Ik hoorde Moon Safari voor het eerst toen ik in de 5e klas op werkweek was en een aantal van ons de laatste nacht besloten om de hele nacht wakker te blijvenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijn rosé-op-een-zomeravond-op-het-balkon-plaatje.
Fijn plaatje daarbij danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde Moon Safari voor het eerst toen ik in de 5e klas op werkweek was en een aantal van ons de laatste nacht besloten om de hele nacht wakker te blijven
We zaten er met een man of 6 en er was er maar 1 die niet de hele nacht wakker is gebleven. Valt dus wel meequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje een te lounge plaat om wakker bij te blijven
En wat vonden die andere 5 ervan dat jij ging slapen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We zaten er met een man of 6 en er was er maar 1 die niet de hele nacht wakker is gebleven. Valt dus wel mee
Met Tammy Wynette. Van nog veel vroegerder.quote:
Ik ook niet. Geef es een hint.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb die gitaarsolo nog nooooit gehoord.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
O ja, deze plaat hoort ook in m'n rijtje van dingen die ik haat "with a passion".
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
O ja, deze plaat hoort ook in m'n rijtje van dingen die ik haat "with a passion".
Hm... marcel venema... nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:08 schreef Sersjee het volgende:
Ene Venema doet zometeen het programma van Rab.
niet geheel vervelendquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:08 schreef Sersjee het volgende:
Ene Venema doet zometeen het programma van Rab.
Volgens mij is ie wel eens sidekick geweest van Erik-Jan Rosendahl toen hij Giel overnam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... marcel venema... nooit van gehoord.
Hm... moet ik ff goed nadenken... Mss heeft dat niet zoveel indruk op me gemaakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij is ie wel eens sidekick geweest van Erik-Jan Rosendahl toen hij Giel overnam.
O ja, die knakker die er altijd zo vervelend doorheen zit te ouwehoeren. Wat een leuning is die kerel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is die Venema niet de productieassistent van Maricha in haar programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |