quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je bent het waard, hier krijg je wel de aandacht die je verdient hoor.....
Hohoho...ik wil meer dan schilpadden seks. Ik wil keiharde, wilde, hardcore seks. Ik wil mij dan ook uitgewoond voelen na de seks.quote:
komt bekent voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:21 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hohoho...ik wil meer dan schilpadden seks. Ik wil keiharde, wilde, hardcore seks. Ik wil mij dan ook uitgewoond voelen na de seks.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:21 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hohoho...ik wil meer dan schilpadden seks. Ik wil keiharde, wilde, hardcore seks. Ik wil mij dan ook uitgewoond voelen na de seks.
quote:
Nog even en ik sla op holquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ongerepte-sla me op mij kont-dierlijke-schreeuw het uit-trek aan me haar-ik wil me benen niet meer voelen-neuqsex!!!
quote:
Je wilt echt niet in het wie neukt met wie lijstje van boepatih toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jaja...nog even en we kunnen in het wie doet het met wie staatje erbij worden geschreven!!!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je wilt echt niet in het wie neukt met wie lijstje van boepatih toch?
* PrintScreen zich nu afvraagt of dat topic nog steeds loopt.
Openbare Fok!sex? Nee toch?
En dat voor een nieuwe. Ik kan niet in slaap vallen dus ben ik maar aan het fok!ken geslagen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat is daar voor nodig???
vind wel dat je je goed staande houdt in de nachtelijke fok wereled, ben je BTW aan het werk of???
Was het niet in ONZ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
bestaat bupatih nog????
de lijst toch nog wel, ergens in GC lijkt mij of????
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:36 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
En dat voor een nieuwe. Ik kan niet in slaap vallen dus ben ik maar aan het fok!ken geslagen.
Vriend zit veel op fokquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
og....dat geeft alleen maar aan dat je er bekent mee bent!!!!
Games (xbox, online), dig soms onz en klb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:48 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Games (xbox, online), dig soms onz en klb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:06 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Ach ja jij ook al, hoe kan ik het opnemen tegen adriana lima? Dat win I'm nooit ;'(
Zit je onze history door te spitten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hahaha...jullie lopen alkaar wel een beetje te rellen he....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:10 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Zit je onze history door te spitten?
Pff het duurde even voor ik doorhad hoe ik het moest lezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kwam per toeval toen ik ff keek het geheimschrift van Vito tegen!!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:12 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Pff het duurde even voor ik doorhad hoe ik het moest lezen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:21 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Wat!!! Ben jij soms een vampier?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:28 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Well say hello to my new fuckbuddie
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:41 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Schiet nou maar op, zo meteen ben ik te moe voor een potje wilde hardcore seks.
Nice i love a men who knows how to handle a playbunny.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik hoef hem maar te laten zien en je bent klaarwakker!!!!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:45 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Nice i love a men who knows how to handle a playbunny.
Hell Yes!!! I'm ready when you are.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1 sluit dit topic ff voor de mods en gaat als een beest tekeer met COG!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:53 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hell Yes!!! I'm ready when you are.
Hijg...kreun...kreun....omdraait...hijg...hijg...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 05:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ZUCHT....HIJG....PUFFF...STEUN...OMDRAAIEN....HIJG HIJG....OP JE ZIJ....HIJG STEUN...HANDEN EN VOETEN....DOORDOUWEN.....
KLAP OP JE KONT....TREK AAN JE HAAR...EN WEER DOOR........HIJG HIJG...ZWEET....
En dat doe je bij mij dan weer niet hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:32 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hijg...kreun...kreun....omdraait...hijg...hijg...
kreun...lange kreun...handen en voeten...gilletje geeft...wild word
...hijg...hijg...zweet...
Misschien is Kali dan wel gewoon beter dan jijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:41 schreef Viro het volgende:
[..]
En dat doe je bij mij dan weer niet he
Cyberseks is o zo spannendquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien is Kali dan wel gewoon beter dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |