Denk dat de credits meer bij GlowMouse thuis horen. Aangezien die er in beginsel niet akkoord mee ging.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:34 schreef Omnifacer het volgende:
Bierie, briljant.
Pas bij het lezen van dit topic realiseer ik me pas dat het inderdaad erg krom is
Toch eens een balletje opgooien bij de werkgroep
Ow, credits naar GlowMouse danquote:Op woensdag 5 november 2008 20:55 schreef Bierie het volgende:
[..]
Denk dat de credits meer bij GlowMouse thuis horen. Aangezien die er in beginsel niet akkoord mee ging.
Mag ik vragen welke "werkgroep" je op doelt?
Om de pijn te verzachten wil ik best een certificaat maken met WordArtquote:Op woensdag 5 november 2008 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
Nog geen diploma of uitnodiging gehad trouwens
Hoe weet ik zeker dat jij niet gewoon een echt diploma namaakt?quote:Op donderdag 6 november 2008 01:44 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten wil ik best een certificaat maken met WordArt![]()
Hebben ze bij jullie het checken op plagiaat helemaal afgeschafd? Welke faculteit?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Iedereen heeft het erover dat hij Ephorus moet gebruiken bij de UvA, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Bij ons gebruikten ze vroeger "turnitin.com", maar nu helemaal niets meer. Ik vind het sowieso onzin, je kan toch wel zien of iets geplagieerd is of niet.
Gefeliciteerd, had geen zin om het hele topic te lezenquote:Op zondag 9 november 2008 20:44 schreef GlowMouse het volgende:
Die is al geweest: mijn beroep is gegrond. Motivering van de uitspraak komt binnen enkele weken.
Het zal je vast niet verrassend dat ik het oneens ben met je opmerking dat het uitvergroot is / wordt. Privacy schending is en blijft privacy schending. Komt nog eens mee dat er varierend van het soort onderwijs / opleiding wat je doet er wel degelijk dingen kunnen voorkomen die ik niet zo 1,2,3 aan derden beschikbaar wil stellen.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:26 schreef Kikkerr het volgende:
Heb net even deel 1 en 2 doorgelezen en ik moet zeggen dat ik het een indrukwekkend topic vind
Ik vind wel dat de privacyschending wel erg uitvergroot wordt in jullie betoog. Het is 'maar' een scriptie die slechts dient voor het verkrijgen van je diploma's. Daarna begint het 'echte leven' pas imho... Ik zou er zelf niet mee zitten als iemand over 30 jaar mijn scriptie opnieuw uit de database vist. Wat is er dan nog relevant aan? En wat zou een bezwaar zijn om dit niet te willen?
Totaal mee eens. Het moet mogelijk blijven om kritiek te leveren op procedures in formele instuties, voor je het weet verandert een universiteit in een bureaucratische dictatuur ala Stasi-hoofdkwartier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:15 schreef Dunckie het volgende:
Soms moet je ook gewoon principieel zijn, dat maakt je toch niet meteen verdacht?
Als je er goed over nadenkt eigenlijk ronduit asociaal van ze. Stel je voor dat je afhankelijk bent van je diploma voor een baan die je graag wilt of een vervolgopleiding.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:50 schreef GlowMouse het volgende:
Nog geen diploma en nog geen motivering. Ik heb gisteren wel gebeld, en het zou binnen een weekje geregeld zijn. Dat wordt ook wel tijd, want de termijn waarbinnen uitspraak gedaan moet zijn bedraagt 10 weken.
Nee want ze hebben het recht om hem tegen te werken terwijl hij gelijk heeftquote:Op donderdag 27 november 2008 10:17 schreef L.Denninger het volgende:
Ja, vreemd is dat, je zou toch denken dat die mensen enorm veel zin hebben om moeite voor jou te doen
Er zijn weinig verzekeringen die je bijstaan bij een vordering uit onrechtmatige daad (net zoals bij echtscheiding).quote:Op donderdag 27 november 2008 11:56 schreef Bierie het volgende:
heb je geen rechtsbijstand verzekering?
Ik verwacht dat het alleen voor GlowMouse gaat gelden. Maar aangezien ik ook op de Universiteit van Tilburg zit ben ik wel benieuwd naar het resultaat. Misschien handig voor de toekomst.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Wouser het volgende:
En dit gaat gelden voor de hele uni van Tilburg of enkel voor jou
Belachelijk....quote:Op woensdag 10 december 2008 10:53 schreef GlowMouse het volgende:
Nee, niks ondanks de belofte dat ik de uitspraak wel binnen een week zou krijgen. Zodra ik die brief heb, scan ik hem in en post ik hem.
Faculteit der Geesteswetenschappen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Iedereen heeft het erover dat hij Ephorus moet gebruiken bij de UvA, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Bij ons gebruikten ze vroeger "turnitin.com", maar nu helemaal niets meer. Ik vind het sowieso onzin, je kan toch wel zien of iets geplagieerd is of niet.
Kan me niet voorstellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef AustralianKing het volgende:
Als je een Engelse tekst vertaal naar het Nederlands haalt Ephorus dat er dan ook uit? Ik heb namelijk veel Engelse bronnen gebruikt en ben benieuw of Ephorus dat dan ziet als plagiaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |