Hij is een handelaar in hart en nieren. Als het niet anders kan, dan 300 eu per stuk, maar 't liefst 1200 eu voor alle vier.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:26 schreef Teeno het volgende:
http://link.marktplaats.nl/199362115
Geen geld, 1200 euro voor 4 lampjes op een stokkie
quote:Goedendag,
Zoals u aan dit e-mailadres kon zien ben ik Jan-Peter Balkenende. Hier in mijn grote villa is het erg koud op dit moment, daarom besloot ik op Marktplaats.nl te kijken voor een Kankerkachel.
Helaas kon ik deze nergens vinden, maar nadat ik één van uw advertenties had gelezen, vroeg ik me af of u er wel één had.
Bij deze stel ik u de vraag: Heeft u een kankerkachel te koop staan? Zo ja, mag ik een foto, en wat is dan de prijs? Graag zou ik daar dan meer informatie over willen hebben.
Met vriendelijke groet,
Jan-Peter Balkenende
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:57 schreef GambinoT het volgende:
Oke ik heb onze beste Freddy gisteren gebeld het ging als volgt![]()
FRED : Hallo met Fred!
IK : Hallo ik zag u advertentie staan van het lege bier vaatje van de amstel, is die nog aanwezig?
FRED : Mmm ja zeker die is nog aanwezig!
IK : Oke, dan want ik ben een oudbierverzamelaar en ik spaar alles van biermerken![]()
maar ik vind het nogal prijzig, dus kan er niet wat vanaf ( Hij vraag 45 euro voor een leeg biervaatje die je bij de winkel vol kan krijgen met 5 liters bier voor een tientie).
FRED: Ja nouja, hij is niet van mij eigenlijk he!
IK: Nee joh van WIE dan?
FRED: Nou mmm het is van mijn vader, en die is overleden en vandaar dat het zo duur is!
IK : Du het is een erfstuk? Ja dan begrijp ik gelijk dat hij zo duur is![]()
FRED : Ja het is een erfstuk , maar stuur me maar een mailtje wat je er voor wilt geven
IK : 12 euro is dat genoeg?
FRED: mmmmm Moet ik even denken hoor ( Duurde werkelijk 1.30 min ) mm stuur maar een mailtje dan handelen we het morgen wel af!
IK : Oke bedant he Freddyzwinkels! hoii!
FRED : Hoii!!
Dus ik denk dat al zijn dingen wat op markt plaats staan erfstukken zijn, en dat het daarom zo duur is?![]()
Het is allemaal van zijn overleden vader!
Haha ja iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:48 schreef mordradead het volgende:
Ja, maar niet 3 dezelde... echt 3 foto's gemaakt
Nog nooit iemand ontmoet die dyslectisch is? Er bestaan zeker wel meer mensen die zo schrijven als hij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:46 schreef Locusta het volgende:
Ergens vraag ik mij nog steeds af of dit niet een grap is ofzoNiemand kan zo slecht spellen (of in ieder geval niemand die de basisschool heeft voltooid)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |