Ah, je hebt weer eens gewerkt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:42 schreef iamredleader het volgende:truste, kapot van lange werkdag. 08:00 begonnen en 20:20 eindelijk weg
Je vergeet een paar woordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoemetjou WG?
Topquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Beetje aan het opwarmen na een extreem koude, natte, blubberige rugby training.. jij ?
Ah.. dat kan ik hier ook ontvangen geloof ik. Wanneer komt het op TV?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
TopLekkere, warme elleboogtraining gehad
![]()
@ TM:Hij begreep me toch gewoon
Oh en ik krijg binnenkort mijn 5 minutes of fameAT5(dè (
) Amsterdamse televisiezender) gaat me volgens tijdens mijn 'vrijwilligerswerk' op elleboog
Geen idee, ze moeten sowieso eerst nog opnemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. dat kan ik hier ook ontvangen geloof ik. Wanneer komt het op TV?
Ah.. ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen idee, ze moeten sowieso eerst nog opnemenEn daar beginnen ze geloof ik woensdag mee
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik had vandaag een leuk hemdje gekocht met boxertje. Bij de hema, dus niet gepast.
Ik trek het net aan en... nou... Als ik echt zó dik was, dan was ik jaren geleden al op dieet gegaanEen prestatie, bravo hema
quote:
Ik hier ook (of in elk geval af en toequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. dat kan ik hier ook ontvangen geloof ik. Wanneer komt het op TV?
Nog welquote:
Bèèèèh!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Hemakleding valt juist erg ruim. Je bent zwanger.
Ik zit er net án!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 06:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan ik maar weer...
Goedemorgen.
Koffie iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |