Die domme lijntjes, net alsof je die zou willen sparen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou je heel naïef kunnen denken hè
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef hondjes het volgende:
lLies weer terug uit Parijs, was het leuk, nu doodmoe , zeker.
nog geshopt, en schilderij gekocht van jezelf of man of van wie ook.
Gave stad he, ja, zou ik ook wel willen wonen.
De Eiffeltoren moet je inderdaad in donker zien, waren de fonteinen aan.
Jullie doen de giddy giddy he?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:30 schreef CarOnline het volgende:
Lijntjes?
ik wil wel in het lijstje!
Jij dan buuv?![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
immmer grade aus ..........
Ja die waren aan! En idd, ik ben gesloopt! Mijn voeten doen pijn, en ik heb spierpijn van ALLE trappen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef hondjes het volgende:
lLies weer terug uit Parijs, was het leuk, nu doodmoe , zeker.
nog geshopt, en schilderij gekocht van jezelf of man of van wie ook.
Gave stad he, ja, zou ik ook wel willen wonen.
De Eiffeltoren moet je inderdaad in donker zien, waren de fonteinen aan.
Ja en dan zo'n mooie grote zwart leren zweep in de hand... tap... tap...tap...quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk dat jij nu overal wel wilt wonen behalve thuis zo met die verbouwing aan de gang........
gaat het een beetje? valt het mee......... zit er nog een leuke bouwvakker tussen ?![]()
gewoon om af en toe naar te kijken, lekker met een bakkie koffie vanuit je stoel![]()
bedoel ik ........quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en dan zo'n mooie grote zwart leren zweep in de hand... tap... tap...tap...
Ja, maar ja, mijn liefde is geen Fok!kerquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:30 schreef CarOnline het volgende:
Lijntjes?
ik wil wel in het lijstje!
Jij dan buuv?![]()
wie is het?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar ja, mijn liefde is geen Fok!kerIk probeer m al jaren zover te krijgen. Alleen voor dat lijstje
Geeneen, tenminste vandaag niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk dat jij nu overal wel wilt wonen behalve thuis zo met die verbouwing aan de gang........
gaat het een beetje? valt het mee......... zit er nog een leuke bouwvakker tussen ?![]()
gewoon om af en toe naar te kijken, lekker met een bakkie koffie vanuit je stoel![]()
Wees blij dat je kunt douchen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geeneen, tenminste vandaag niet.
Dus viel vies tegen, man heeft net douche geprobeerd, was best lekker, zei die.![]()
Die denkt, we houden de moed er maar in.
positief blijven denken
man heeft wel gelijk positief blijven denkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geeneen, tenminste vandaag niet.
Dus viel vies tegen, man heeft net douche geprobeerd, was best lekker, zei die.![]()
Die denkt, we houden de moed er maar in.
positief blijven denken
Immmer grade aus .......... dan maar .Ff doorlopen duurt ff en dan kom je vanzelf weer thuisquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
man heeft wel gelijk positief blijven denken![]()
kan altijd erger...... stel je voor dat je plafond naar beneden stort of je kachel onploft.......
is bijna niet voor te stellen, maar het gebeurd
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
man heeft wel gelijk positief blijven denken![]()
kan altijd erger...... stel je voor dat je plafond naar beneden stort of je kachel onploft.......
is bijna niet voor te stellen, maar het gebeurd
jah........quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Immmer grade aus .......... dan maar .Ff doorlopen duurt ff en dan kom je vanzelf weer thuis
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar ja, mijn liefde is geen Fok!kerIk probeer m al jaren zover te krijgen. Alleen voor dat lijstje
Maar met jou natuurlijk altijd.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |