ikk dacht omdat het logitech wasquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
die webcam is echt geen 40 euro hoor, het is een heel oud model, wij verkopen in de winkel waar ik werk betere webcams voor 25 euro, van logitech
hij wil de gek die er alles voor over heeftquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:22 schreef Kerol het volgende:
Zou deze kerel echt zijn ?Zo zielig kun je toch echt niet zijn zeg... wie plaatst er nou zulke advertenties.. Dit moet wel een grapje zijn..
Dat vroeg ik me ook af haha!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:22 schreef Kerol het volgende:
Zou deze kerel echt zijn ?Zo zielig kun je toch echt niet zijn zeg... wie plaatst er nou zulke advertenties.. Dit moet wel een grapje zijn..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Maar mooi is t wel. Fan meldt zich
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2008 21:44:28 ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:39 schreef appelsjap het volgende:
midden in de nacht opbellen en vragen of je de webcam van 75 euro mag ophalen voor 70 euro.
zijn naam en achternaam vind ik anders ook wel privé maar daar doe je niets aan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef zarGon het volgende:
Geen privé gegevens plaatsen.
Whahahahahhaaquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:16 schreef JOPPI3 het volgende:
Maak een belastingdienst@provider.com aan en stuur em een aanslag. Maar wel op niveau he!
[ afbeelding ]zelf lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |