Het is meer voor de statistieken, want veel had ik er niet goed ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:11 schreef dndiek het volgende:
Ik wil Smeich wel op zijn blauwe ogen vertrouwen als hij je voorspelling nog post......
huh.... ik heb/had niets ontvangen.. sorry maar honestly! Als ik tegen je zou spelen, dan zou t te verklaren zijn als ik het niet zou posten en/of als je voor Roma zou zijn...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:05 schreef Peter83 het volgende:
Ik was afgelopen weeked in het buitenland en had daarbij geen beschikking tot mijn mail (voor ww fok). Daarom heb ik Smeich gemaild (hij heeft mail in zijn profiel staan) met daarin de vraag of hij mijn voorspellingen wilde posten. Anyway, ik denk alleen niet dat deze op het forum zijn geplaatst, maar goed.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:03 schreef Smeich het volgende:
Potverdikkeme.. ben nav jouw opmerking in mijn spamberichten gaan kijken en ja hoor... wat jammer
My sincere apologies man.. al kan ik er weinig zelf aan doen...
Ik vraag me nu ook af hoeveel andere emails zo in mijn spambox zijn gekomen.........
vitessezuid113 heeft iedereen nog een PM gestuurd om het nieuwe topic door te gevenquote:Op maandag 10 november 2008 08:28 schreef stevengerrard het volgende:
Fijn niet gezien dat er een nieuw topic was
quote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef DIGGER het volgende:
De wereld op z'n kop, Siena & Reggina bovenaan, de 2 Milanese clubs onderaan
En na 10 rondes nog 2 zonder nederlaag. Tot nu toe weinig gelijke pelen, best opvallend.
Wel ruk dat ik met 58 goede voorspellingen zo laag sta, terwijl de nr's 1 en 2 in totaal slechts 1 uitslag beter hebben voorspeld in 10 rondes
quote:Op 13-11-2008 13:38 schreef Paaskonijn
Ivm met forum+PMban hier mijn Serie A toto ding. Hopelijk lees je het!
12e speelronde
Juventus Genoa X
Palermo Internazionale X
Siena Bologna 1
Sampdoria Lecce 2
Udinese Reggina 1
Atalanta Napoli 2
AC Milan Chievo 1
Cagliari Fiorentina X
Catania Torino 1
AS Roma Lazio 2
Stond er alquote:
November helemaalquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot hoever heb ik al gedaan, dndiek?
Woei!quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:11 schreef dndiek het volgende:
Hier nog even de toto van de vorige ronde van Paaskonijn.
De 2-0 overwinning van Smeich verandert dus in een 2-3 nederlaag. Deze verandering zal verwerkt worden in de komende stand.
Wat lul je gek!!!?!!!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:11 schreef dndiek het volgende:
Hier nog even de toto van de vorige ronde van Paaskonijn.
De 2-0 overwinning van Smeich verandert dus in een 2-3 nederlaag. Deze verandering zal verwerkt worden in de komende stand.
Tsja, Paaskonijn plaatste zijn toto in het fotoboek van Bos81, sorry dat ik daar niet aan gedacht had om daar even te kijkenquote:Op maandag 1 december 2008 06:58 schreef Smeich het volgende:
[..]
Wat lul je gek!!!?!!!!![]()
Mij een beetje blij maken met een dode arend, doe eens ff niet ja!
jammer....quote:Op maandag 1 december 2008 07:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja, Paaskonijn plaatste zijn toto in het fotoboek van Bos81, sorry dat ik daar niet aan gedacht had om daar even te kijken
Die staat anders ook in het logo van je clubquote:Op maandag 1 december 2008 06:58 schreef Smeich het volgende:
[..]
Mij een beetje blij maken met een dode arend
quote:
Vertel...quote:Op zondag 7 december 2008 20:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
, je weet wat je dit zou hebben opgeleverd als je de echte Serie A toto had ingevuld?
Doen ze niet.quote:
Ik snap niet wat jij bedoelt met die 31-29quote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef PrincePolly het volgende:
Ik snap van de hele puntentelling geen hout. Maar:
het was Borisz - PP 31-29
Punten deze ronde: Borisz 3-4 PP
Dan is het toch: Borisz 34 - 33 PP ???????
9 4 0 31quote:Op maandag 8 december 2008 00:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij bedoelt met die 31-29
Got it. En wat is dat dan met die 4, 4+1, 3 etc?quote:Op maandag 8 december 2008 00:15 schreef dndiek het volgende:
Het is gewoon een stand op basis van de 'duels' die je speelt. Dit weekend speelde jij als Reggina tegen stevengerrard. Jij voorspelde er 6 goed, stevengerrard 4. Jij won dus je krijgt er 3 punten bij. Snappie?
Dat is een aparte ranglijst voor het aantal keer de beste weekscore. Die +1 wil zeggen dat dat de afgelopen ronde wasquote:Op maandag 8 december 2008 00:18 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Got it. En wat is dat dan met die 4, 4+1, 3 etc?
Hij zit in Argentinië en heeft alvast zijn toto's doorgestuurdquote:
Fijn.quote:
En zo blijf ik de enige denk ik met 10/10quote:Op zondag 14 december 2008 16:57 schreef DIGGER het volgende:
Voreg heeft ze tot nu toe alle 9 goed!
quote:
Ik schrokquote:
Je moest tegen mij hoorquote:
rottig idd..quote:Op maandag 19 januari 2009 14:31 schreef borisz het volgende:
Een gat is geslagen
Mcyodogg104 goed en dan toch 17de staan.
Je neemt wel gelijk revanche na m'n opmerking met de weekzege, solo.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben toch wel tevreden. Vorig seizoen bungelde ik ergens onderaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |