Songfestival materiaal... geen idee. Doe eens veen hint richting de muziek, daar maak je meer kans mee.quote:
Volgens mij was het een soort Within Temptation achtig iets, maar dan softer (ja, vage omschrijving)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Songfestival materiaal... geen idee. Doe eens veen hint richting de muziek, daar maak je meer kans mee.
Good things End wellicht?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Good things End wellicht?
I know
Oh ja en ik ben net met 3FM op de radio naar mijn werk gereden terwijl ik normaliter de trein pak... ik heb bijna uit pure frustratie over die kansloze radio van GigakutGiel mijn auto achterin een vrachtwagen willen rammen om maar van dat schijtprogramma verlost te zijn
Dat was 'mquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
I know
Die hebben nog wel wat singletjes gehad hoor die ook op 3FM voorbij zijn gekomen, zijn alleen niet van die kneiters van hits gewordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat was 'm![]()
Nooit meer wat van gehoord!
Dan heb ik dat waarschijnlijk gemist in mijn 3FM afkickperiodequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben nog wel wat singletjes gehad hoor die ook op 3FM voorbij zijn gekomen, zijn alleen niet van die kneiters van hits geworden
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=good+things+endquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben nog wel wat singletjes gehad hoor die ook op 3FM voorbij zijn gekomen, zijn alleen niet van die kneiters van hits geworden
Misschien moet je een zapknopje op je autoradio laten zettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
I know
Oh ja en ik ben net met 3FM op de radio naar mijn werk gereden terwijl ik normaliter de trein pak... ik heb bijna uit pure frustratie over die kansloze radio van GigakutGiel mijn auto achterin een vrachtwagen willen rammen om maar van dat schijtprogramma verlost te zijn
Je zult het niet geloven maar er zitten heel wat draadjes los in mijn radio dankzij een aanrijding van een flinke tijd geleden... ik laat 'm dus maar op één zender staan en sowieso kan ik het geluid niet aanpassen... als ik zachter wil gaat ie harderquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Misschien moet je een zapknopje op je autoradio laten zetten
Suc7!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben weggg!
Heb een begeleidingsgesprek met één van mijn tweedejaarsstudentjes! *voelt zich ineens heel ervaren*
Het is hier werkelijk strakblauw en zonnig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef on_air het volgende:
KANS op regen?!.
Het hoost en ik moet fietsen.
Good luckquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben weggg!
Heb een begeleidingsgesprek met één van mijn tweedejaarsstudentjes! *voelt zich ineens heel ervaren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |