Flauwe humor.. Calve pindakaas reclame humor ..quote:
ik zit eigenlijk best wel serieus een iMac te overwegen als volgende computer, aangezien ik veel met Photoshop bezig ben tegenwoordig, en 3D tekenen voor werk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:14 schreef jpjedi het volgende:
Dat Windows 7 wordt ook weer net zo kansloos als dat Vista. Wij zijn bij de firma dan ook terug gegaan naar XP en hebben sindsdien geen enkel probleem meer.
Windows 7 wordt weer veel van hetzelfde en weer meer OSX invloeden. Dat laatste laat maar weer zien dat MS de laatste jaren achter de feiten aanhobbelt en ons geen OS kan presenteren dat mijn leven gaat veranderen. Gelukkig hebben ze een stevig marktaandeel en dus genoeg buffer om een paar keer te struikelen.
Ze zullen toch echt de oude windows bagage een keer moeten lozen om verder te kunnen en de leiding weer te nemen.
Dat multitouch zou Windows wel leuk kunnen gaan maken.. maar wederom is dit alweer standaard in de nieuwe Macbook reeks met OSX.
Hij heeft het al eens een keer eerder geroepen hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef jpjedi het volgende:
Baus.. als ik eerlijk ben geloof ik er geen zak van.
Lies heeft er eentje voor haar DTP werk en is er erg over te spreken. Echter voor technisch tekenwerk weet ik niet of er gangbare pakketten ook voor OSX bestaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk best wel serieus een iMac te overwegen als volgende computer, aangezien ik veel met Photoshop bezig ben tegenwoordig, en 3D tekenen voor werk.
ik ga werken met Solidworks, Apple ondersteunt het niet native, maar met Bootcamp moet het wel werkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lies heeft er eentje voor haar DTP werk en is er erg over te spreken. Echter voor technisch tekenwerk weet ik niet of er gangbare pakketten ook voor OSX bestaan.
Jij gelooft wel meer niet, maar daar heb ik schijt aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef jpjedi het volgende:
Baus.. als ik eerlijk ben geloof ik er geen zak van.
ik geloof hier niks vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij gelooft wel meer niet, maar daar heb ik schijt aan![]()
Want je weet ook geen fuck
Ik weet zelf beter, en hoef me absoluut niet te bewijzen tegenover nagemaakte betweters
Je kent me niet eens.. en dat is duidelijk
![]()
Brengt me op het volgende, wie van BoF kent mij wél.... en dan bedoel ik kennen, écht kennen..
Psies.. Maar dat zal ik natuurlijk ook allemaal wel weer uit mijn nek lullen.
Best triest eigenlijk.. dat betweten enzo, stronteigenwijze figuren, weer een minpuntje voor de "maatschappij"
Zou ik hem wel op Vista zetten aangezien die veel snaller draait dan XP op de MAC. Vista draait sowieso veel sneller op een MAC dan op een windows machine.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik ga werken met Solidworks, Apple ondersteunt het niet native, maar met Bootcamp moet het wel werken
easy easy, het zal niet negatief bedoeld zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij gelooft wel meer niet, maar daar heb ik schijt aan![]()
Want je weet ook geen fuck
Ik weet zelf beter, en hoef me absoluut niet te bewijzen tegenover nagemaakte betweters
Je kent me niet eens.. en dat is duidelijk
![]()
Brengt me op het volgende, wie van BoF kent mij wél.... en dan bedoel ik kennen, écht kennen..
Psies.. Maar dat zal ik natuurlijk ook allemaal wel weer uit mijn nek lullen.
Best triest eigenlijk.. dat betweten enzo, stronteigenwijze figuren, weer een minpuntje voor de "maatschappij"
dan nog, en ik mag dan toevallig een klein beetje pissig zijn op het moment, dit soort opmerkingen enzo ben ik A)zat en B)slaan ze kant noch wal.. Want wat weet je nou van mij.. snappiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:04 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
easy easy, het zal niet negatief bedoeld zijn
Het is net de beurs, bijna all time LOWquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En dan zijn ze ook nog zo zielig dat ze onder de dekens neuken. Al was er een pijpscene in de douche die er niet om loog.![]()
OMG ik kan er werkelijk niet bij dat mensen zo laag kunnen gaan zeg.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:06 schreef dutch_cyclist het volgende:
http://tweakers.net/meukt(...)ultiplayer-beta.html
Spelontwikkelaar Treyarch heeft de eerste speelbare demo van Call of Duty: World at War uitgebracht. De demo is als multiplayer-demo beschikbaar gesteld en kan alleen gespeeld worden nadat deze pagina ingevuld is, waarna een cd-key naar het opgegeven e-mailadres wordt verstuurd. Een aantal mirrorservers staan hier vermeld, waar de multiplayer-demo gedownload kan worden. World at War speelt zich af tijdens tijdens de Tweede Wereldoorlog, waarbij de Geallieerden in Azië vechten en het Russisch leger de strijd richting Berlijn voert. De multiplayer-demo kan volgens de ontwikkelaars gespeeld worden tot de officiële release van Call of Duty 5. Hieronder zijn de aantekeningen van Treyarch van World at War gepost:
Kan wel eens bij mij op kantoor vragen welke pakketen alle ontwerpers gebruiken voor technisch tekenen en voor welk platformquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk best wel serieus een iMac te overwegen als volgende computer, aangezien ik veel met Photoshop bezig ben tegenwoordig, en 3D tekenen voor werk.
Schrijf mij maar in.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef FJD het volgende:
Damn dan ben je ook echt de schaamte voorbij zeg![]()
Maar qua Frankrijk, van 29 aug tot 6 september? Zit je er ruim een week, kun je veel mooie tochten in de omgeving maken
Baus, rustig man..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
dan nog, en ik mag dan toevallig een klein beetje pissig zijn op het moment, dit soort opmerkingen enzo ben ik A)zat en B)slaan ze kant noch wal.. Want wat weet je nou van mij.. snappie
En ik ben Bassie, van ADRIAANTJUH!!! TERINGLIJER!!! HEHHEH!! BIERTJUH???? En Baussie met de dikke PKM die pinda's verschiet tijdens het zuipen etc etc.. bier en tieten jalallalalaaa .. leuk heur... Maar dat houdt niet in dat ik zo nu en dan ook best wel eens serieus kan zijn..
Vandaag zijn er weer veel lollies uitgedeeld. we kunnen morgen weer verder met putjes graven.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:12 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Het is net de beurs, bijna all time LOW
ja had ik gelezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zou ik hem wel op Vista zetten aangezien die veel snaller draait dan XP op de MAC. Vista draait sowieso veel sneller op een MAC dan op een windows machine.
Laat ik voorop stellen dat wij nog nooit handje hebben geschud, dus technisch gezien kennen wij elkaar niet. Maar elke clown kan ook serieus zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
dan nog, en ik mag dan toevallig een klein beetje pissig zijn op het moment, dit soort opmerkingen enzo ben ik A)zat en B)slaan ze kant noch wal.. Want wat weet je nou van mij.. snappie
En ik ben Bassie, van ADRIAANTJUH!!! TERINGLIJER!!! HEHHEH!! BIERTJUH???? En Baussie met de dikke PKM die pinda's verschiet tijdens het zuipen etc etc.. bier en tieten jalallalalaaa .. leuk heur... Maar dat houdt niet in dat ik zo nu en dan ook best wel eens serieus kan zijn..
Ja beetje druk op het werkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef ursel het volgende:
Baus, rustig man..Je draait door..
Ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk moet zijn iig..![]()
Baus is idd wel een typisch figuur hier online, maar irl kan je best serieus met hem praten per ongeluk..![]()
quote:
True, iemand door en door kennen is onmogelijk, iemand heel goed kennen zoals je levenspartner, je allerbeste vriend/vriendin, vader moeder broers en zussen echter wel.. toch? Dan is er de "omhang" (?), vrienden, collega's; daar weet je ook vaak wel een aardig realistisch plaatje van te maken..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:19 schreef cardinalagain het volgende:
Kortom kennen is een groot woord, maar de betekenis is voor meerdere uitleg en diepgang vatbaar. In ieder in mijn opinie niet diep genoeg om er een big issue van te maken.
Net als dat programma, de ene dag mag je likken en de volgende dag val je in een putje en lig je er uitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vandaag zijn er weer veel lollies uitgedeeld. we kunnen morgen weer verder met putjes graven.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef ursel het volgende:
Baus is idd wel een typisch figuur hier online, maar irl kan je best serieus met hem praten per ongeluk..![]()
Ja, kan ik als ik aankom gelijk weer terug..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:50 schreef FJD het volgende:
Ow wacht jij hebt natuurlijk wel beeld![]()
Kom Urs, we gaan bij Frankie kijken
Dan zet ie de wedstrijd even stil, kan ie meteen het bier koud zetten en de frituur aanzettenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:01 schreef ursel het volgende:
Ja, kan ik als ik aankom gelijk weer terug..
0-1 niet gezien zeker??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uiteraard!
Wanneer gaat nu eens mee zitten, nu spelen we goed en nog worden we genaaid door de grensrechter
Eigenlijk zeg je nu dus dat hij helemaal niet normaal isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:34 schreef Stefan740 het volgende:
Baus is een hele normale gast als hij niet aan het verfsnuiven, rambospelen of 1337pkmhoeren is
zo gaat het al het hele seizoenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb hier maar één woord voor: pech
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |