Ja, maandag en dinsdag gewerkt, waarbij gisteren tot na achten. Helaas ziet de beurs dat niet, en besluit toch maar verder te dalen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
Ah, je hebt weer eens gewerkt?
In dat geval mogen we er vanuit gaan dat morgen de beurzen een keer niet kelderen?
Wat nog VEEL vervelender is om erachter te komen dat het de volgende dag nog duurder isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik zit net klaar met mijn boodschappenkarretje om eens lekker goedkoop aandelen in te gaan slaan. Er is niets vervelender dan er achterkomen dat hetzelfde product de volgende dag goedkoper is dus moet ik nog maar even wachten.
Vooralsnog hoef ik me daar niet druk om te maken, aangezien het geld wat ik daarvoor over zou hebben momenteel ergens vast zit tussen IJsland en Nederlandquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik zit net klaar met mijn boodschappenkarretje om eens lekker goedkoop aandelen in te gaan slaan. Er is niets vervelender dan er achterkomen dat hetzelfde product de volgende dag goedkoper is dus moet ik nog maar even wachten.
natuurlijk. Van een zesling. Twee aan de voorkant, twee opzij en twee van bovenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Hemakleding valt juist erg ruim. Je bent zwanger.
das tof, dan kun je hem breken!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nog VEEL vervelender is om erachter te komen dat het de volgende dag nog duurder is
- er zat gisteren een specht bij ons in de tuin de pissebedden uit de boom te eten. Redelijk bijzonder bij ons in de buurt
- een spijkerbroek heeft een labeltje aan de binnenkant de tekst: "NOT made in China" (dus ook met streepje eronder)
- ik ging net de was buiten hangen en een laken wat er nog hing was gewoon stijf bevroren
Tot zover mijn dagboek. Nu ga ik aan het werk
B. en Sheep: gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
natuurlijk. Van een zesling. Twee aan de voorkant, twee opzij en twee van boven![]()
het zat ook niet te strak, maar tekende heel raar af. Nee, ik ben niet graatmager, maar wel redelijk dun
Of rechtop tegen de muur zettenquote:[..]
das tof, dan kun je hem breken!
Ach gosquote:
Ooit had ik daar wel verstand van.. maar dat is al een tijdje geleden verwaterd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mensen hier aanwezig die verstand hebben van de behoeftepiramide van Maslow? Ik moet een enquete maken op basis daarvan (gesloten vragen, niet veel) maar heb geen inspiratie
Je bent er echt geen fan van hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze computer wil me niet ingelogd houden. Stomme Apple!
Oh, hallo!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Niemand praat met mij
Dan ga ik wel aan mn scriptie
Nee, echt niet. Waarschijnlijk zou ik er uiteindelijk wel aan kunnen wennen. Voorlopig is het ook een kwestie van veel te veel hype, daar hou ik niet zo vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je bent er echt geen fan van he
Welke is dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:04 schreef Whiteguy het volgende:
Waar ze ook wat aan moeten doen.. die Turske nieuwslezeres bij de NOS. Maakt zelfs nog meer fouten dan Filip Freriks. Zit daar echt als excuusallochtoon volgens mij, kan me niet indenken dat er geen betere te vinden was zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |