravond lieten ze op tv ook echt 10x die smak zien.. was echt gigantisch Maar daar waren de meningen wel verdeeld. De keeper ging voor de bal, maar hoe hij zijn voet hield bracht twijfel..

en ik vond het helemaal schandalig zolang als dat de scheids er geen aandacht aan besteedde.
Nou geen twijfel hoor, hij houdt die voet veel te hoog ipv naar de grond..
  maandag 17 november 2008 @ 19:24:44 #171
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_63296720
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:33 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Van Wolfswinkel heeft erg veel geluk dat hij op het punt stond om te springen....
[..]

Knvb
Je zou moeten afgeven op de regel(gever) zelf, of op de scheidsrechter. Het was gezien, en als de scheidsrechter dat doorgeeft zou de KNVB zijn gezag ondermijnen door tóch een onderzoek in te stellen...
pi_63298222
Heeft Van Wolfswinkel er nog iets aan overgehouden eigenlijk?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63298269
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:16 schreef koningdavid het volgende:
Heeft Van Wolfswinkel er nog iets aan overgehouden eigenlijk?
Nee gelukkig niet, als hij zijn sprong niet ingezet had was het veel erger geweest
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 17 november 2008 @ 20:38:17 #174
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_63298830
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:16 schreef koningdavid het volgende:
Heeft Van Wolfswinkel er nog iets aan overgehouden eigenlijk?
Een blauwe scheen.
pi_63307481
Oh god Louis als spelermakelaar....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')