En het hoeft niet eens een woensdag te zijnquote:
bij mij is woensdag altijd gehaktdagquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En het hoeft niet eens een woensdag te zijn![]()
neu.......... niks bijzonders.........quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Maar over tot de orde van de dag, hier nog heftige dingen gebeurt?
Vergeef me dat ik niet terug lees, ik ga er vanuit dat alles heel boeiend is enzo, maar ik ben moe
Saai, als altijd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Vergeef me dat ik niet terug lees, ik ga er vanuit dat alles heel boeiend is enzo, maar ik ben moe
Niets wat jij al niet eerder wist.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
o jawel APK was jarig enzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neu.......... niks bijzonders.........
APK van harte gefeliciteerd nog!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o jawel APK was jarig enzo![]()
enne........ effe denken........ volgens mij verder niks meer........
of wel........ jongens help is effe Lies wil een update ..........
o ja we hadden een nieuwe user een hele leuke lieve knappe vrouwquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
APK van harte gefeliciteerd nog!![]()
Ja! Dementor en Juud, oud nieuws die zaten elkaar al op te eten op de nowlive bbq
Geen kloons ontmaskerd/
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja we hadden een nieuwe user een hele leuke lieve knappe vrouw![]()
maar ze was niet geil, had geen pony en geen drain en nu is ze weer weg geloof ik![]()
of ze komt straks nog effe lang........... jeweethetniet
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je dat allemaal niet hebt he? Wat moet je hier dan vraag ik me af!
Nou, ik ook.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je dat allemaal niet hebt he? Wat moet je hier dan vraag ik me af!
Elke dag is Bokdag.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En het hoeft niet eens een woensdag te zijn![]()
Nou vooruit met de geitquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Elke dag is Bokdag.
Geit. Whatever
Ja ho, nou een beetje terugkrabbelenquote:
Tong's sex dilemma topicquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja we hadden een nieuwe user een hele leuke lieve knappe vrouw![]()
maar ze was niet geil, had geen pony en geen drain en nu is ze weer weg geloof ik![]()
of ze komt straks nog effe lang........... jeweethetniet
Ik moet even moed verzamelenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja ho, nou een beetje terugkrabbelen
ik zal jullie een handje helpenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet even moed verzamelen![]()
Toch altijd lastig, zo'n eerste stap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |