quote:

Daar hebben we Sheep voor. Die is goed met het zoeken van oude topics!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zul je een avondje op moeten offeren en diep graven in de recessen van de AKQ-SC

geplaatstquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waar is jou reactie dan Jojo :p

Nicequote:

Blijft een mooie foto..quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kwam net wel een andere foto tegen in een ouder topic
[ afbeelding ]

Volgens mij is dat het verkopen van aandelenopties terwijl je ze zelf die aandelen niet in bezit hebt. Je gaat hierbij uit van een daling van de koers, zodat wanneer de koers gedaald is, je ze goedkoop kan kopen en nog tegen de oude prijs kan verkopen wanneer de optietermijn afloopt.quote:

Klinkt als risky business!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het verkopen van aandelenopties terwijl je ze zelf die aandelen niet in bezit hebt. Je gaat hierbij uit van een daling van de koers, zodat wanneer de koers gedaald is, je ze goedkoop kan kopen en nog tegen de oude prijs kan verkopen wanneer de optietermijn afloopt.

De uitleg die ik had getypt maar niet kon posten omdat internet even maf deed:quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het verkopen van aandelenopties terwijl je ze zelf die aandelen niet in bezit hebt. Je gaat hierbij uit van een daling van de koers, zodat wanneer de koers gedaald is, je ze goedkoop kan kopen en nog tegen de oude prijs kan verkopen wanneer de optietermijn afloopt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |