abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:42:08 #1
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62730949

Het vorige deel: Slank de herfst door # 289 - Met enge poezen.

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:42:41 #2
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62730969
dussssssssssssss
pi_62730973
Ik was er net ook eentje aan het openen met als titel: 'dan doe ík het wel weer'.
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:43:13 #4
14746 k_i_m
pi_62730987
Ik heb er al twee gehad vandaag .
In my life
Why do I smile
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:43:23 #5
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62730996
vamp was de laatste
pi_62731002
duh
pi_62731032
Mijn topic is precies 1 topic ID na die van jou
pi_62731035
Ik kies deze als vervolgtopic . Sorry PF
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:44:40 #9
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62731039
al de 2e van KIM vandaag terwijl ze niet sloot.

O ja Kim, ik heb m'n zusje nog niet gesproken... als ik haar zie vraag ik het.
best goede tvp
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:44:54 #10
14746 k_i_m
pi_62731048
Maar wat ik dus wilde posten;
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:07 schreef conleche het volgende:
Ik ben een ram met als ascendant kreeft. Ook niet zo heel best en als Chinees beeld een Haan.
Ik ook! . Maar dan chinees een paard!
In my life
Why do I smile
pi_62731049
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:43 schreef SHE het volgende:
vamp was de laatste
So not.
pi_62731055
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:44 schreef mordradead het volgende:
al de 2e van KIM vandaag terwijl ze niet sloot.

O ja Kim, ik heb m'n zusje nog niet gesproken... als ik haar zie vraag ik het.
best goede tvp
Yeah nu was ze wel eerder
pi_62731065
Thanks She.

Als ik het goed begrijp is dit op mij van toepassing? Zo ja, dan herken ik er vrijwel niets in

Ascendant in Waterman, Uranus in het Elfde Huis

Tijdens uw geboorte stond het dierenriemteken Waterman aan de horizon. De heerser Uranus staat in het elfde huis.

U bent geboren met een natuurlijke aanleg om humanistisch, sympathiek, origineel en subtiel op anderen over te komen. Een van uw talenten is dat u mensen op een sympathieke manier beoordeelt. U luistert helaas niet altijd naar uw intuïtie en kunt uiterst rationeel blijven wanneer juist snel en kordaat handelen is vereist.

De gemiddelde Waterman is goed en vriendelijk van aard, maar wordt ook vaak afgeleid door excentrieke en bizarre metgezellen.

U hebt een bijzondere smaak en een scherp onderscheidingsvermogen. U hebt interesse in de esoterische en mystieke kanten van het leven en kunt zelfs helderziendheid ontwikkelen. U bent in wezen vrijheidslievend en zult extreem uw best doen om uw onafhankelijkheid te bewaken.

U komt heel grillig over, maar u leidt uw leven volgens vastomlijnde, sterke principes, waaronder uw onaflatende aanspraak op zelfbeschikking. In de liefde bent u vrij merkwaardig. U kunt met het grootste gemak emotioneel aangetrokken zijn tot iemand, om vervolgens onverwachts de relatie te beëindigen.

Als vindingrijk mens bent u onnavolgbaar. Het is meer het probleem dat u het praktische inzicht mist om uw creaties uit te voeren. Professioneel gezien kunt u succesvol zijn op elk van de volgende gebieden: moderne wetenschap, techniek, fotografie, archeologie, astrologie, luchtvaart etc.

Dit geeft aan dat uw bestaan zich rond vriendschappen concentreert en dat de meest belangrijke gebeurtenissen daaraan zijn gekoppeld. U bent een fortuinlijk mens:; het lijkt alsof u altijd wint met bingo, de loterij, spelletjes enz. Uw vriendschappen zijn nogal ongewoon en dualistisch in de zin dat vele van hen van u profiteren en u tegelijkertijd een hele hoop ellende bezorgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Goodbye op 27-10-2008 20:48:57 (Even wat duidelijker maken) ]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62731082
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:44 schreef k_i_m het volgende:
Maar wat ik dus wilde posten;
[..]

Ik ook! . Maar dan chinees een paard!
Waarom kijk je daar dan zo boos bij liefje? Das toch een goed ding!
pi_62731103
Ik ben gewoon tweeling, geldt daarvoor weer een andere uitleg dan voor ascendant tweeling?

Ascendant weegschaal trouwens, de omschrijving klinkt wel okee.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62731130
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:43 schreef SHE het volgende:
vamp was de laatste
Jij postte door een slotje heen dus technisch gezien was jij de laatste...

(En ik was aan het zoeken naar de OP en mn kind werd wakker en en en,,,)

En vanmiddag had ik het éch niet door
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62731134
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jullie zijn zeker geen maagden eh
Voorspel je toekomst # 290 - De maagd zal veel afvallen

Eh hehehe.
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:47:37 #19
14746 k_i_m
pi_62731136
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom kijk je daar dan zo boos bij liefje? Das toch een goed ding!
Nou, dat ik eerst een topic moest maken om je te quoten. En omdat ik dat topic gemaakt had zat je quote niet meer onder de knop, dus toen was ik boos .
In my life
Why do I smile
pi_62731215
Hm, op z'n Chinees ben ik een tijger. Volgens Wikipedia ben ik dan zowel humanitarian als selfish. Zo kan ik het ook, er is niemand die niet aan dat lijstje voldoet.
pi_62731247
Tvp.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62731313
SOG sog SOG
pi_62731332
Nou ja, echt dikke doei, ik heb niets met die sterrenbeeldenverhalen. Ascendant Weegschaal, wat een bullshit, die eigenschappen
pi_62731341
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SOG sog SOG
Same here...
pi_62731500
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:53 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Same here...
Ja hoi. Ik heb hier een doos bonbons. Normaal ben ik niet zo'n chocolade-eter, maar hier lust ik er een heleboel van. Want het zijn ongelooflijk lekkere handgemaakte Brusselse bonbons
WIl je er eentje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')