abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 18:14:11 #205
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_62788589
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 07:47 schreef FJD het volgende:

Schaats jij
Flauwe humor.. Calve pindakaas reclame humor ..
Ik schaats niet meer.. vroegah, ben een natuurijsschaatser, héél vroegah wel.
Nu ik het er zo over heb wil ik het eigenlijk best wel weer eens doen , wel een goeie eigenlijk
SCHAATSEN FTW!! Maar gewoon recreatief enzo hoor, en dus ook op ijshockeyschaatsen.. ben geen strakke pakken wedstrijd/snelheid/afstand schaatser.

En ik ben natuurlijk van 1995 tot eind 1996 pro hardcore street inlineskater geweest.. serieus
-Bodhi's Local Store demoteam
-Inline skate diary demoteam
-12 steden 13 ongelukken
-Spotje voor TMF

hadden jullie niet gedacht heh
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_62788964
Baus.. als ik eerlijk ben geloof ik er geen zak van.
pi_62789213
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:14 schreef jpjedi het volgende:
Dat Windows 7 wordt ook weer net zo kansloos als dat Vista. Wij zijn bij de firma dan ook terug gegaan naar XP en hebben sindsdien geen enkel probleem meer.

Windows 7 wordt weer veel van hetzelfde en weer meer OSX invloeden. Dat laatste laat maar weer zien dat MS de laatste jaren achter de feiten aanhobbelt en ons geen OS kan presenteren dat mijn leven gaat veranderen. Gelukkig hebben ze een stevig marktaandeel en dus genoeg buffer om een paar keer te struikelen.

Ze zullen toch echt de oude windows bagage een keer moeten lozen om verder te kunnen en de leiding weer te nemen.

Dat multitouch zou Windows wel leuk kunnen gaan maken.. maar wederom is dit alweer standaard in de nieuwe Macbook reeks met OSX.
ik zit eigenlijk best wel serieus een iMac te overwegen als volgende computer, aangezien ik veel met Photoshop bezig ben tegenwoordig, en 3D tekenen voor werk.
pi_62789225
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef jpjedi het volgende:
Hij heeft het al eens een keer eerder geroepen hoor en Baus heeft de laatste tijden zoveel gezopen dat het hem vast niet zou lukken om consequent dezelfde leugen vol te houden

Anders gaan we met het curlen ook meteen schaatsen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62789244
Vanavond weer lekker voetbalavondje, Vitesse zal er wel 6 om de oren krijgen, maar ook een echte derby.
Sparta de club van Rotterdam
pi_62789258
Degradatievoetbal
pi_62789303
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik zit eigenlijk best wel serieus een iMac te overwegen als volgende computer, aangezien ik veel met Photoshop bezig ben tegenwoordig, en 3D tekenen voor werk.
Lies heeft er eentje voor haar DTP werk en is er erg over te spreken. Echter voor technisch tekenwerk weet ik niet of er gangbare pakketten ook voor OSX bestaan.
pi_62789431
effe Ajax over de knie gooien op onze rubberen mat
pi_62789521
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:49 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Lies heeft er eentje voor haar DTP werk en is er erg over te spreken. Echter voor technisch tekenwerk weet ik niet of er gangbare pakketten ook voor OSX bestaan.
ik ga werken met Solidworks, Apple ondersteunt het niet native, maar met Bootcamp moet het wel werken
pi_62789600
sorry
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:01:11 #215
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_62789604
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef jpjedi het volgende:
Jij gelooft wel meer niet, maar daar heb ik schijt aan Want je weet ook geen fuck Ik weet zelf beter, en hoef me absoluut niet te bewijzen tegenover nagemaakte betweters Je kent me niet eens.. en dat is duidelijk

Brengt me op het volgende, wie van BoF kent mij wél.... en dan bedoel ik kennen, écht kennen..
Psies.. Maar dat zal ik natuurlijk ook allemaal wel weer uit mijn nek lullen.
Best triest eigenlijk.. dat betweten enzo, stronteigenwijze figuren, weer een minpuntje voor de "maatschappij"
pi_62789643
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:01 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Jij gelooft wel meer niet, maar daar heb ik schijt aan Want je weet ook geen fuck Ik weet zelf beter, en hoef me absoluut niet te bewijzen tegenover nagemaakte betweters Je kent me niet eens.. en dat is duidelijk

Brengt me op het volgende, wie van BoF kent mij wél.... en dan bedoel ik kennen, écht kennen..
Best triest eigenlijk.. dat betweten enzo, stronteigenwijze figuren, weer een minpuntje voor de "maatschappij"
ik geloof hier niks van
pi_62789682
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:57 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik ga werken met Solidworks, Apple ondersteunt het niet native, maar met Bootcamp moet het wel werken
Zou ik hem wel op Vista zetten aangezien die veel snaller draait dan XP op de MAC. Vista draait sowieso veel sneller op een MAC dan op een windows machine.
pi_62789701
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:01 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

easy easy, het zal niet negatief bedoeld zijn
pi_62789750
http://tweakers.net/meukt(...)ultiplayer-beta.html

Spelontwikkelaar Treyarch heeft de eerste speelbare demo van Call of Duty: World at War uitgebracht. De demo is als multiplayer-demo beschikbaar gesteld en kan alleen gespeeld worden nadat deze pagina ingevuld is, waarna een cd-key naar het opgegeven e-mailadres wordt verstuurd. Een aantal mirrorservers staan hier vermeld, waar de multiplayer-demo gedownload kan worden. World at War speelt zich af tijdens tijdens de Tweede Wereldoorlog, waarbij de Geallieerden in Azië vechten en het Russisch leger de strijd richting Berlijn voert. De multiplayer-demo kan volgens de ontwikkelaars gespeeld worden tot de officiële release van Call of Duty 5. Hieronder zijn de aantekeningen van Treyarch van World at War gepost:
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:09:56 #220
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_62789858
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:04 schreef dutch_cyclist het volgende:

[..]

easy easy, het zal niet negatief bedoeld zijn
dan nog, en ik mag dan toevallig een klein beetje pissig zijn op het moment, dit soort opmerkingen enzo ben ik A)zat en B)slaan ze kant noch wal.. Want wat weet je nou van mij.. snappie

En ik ben Bassie, van ADRIAANTJUH!!! TERINGLIJER!!! HEHHEH!! BIERTJUH???? En Baussie met de dikke PKM die pinda's verschiet tijdens het zuipen etc etc.. bier en tieten jalallalalaaa .. leuk heur... Maar dat houdt niet in dat ik zo nu en dan ook best wel eens serieus kan zijn..
pi_62789915
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

En dan zijn ze ook nog zo zielig dat ze onder de dekens neuken. Al was er een pijpscene in de douche die er niet om loog.

OMG ik kan er werkelijk niet bij dat mensen zo laag kunnen gaan zeg.
Het is net de beurs, bijna all time LOW
x
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:13:43 #222
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62789958
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:06 schreef dutch_cyclist het volgende:
http://tweakers.net/meukt(...)ultiplayer-beta.html

Spelontwikkelaar Treyarch heeft de eerste speelbare demo van Call of Duty: World at War uitgebracht. De demo is als multiplayer-demo beschikbaar gesteld en kan alleen gespeeld worden nadat deze pagina ingevuld is, waarna een cd-key naar het opgegeven e-mailadres wordt verstuurd. Een aantal mirrorservers staan hier vermeld, waar de multiplayer-demo gedownload kan worden. World at War speelt zich af tijdens tijdens de Tweede Wereldoorlog, waarbij de Geallieerden in Azië vechten en het Russisch leger de strijd richting Berlijn voert. De multiplayer-demo kan volgens de ontwikkelaars gespeeld worden tot de officiële release van Call of Duty 5. Hieronder zijn de aantekeningen van Treyarch van World at War gepost:
In de download..
pi_62789964
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Incolumis het volgende:

[..]

Kan wel eens bij mij op kantoor vragen welke pakketen alle ontwerpers gebruiken voor technisch tekenen en voor welk platform
x
pi_62789997
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef FJD het volgende:
Damn dan ben je ook echt de schaamte voorbij zeg

Maar qua Frankrijk, van 29 aug tot 6 september? Zit je er ruim een week, kun je veel mooie tochten in de omgeving maken
Schrijf mij maar in.
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:15:45 #225
63192 ursel
pi_62790020
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

dan nog, en ik mag dan toevallig een klein beetje pissig zijn op het moment, dit soort opmerkingen enzo ben ik A)zat en B)slaan ze kant noch wal.. Want wat weet je nou van mij.. snappie

En ik ben Bassie, van ADRIAANTJUH!!! TERINGLIJER!!! HEHHEH!! BIERTJUH???? En Baussie met de dikke PKM die pinda's verschiet tijdens het zuipen etc etc.. bier en tieten jalallalalaaa .. leuk heur... Maar dat houdt niet in dat ik zo nu en dan ook best wel eens serieus kan zijn..
Baus, rustig man.. Je draait door..
Ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk moet zijn iig..

Baus is idd wel een typisch figuur hier online, maar irl kan je best serieus met hem praten per ongeluk..
pi_62790021
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:12 schreef cardinalagain het volgende:

[..]

Het is net de beurs, bijna all time LOW
Vandaag zijn er weer veel lollies uitgedeeld. we kunnen morgen weer verder met putjes graven.

@Baus: Relaaaaxxxx mannn
pi_62790035
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:03 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zou ik hem wel op Vista zetten aangezien die veel snaller draait dan XP op de MAC. Vista draait sowieso veel sneller op een MAC dan op een windows machine.
ja had ik gelezen
pi_62790123
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat wij nog nooit handje hebben geschud, dus technisch gezien kennen wij elkaar niet. Maar elke clown kan ook serieus zijn.

Maw hoe goed ken je iemand eigenlijk. Je kan jaren buren zijn, je kan jaren beste vrienden zijn, maar toch doen anderen dingen die je niet verwacht en nooit achter ze had gezocht. Kortom eigenlijk ken je alleen jezelf, mogelijk je partner, hopelijk je naaste familie en misschien hele sterke close vrienden.

Kortom kennen is een groot woord, maar de betekenis is voor meerdere uitleg en diepgang vatbaar. In ieder in mijn opinie niet diep genoeg om er een big issue van te maken.
x
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:23:52 #229
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_62790231
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef ursel het volgende:

Baus, rustig man.. Je draait door..
Ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk moet zijn iig..

Baus is idd wel een typisch figuur hier online, maar irl kan je best serieus met hem praten per ongeluk..
Ja beetje druk op het werk srry jongens..
Maar jij omschrijft het wel goed, hadden we het bij Jorrit ook al over, online is online..
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef jpjedi het volgende:

@Baus: Relaaaaxxxx mannn
Biertjuh?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:29:44 #230
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_62790392
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:19 schreef cardinalagain het volgende:

Kortom kennen is een groot woord, maar de betekenis is voor meerdere uitleg en diepgang vatbaar. In ieder in mijn opinie niet diep genoeg om er een big issue van te maken.
True, iemand door en door kennen is onmogelijk, iemand heel goed kennen zoals je levenspartner, je allerbeste vriend/vriendin, vader moeder broers en zussen echter wel.. toch? Dan is er de "omhang" (?), vrienden, collega's; daar weet je ook vaak wel een aardig realistisch plaatje van te maken..

En dan is er iemand die je hooguit 2 dgn een beetje oppervlakkig IRL hebt meegemaakt en waarvan je posts leest in een "slap gelul" forum van een ubermelig vage figuren internetclubje.. Die ken je dus gewoon niet, althans, lang niet goed genoeg.. imho
pi_62790628
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Vandaag zijn er weer veel lollies uitgedeeld. we kunnen morgen weer verder met putjes graven.

Net als dat programma, de ene dag mag je likken en de volgende dag val je in een putje en lig je er uit
x
pi_62791046
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef ursel het volgende:

Ik heb ook wel eens zo met Baussie op MSN gepraat Zo mooi was dat Dat is ook precies de Baus die je nu met z'n pleisterwerk en verf enzo ziet. Helemaal in z'n element en zwaar gedreven om er zoveel mogelijk uit te halen en ergens goed in te worden en het kan hem geen reet schelen wat anderen er van vinden zolang hij het maar naar z'n zin heeft

Verder is online idd maar online. Dat is ook wel de reden dat ik zelf nooit zoveel prive dingen op FOK! gooi. Met verschillende BoF!ers deel ik de belangrijke dingen in m'n leven via MSN of IRL maar dat zijn voor mij geen dingen om op FOK! te delen. Dat zou kunnen betekenen dat mensen die ik alleen via FOK! "spreek" denken dat alles altijd maar voor de wind gaat en is gegaan en dat ik vrolijk m'n hele leven vul met small-talk maar ach daar maak ik me nooit zo druk om. Je weet dat het online is en dan maken mensen beoordelingsfouten en dat doet iedereen en achteraf gezien heb ik dat net zo goed gedaan.

Voor mij is dit iig het topic waar ik toch een aantal bekenden en vrienden uit heb gehaald en dat is denk ik meer dan dat 90% van gamers die in een clan zitten kunnen zeggen en dat terwijl we als BoF! hooguit 10% van het serieus-gehalte hebben als de gemiddelde gaming-clan

BoF! FTW
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:11:04 #233
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_62791695
Mooi gesproken Ferdi

En euh.. als je goed kijkt op "HoaX 3" in de scene bij de schellingwouderbrug, dan zie je kleine jonge Baus, heb ook nog wel een foto met Rene Hulgreen, maar dat moet ik inscannen enzo en dat vind ik zo onnodig.
nog wel meer foto's ook trouwens..

Overal is wel ergens bewijs van te vinden hoor.. schitterende dingen meegemaakt die ik echt niet uit me nek lul Heel apart leventje gehad Doe het nu sinds een klein half jaartje lekker rustig aan en normaal
pi_62791853
pi_62792747
Kampioenen ole ole

-edit-
Buitenspeldoelpunt Sparta Goed voor m'n voetbalpoule, dat weer wel
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:48:28 #236
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_62792913
Prima 1ste helft van Feyenoord. Goed gespeeld en veel kansen afgedwongen. Helaas te weinig gemaakt. 1 - 1 van Sparta was buitenspel
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_62793009
Ow wacht jij hebt natuurlijk wel beeld

Kom Urs, we gaan bij Frankie kijken
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:52:24 #238
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_62793077
Uiteraard!

Wanneer gaat nu eens mee zitten, nu spelen we goed en nog worden we genaaid door de grensrechter
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:01:57 #239
63192 ursel
pi_62793451
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:50 schreef FJD het volgende:
Ow wacht jij hebt natuurlijk wel beeld

Kom Urs, we gaan bij Frankie kijken
Ja, kan ik als ik aankom gelijk weer terug..

Einstein
pi_62793651
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:01 schreef ursel het volgende:
Ja, kan ik als ik aankom gelijk weer terug..
Dan zet ie de wedstrijd even stil, kan ie meteen het bier koud zetten en de frituur aanzetten

Digitale TV met PVR

-edit-
en gaan we weer onderuit Damn zeg, dit slaat toch echt helemaal nergens op

[ Bericht 13% gewijzigd door FJD op 29-10-2008 21:47:25 ]
pi_62795426
Sparta
Ajax
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:52:31 #242
63192 ursel
pi_62795484
no comments..
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:53:40 #243
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_62795538

Ik heb hier maar één woord voor: pech
pi_62795612
Misschien moeten we maar naar Raffie verhuizen, Alkmaar doet het goed dit seizoen
pi_62797091
Baus is een hele normale gast als hij niet aan het verfsnuiven, rambospelen of 1337pkmhoeren is
pi_62799315
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uiteraard!

Wanneer gaat nu eens mee zitten, nu spelen we goed en nog worden we genaaid door de grensrechter
0-1 niet gezien zeker??

En Vink zich maar afvragen waarom hij er in 2010 niet bij mag zijn..
BF2: Diamond3d
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:46:45 #247
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_62799344
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:34 schreef Stefan740 het volgende:
Baus is een hele normale gast als hij niet aan het verfsnuiven, rambospelen of 1337pkmhoeren is
Eigenlijk zeg je nu dus dat hij helemaal niet normaal is

Ach en pleur rustig alles op fok interesseert me niet echt. Ik ben nu eenmaal een heel open persoon, zo zit ik gewoon inelkaar.

Zo eens kijken hoe ik het in de poule heb gedaan
Zal wel weer niks zijn. Wat een ballen competitie is dit zeg
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_62800004
Niet teveel op mij letten hoor Bof is zeker een leuke club.

Daarom kom ik af en toe langs om jullie te pwnen en deze smiley te posten
pi_62801984
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:

Ik heb hier maar één woord voor: pech
zo gaat het al het hele seizoen
pi_62801994
zo goedemorgen
pi_62801996
@ Baus
leuk dat je steeds zegt hopsalaflopsie het is maar internet etc
maar je snapt zelf ook wle dat je door je ''aparte'' gedrag opvalt en zo ook heel erg ongeloofwaardig overkomt?

als iemand, in dit geval dan zegt dat hij je niet gelooft moet je niet als een malle tekeer gaan en Jp aanvallen
want eerlijk gezegd geloof ik van 90% ook geen reet
het punt is dat jij weet dat het waar is
nu ons nog overtuigen

Lees je eigen verhalen eens door en bekijk ze ook eens van onze kant
dan snap je mischien waarom wij niet alles voor waar aan nemen

begrijp me niet verkeerd je bent best een geschikte kerel maar je hebt soms wel een pak met veren/varens aan

(aangepast na static)

[ Bericht 2% gewijzigd door Sickert op 30-10-2008 07:58:48 ]
Narf!
pi_62802001
pak met varens
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:20:48 #253
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62802276
Pff.. Het leven van een supporter gaat niet over rozen.
Gisteren dus bij onze vrindjes van Sparta geweest, hadden nog wel 2 gave doekkies. 1 "Dick Jol Tribune" naar aanleiding van Dick Jol's fluitgedrag vorig jaar (tijdens de wedstrijd lieten wij ook "Vink wil z'n eigen vak" horen ) en "Junky Army" inclusief een spuit erop getekend
Onze tribune wist daar een Spermacel met spartapetje tegenover te zetten

Eerste helft was goed, redelijk wat kansen.. 1 gemaakt en dan denk je het lek boven te hebben.. 2 minuten later staat het 1-1
Kleedkamer in en dan hoop je zaken op orde te stellen maar dan beginnen ze weer zo zwak dat het triest word. Feijenoord kreeg kansen zat, maar maakte ze niet en dan weet je gewoon dat de tegenstander het doet. Dat is die ongeschreven regel ey..
Dit dreunt door, dit doet pijn.. Het is het gevoel dat je denkt de liefde van je leven te hebben gevonden en in plaats van het beantwoorden van je liefde trapt ze je keihard in je kloten en op het moment dat je voorover buigt van de pijn schuift ze een dildo, met een diameter van 30 centimeter, in je niet-wijd-genoeg-openstaande aars.
pi_62802344
pi_62802616
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')