abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62730520
Ik werk bij een bank (ik zeg maar even niet welke voor ik nog meer commentaar krijg )
En ik moet cheques uitschrijven en zelf naar de klanten brengen elke dag. En dat gaat 9 van de 10 keer om hele hoge bedragen. En ik moet ook net in pak, nette schoenen, broek. En ja dit haar mag niet...
pi_62730656
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:20 schreef Snoggles het volgende:
Maar het ging ook echt snel, eerst dat ongelukje, wat heel erg express leek, maar zoiets zou je niet mogen denken. (pluishaar aan de voorkant??!!!)

En toen zei ze ik fix het en voor ik t wist was alles eraf...
En ik weet gewoon bijna zeker dat mn baan op het spel komt..
Het staat ook in me contract, kledingvoorschriften, haardracht enz....
Ken je de kapster? Of heeft iemand in jullie beide kenissen kring een hekel aan je?
Ik heb 8 jaar gewerkt als gediplomeerd kapster en idd ik heb nog nooit gehoord van pluishaar op je voorhoofd.
rofl
Maar het was gezien je kleding cq haardracht eisen verstandiger geweest om op schrift excuses en een verklaring te eisen. Of dat iets uit zou halen weet ik niet maar dan heb je iig iets op papier staan.
Ik ga met popcorn op de bank wachten op reacties op het werk morgen.
Die ga je wel posten he?
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_62730726
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou als ik jou was gewoon vragen om gratis knipbeurten totdat het weer fatsoenlijk op lengte is. Zodat je niet volledig voor schut loopt tijdens het aangroeien en nog een beetje model hebt
Verder groeit dat vrij snel als het goed is.

Wel grappig
Dit vind ik wel een heel goed advies.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_62730752
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:32 schreef botterfly het volgende:

[..]

Ken je de kapster? Of heeft iemand in jullie beide kenissen kring een hekel aan je?
Ik heb 8 jaar gewerkt als gediplomeerd kapster en idd ik heb nog nooit gehoord van pluishaar op je voorhoofd.
rofl
Maar het was gezien je kleding cq haardracht eisen verstandiger geweest om op schrift excuses en een verklaring te eisen. Of dat iets uit zou halen weet ik niet maar dan heb je iig iets op papier staan.
Ik ga met popcorn op de bank wachten op reacties op het werk morgen.
Die ga je wel posten he?
Ja.
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:37:46 #55
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_62730806
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:29 schreef Snoggles het volgende:
Ik werk bij een bank (ik zeg maar even niet welke voor ik nog meer commentaar krijg )
En ik moet cheques uitschrijven en zelf naar de klanten brengen elke dag. En dat gaat 9 van de 10 keer om hele hoge bedragen. En ik moet ook net in pak, nette schoenen, broek. En ja dit haar mag niet...
En wat nou als je als man zijnde op natuurlijke wijze kaal aan het worden bent en je dus bovenop niks meer hebt, maar nog wel aan de zijkanten en de achterkant? Mag dat dan ook niet weggeschoren worden? Moet je er dan als een oude kerel bijlopen? Ik ken genoeg leeftijdsgenoten (dertigers) die bovenop geen haar meer hebben en daarom maar alles weggeschoren hebben om er niet gelijk 20 jaar ouder uit te zien.

En neem nou bijvoorbeeld een Humberto Tan. Kaal als de neten, maar wel strak in het pak; ziet er toch wel representatief uit dacht ik zo.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_62730814
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:29 schreef Snoggles het volgende:
Nog maar een keertje: Hij kan er over gaan zeiken wat hij wil, maar hij kan je niet ontslaan.
Luister (lees); afspraken in je contract, ongeacht welke, zijn niet geldig indien die afspraken volgens de wet niet gemaakt mochten worden. Ontslag omdat je kapster Parkinson blijkt te hebben is onzin. STFU huilie.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_62730834
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:05 schreef Snoggles het volgende:
Ja wat moet ik nu doen dan? nog korter? ik vind dit al verschikkelijk... en ik ga morgen maar eens vragen hoe dit kon gebeuren en sinds wanneer pluisharen bij de voorkant nodig is......
Het is vandaag gebeurd, en morgen ga je vragen hoe dat kon? Daadkrachtig baasje
pi_62730945
Op hoop van zegen dan maar morgen...
Een paar vrienden komen zo, me verjaardag vieren. Nou ze zullen wel verbaasd kijken..
Ik ga even TV kijken en ik check de PC af en toe wel..

En ik vind de oplossing van knipbeurten vragen tot het weer lang is opzich wel een goede, die ga ik aankaarten.
pi_62731548
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:42 schreef Snoggles het volgende:
Op hoop van zegen dan maar morgen...
Een paar vrienden komen zo, me verjaardag vieren. Nou ze zullen wel verbaasd kijken..
Ik ga even TV kijken en ik check de PC af en toe wel..

En ik vind de oplossing van knipbeurten vragen tot het weer lang is opzich wel een goede, die ga ik aankaarten.
Pik je kan 1 ding maar doen.
Na een goeie kapper gaan, het laten bijwerken tot alles gelijk is, bakkebaartjes in een punt en je hebt gewoon een net kapsel!
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:59:53 #60
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_62731572
Ik vind het reuze meevallen eigenlijk

Laat het gewoon ff een week of drie groeien en laat het dan in een keer op gelijke lengte maken. Gratis natuurlijk
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_62731772
Je moet gewoon voorlopig even naar een ander topic...

Hoofd kaalscheren #7

en sterkte, tis bestwel lullig voor je...
Gelukkig zonder haar
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:05:25 #62
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_62731774
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het reuze meevallen eigenlijk

Laat het gewoon ff een week of drie groeien en laat het dan in een keer op gelijke lengte maken. Gratis natuurlijk
Ik ook, volgens mij staat het je best wel goed.. nu nog afwachten wat je baas ervan vind
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_62732333
Mn vriendin heeft een punt achter de relatie gezet :S !! Als dat vanwege me haar is vind ik dat wel erg kinderachtig en alsof ik er voor heb gekozen.. En het was dus geen echte relatie als je zoiets flikt!!! ik ben voorlopig even uitgepraat
pi_62732532
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:22 schreef Snoggles het volgende:
Mn vriendin heeft een punt achter de relatie gezet :S !! Als dat vanwege me haar is vind ik dat wel erg kinderachtig en alsof ik er voor heb gekozen.. En het was dus geen echte relatie als je zoiets flikt!!! ik ben voorlopig even uitgepraat
pi_62732537
quote:
Bwhehehe, dat meen je toch niet? Hoe oud zijn jullie?
pi_62732648
Ik 22, zei 23
pi_62732726
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:30 schreef Snoggles het volgende:
Ik 22, zei 23
Is ze niet gewoon afgeknapt op je middelmatige kennis van de Nederlandse taal?
pi_62732768
quote:
Óf jij bent een kloon, of je vriendin is 13. Geen van beiden is positief te noemen overigens
pi_62732847
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:30 schreef Snoggles het volgende:
Ik 22, zei 23
Ja joh? zei is 23?
pi_62732907
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bwhehehe, dat meen je toch niet? Hoe oud zijn jullie?
12
Of dit is een matig neptopic.

Mijn vertrouwen in de mensheid is laag maar zo stom is niemand.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62732932
Nederlands is inderdaad niet echt mijn sterkste punt. Teminste zolang het niet voor een brief is e.d.
Ik ga nu van de computer.. Ben er goed ziek van!
pi_62732958
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

12

Zeg nooit nooit
pi_62732963
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

12

pi_62733142
quote:
Hoogstwaarschijnlijk heeft ze deze kans aangegrepen om van je af te komen. Ze zat al een tijd op het juiste moment te wachten, en dit kon ze gewoon niet laten schieten.
pi_62733493
Maar even vanuit een positieve optiek: Je kent nu haar ware aard! Wees blij, met zo'n wicht wil je geen realtie. Bovendien; dit is rock bottom, je kunt onmogelijk een vrouw vinden die nóg dommer is dan deze. Élke date zal beter zijn dan tot nu toe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')