abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_62727822
pi_62728160
Hopelijk winnen tegen Volendam, zodat we nog altijd een voorsprong kunnen houden t.o.v. de clubs onderin. PSV uit zie ik ons helaas niets pakken.
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:50:38 #3
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_62728984
Volendam moet toch te doen zijn.. maar ja je weet het maar nooit
pi_62729665
Morgen Volendam onveilig maken . Lekker pilsje en een haring pakken op de Dijk en 3 punten mee terug naar Tilburg nemen.
Gaan toch z'on 250 man die kant op , niet slecht al zeg ik het zelf op een doordeweekse dag
Tilburg Boven Alles
pi_62730715
Goeie OP. Waarom zo'n wedstrijd op een dinsdag Anders was ik ook gegaan
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62731186
Klote dat het op dinsdag is. Volendam vond ik juist altijd een van de leukste uitwedstrijd. Lekker een weekendje van maken en zaterdagavond daar relaxen. Heb ik voor niets staan juichen na de promotie van Volendam.
pi_62731249
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
Klote dat het op dinsdag is. Volendam vond ik juist altijd een van de leukste uitwedstrijd. Lekker een weekendje van maken en zaterdagavond daar relaxen. Heb ik voor niets staan juichen na de promotie van Volendam.
Inderdaad. die stond ook op mijn agenda
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62731419
tvp

Morge om half 12 aanrijden richting volendam incl kratje juup achterin en dan van het weekend richting die lampekappen

natuurlijk op eigen vervoer want busreis naar volendam duurt me te lang
check me foto's op flickr!: sarlo @ flickr.com
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:33:42 #9
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_62732785
Kan helaas morgen ook niet naar Volendam. Dit was nou net weer een van de uitwedstrijden waar ik wel heen had willen gaan, maargoed.
pi_62736037
Schaamteloze TVP net nog in studio sport een item over ons aller Demouge.
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:03:55 #11
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_62736519
Demouge kan gelukkig gewoon meedoen morgen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 02:02:46 #12
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62739807
Hoe zit t nu met Roda uit voor de beker? Verplichte buscombi? Uitkaartverplichting?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_62746967
Klopt Reem,
Zal waarschijnlijk een busje of 1 ,2 daar heen gaan.
Zo zie je geen uitkaartverplichting en ev naar Volendam op een dinsdag , toch 250 man die daar heen gaan.
Niet slecht voor WII begrippen.
Tilburg Boven Alles
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:08:42 #14
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62747004
dan maar weer gecamoufleerd naar Roda. Als je niet in Tilburg woont is die hele buscombi onzin heel vervelend...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_62763697
Jawel, Willem II presenteert zich weer als ideale club om er weer bovenop te komen en we staan achter dankzij een goal van een man genaamd Platje....Ik mag toch hopen dat de nodige slechte grappen over de naam al gemaakt zijn dus ik zal het maar laten...

Edit 21.08: En Zijler maakt gelijk

[ Bericht 7% gewijzigd door Herr_Munk op 28-10-2008 21:09:22 ]
pi_62766283
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:15 schreef toma het volgende:
Ik denk niet dat we gaan winnen. Volendam staat nog op 0 punten en zal gaan vlammen tegen WillemII. Met een gelijkspel ben ik al tevreden.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:09:25 #17
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62766496
Jammer dat jullie niet gewonnen hebben. Volendam had van mij nog 34 wedstrijden op 0 punten mogen staan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_62766527
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat jullie niet gewonnen hebben. Volendam had van mij nog 34 wedstrijden op 0 punten mogen staan.
Het is altijd het zelfde liedje wanneer WillemII bij de nummer laatst op bezoek moet.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:11:21 #19
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_62766564
Enja wonderdokter Willem II komt langs Volendam. 2 lucky goals zeg, waarbij de eerste ook nog hands was.

Voorderest was een gelijkspel wel verdiend, leek weer nergens op van Willem II kant. Ze missen Boutahar toch echt veel.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 01:11:05 #20
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62770952
uit de laatste twee wedstrijden was 3 punten toch eigenlijk wel een redelijke score geweest. Maargoed, op naar de 30 punten.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_62773142
Sergio Zijler
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_62782578
Ach ja jongens het was een gezellig dagje in Volendam. Daar gaat het uiteindelijk toch om.
Tilburg Boven Alles
pi_62786358
nou.... ik heb toch liever twee extra punten
pi_62786393
Hoe gaat het met Sergio Zijler bij jullie, krijgt hij langzamerhand al een beetje een rol van betekenis of valt dat vies tegen?
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_62786970
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef Lamzak_ het volgende:
Hoe gaat het met Sergio Zijler bij jullie, krijgt hij langzamerhand al een beetje een rol van betekenis of valt dat vies tegen?
Valt niet op, maar ook niet tegen. Heeft eigenlijk nog echte geen kans gehad...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62790563
Gezellig was het zeker incl fakkels en rookpotten

Iemand foto's ?
check me foto's op flickr!: sarlo @ flickr.com
pi_62798708
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:04 schreef existenz het volgende:

[..]

Valt niet op, maar ook niet tegen. Heeft eigenlijk nog echte geen kans gehad...
Waar, toch zou ik hem zo willen ruilen voor Denneboom. Misschien dat ik er in de loop der tijd anders over denk.
pi_63064954
Gelukkig weer een keer drie punten. Achterin blijf ik het onzeker vinden.
pi_63065081
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gelukkig weer een keer drie punten. Achterin blijf ik het onzeker vinden.
Bij vlagen waren we ontzettend slecht en bij vlagen speelde we super... Rare wedstrijd.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63065136
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:41 schreef existenz het volgende:

[..]

Bij vlagen waren we ontzettend slecht en bij vlagen speelde we super... Rare wedstrijd.
Ik vond het niveau heel laag. Zowel Roda als WillemII waren erg slecht. Het is maar goed dat we 3 punten hebben.
  zondag 9 november 2008 @ 01:06:41 #31
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_63066647
Krijgen deze week in de beker vast op ons broek...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_63066723
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:06 schreef reem het volgende:
Krijgen deze week in de beker vast op ons broek...
Roda zal gebrand zijn op revanche inderdaad, maar als ze weer zo kansloos spelen als vandaag zo nu en dan, kunnen we gewoon weer winnen en zeker als wij goed spelen.


Wat was Jens Janse een drama vandaag trouwens! Muhamadu was goed bezig. Leuke speler, goed dat we die gehaald hebben!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63069835
Veloso vond ik ook dramatisch starten. Ik zie het nog steeds niet echt helemaal in hem zitten.
  zondag 9 november 2008 @ 22:32:07 #34
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63088453
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:47 schreef Barnet_Bee het volgende:
Veloso vond ik ook dramatisch starten. Ik zie het nog steeds niet echt helemaal in hem zitten.
Veloso is al heel het seizoen dramatisch. Al vond ik hem de 2e helft wel redelijk spelen.
pi_63187789
Frank Demouge staat ondanks interesse van acht à negen clubs uit met name Engeland open voor een langer verblijf bij Willem II. De Tilburgse club heeft de aanvaller inmiddels aangeboden zijn aflopende contract met twee of drie jaar te verlengen. Demouge staat daarvoor open. “De club heeft Frank een prima aanbieding gedaan, ook financieel gezien. Wij gaan nu een tegenbod doen. Ik heb er vertrouwen in dat we eruit gaan komen. Frank wil graag bij Willem II blijven. We hoeven eigenlijk alleen nog een aantal details door te spreken over de duur van het contract en mogelijke opties erin", aldus zaakwaarnemer Kees Ploegsma jr. in een reactie. (Sportweek)
pi_63190457
Frank wordt gewoon veel meer waard als hij volgend jaar zich weer laat zien. En nog belangrijker: De club kan veel meer geld opstrijken met een langer contract en dat zullen ze wel doen als ze de kans krijgen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63192873
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:26 schreef existenz het volgende:
Frank wordt gewoon veel meer waard als hij volgend jaar zich weer laat zien. En nog belangrijker: De club kan veel meer geld opstrijken met een langer contract en dat zullen ze wel doen als ze de kans krijgen.
ik denk niet dat ze hem zullen verkopen. Ze hebben EINDELIJK een goeie spits en aangezien WillemII financieel gezond is zal hij niet voor een appel en een ei de deur uit gaan.
  donderdag 13 november 2008 @ 15:46:40 #38
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63192971
Prima spits is het inderdaad, alleen kon je wel echt zien dat hij dan een Boutahar nodig heeft, de wedstrijden dat Boutahar niet meespeelde, was Demouge ook minder.
pi_63193309
Eind van dit jaar worden er minimaal 2 personen verkocht. Ik gok Akgun en Kargbo.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63211895
quote:
GEUR VAN OMKOPING?

ZEIST - Er bestaan sterke vermoedens dat de wedstrijd Roda JC-Willem II van afgelopen dinsdag, die eindigde in een 1-0 overwinning voor de Limburgers, is verkocht. Frank Huizinga, woordvoerder van de KNVB en van directeur betaald voetbal Henk Kesler, werd dinsdagavond telefonisch door Telesport vooraf ingelicht over het scenario, dat zich in Kerkrade inderdaad voltrok. Zonder zelfs maar de blunderende Willem II-speler Danny Schenkel, trainer Andries Jonker, scheidsrechter Ruud Bossen of een Roda JC'er te horen, concludeerde de KNVB nog dezelfde avond dat er niks mis was met het bekerduel. Oordeelt u zelf.

Deze krant kreeg dinsdag in de late namiddag een tip dat er in Azië buitengewoon zwaar (miljoenen euro's) werd gegokt op de wedstrijd Roda JC-Willem II, met de Limburgers als zekere winnaar. Later, vlak voor het beginsignaal van arbiter Ruud Bossen, stuurde de informant een sms-bericht: 'Roda JC wint!! Kijk naar de tv vanavond!' Even later gevolgd door een telefoontje dat de inzet bij het internetgokkantoor Betfair voor een zege van Roda JC zonder direct aanwijsbare reden in korte tijd steeg van 50.000 euro naar 350.000 euro. Tijdens de wedstrijd liep dit bedrag met enige honderdduizenden euro's verder op.

Met bovenstaande wetenschap bekeek Telesport de wedstrijd en de commentaren op Roda JC-Willem II. Daarbij aangetekend dat zelfs een amateurpsycholoog weet dat met die 'bagage' bepaalde fouten meer in het oog springen dan in andere duels. Het volgende viel op:

- Na een tamme openingsfase krijgt Roda JC de eerste grote kans in de 34e minuut als Danny Mathijssen in een één tegen twee situatie blind stapt voor buitenspel. Boldizsar Bodor en Sekou Cissé gaan alleen op doelman Maikel Aerts af, maar spelen het slecht uit.

- In de 42e minuut maakt Schenkel een kapitale blunder door over een simpele terugspeelbal van Mathijssen te struikelen. Cissé loopt zo vrij op Aerts af en scoort door de benen van de Willem II-goalie 1-0.

- Commentator Leo Driessen zegt: "Schenkel zal boos zijn op zichzelf."

- Rens van Eijden (Willem II) kopt pal na rust rakelings naast.

- Willem II-trainer Jonker haalt ondanks de achterstand in de knock-outwedstrijd zijn twee beste spelers (Said Boutahar en Frank Demouge) naar de kant in respectievelijk de 45e en 54e minuut.

- Jonker na afloop: "Bij Boutahar hebben we tevoren gezegd: we gaan het proberen. Het is toch een belangrijke wedstrijd. We kijken of hij het een half uur volhoudt of een halve wedstrijd. Het werd het laatste. Demouge had problemen in zijn kuit en wordt ook nog eens twee keer vol geraakt in die kuit. Dan houdt het op. Dat heeft iedereen kunnen zien. Dan moet je wisselen."

- Analist Adrie Koster zegt in de studio, na de voorzet van presentator Humberto Tan dat Boutahar en Demouge volgens Jonker niet fit waren: "Ja, dat zegt-ie. Maar ik denk dat als er een andere wedstrijd gespeeld had moeten worden, hij ze had laten staan. Als je die spelers - ze hebben tien doelpunten gemaakt in de competitie - eruit haalt, geef je aan dat je ze rust wilt geven, dat je de competitie belangrijker vindt. Dat vind ik onbegrijpelijk."

- Na rust roept commentator Leo Driessen: "Het is niet zijn avond, van Schenkel." In de 59e minuut levert Schenkel, aangegooid door Aerts, de bal zo maar in bij Willem Janssen.

- Uit een Willem II-vrije trap mist Niels Vorthoren vijf minuten voor tijd dé kans op 1-1.

- In de 90e minuut hangt Schenkel bij een corner van Willem II opzichtig met twee handen aan de schouders van Jan-Paul Saeijs, die daardoor hands maakt. Arbiter Bossen laat doorspelen. Schenkels ploeggenoten appelleren voor een penalty, de verdediger van Willem II zelf nauwelijks.

- Jonker staat na afloop interviewer Marcel Maijer te woord.

Maijer: "Jullie hebben wel heel weinig kansen gecreëerd?"

Jonker: "Ja, dat is ook niet zo gek. De voorhoede was afgelopen zaterdag Muhamadu, Demouge, Boutahar. Nu niet."

Maijer: "Je oogt niet erg teleurgesteld?"

Jonker: "Nee, want je moet reëel zijn. We zijn gestraft voor een grote individuele fout."

Maijer: "Neem je dat Danny Schenkel nog kwalijk?"

Jonker: "Absoluut niet, absoluut niet. Ik ben een trainer die vindt dat dit een onderdeel is van het spel. Spelers moeten fouten kunnen maken zonder dat daar de doodstraf op staat van de trainer."

Maijer: "Daarna gaat-ie bijna nog een keer in de fout, wat je bijna de kop kost!"

Jonker: "Ja oké, maar als je ziet wat voor inbreng hij zaterdag had."

- De ervaring van een aantal basisspelers bij Roda JC is dat zij het idee kregen dat de Willem II'ers helemaal geen zin in de bekerwedstrijd hadden, zo weinig tegenstand ondervonden ze.


Of dat Roda JC-Willem II is verkocht of de uitslag is beïnvloed door een van de deelnemers, zal boven de markt blijven hangen zolang de KNVB geen serieus onderzoek start. Een volwassen onderzoek, waarbij betrokkenen gehoord worden, kan juist bewijzen dat geen sprake is van illegale praktijken bij het bekertreffen. Zodoende kunnen alle betrokkenen ook in één klap worden bevrijd van iedere mogelijke verdachtmaking. Zoals ook Willem II-trainer Andries Jonker voorstelt.

telesport
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:11:08 #41
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63212518
Nah ik geloof niet dat het is omgekocht. Dat zou wel erg ver gaan..
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:20:47 #42
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_63214042
Beetje zwaar overtrokken verhaal volgens mij, wat vorig seizoen toch ook met een duel van Groningen (?) het geval...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_63217234
ik heb totaal niets van de wedstrijd gezien, was bij een concert, maar ik geloof er ook vrij weinig van.
pi_63221695
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:00 schreef Herr_Munk het volgende:
ik heb totaal niets van de wedstrijd gezien, was bij een concert, maar ik geloof er ook vrij weinig van.
Flogging Molly?
pi_63222742
Ik weet wel zowat zeker dat de wedstrijd is gekocht.
2 redenen waarom:

1) Er wordt door gokmaffia’s vanuit Azie miljoenen (!) euro’s ingezet op een relatief onbelangrijke en kleine wedstrijd (wie in Azie kent nou roda jc en willem 2 met alle respect)

2) Blunderende speler(s).

Wie een leuke inkijk wil hebben in de wereld van omkoperij in de voetbalwereld moet het boek ''the fix'' van Decclan Hill lezen, te koop op amazon. Daarin lees je hoe groot die wereld is en hoe machtig.
Gokmaffia's weten zelfs wedstrijden om te kopen op het WK, de Bundesliga, de Serie A you name it.
pi_63225703
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:55 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Flogging Molly?
Hell Yeah
pi_63226119
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef DarkShine het volgende:
Beetje zwaar overtrokken verhaal volgens mij, wat vorig seizoen toch ook met een duel van Groningen (?) het geval...
Het klopt wel dat de Willem II spelers weinig zin in de beker wedstrijd hadden. Ze hebben allemaal hun focus op de competitie liggen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63226142
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:36 schreef Arvid het volgende:
Ik weet wel zowat zeker dat de wedstrijd is gekocht.
2 redenen waarom:

1) Er wordt door gokmaffia’s vanuit Azie miljoenen (!) euro’s ingezet op een relatief onbelangrijke en kleine wedstrijd (wie in Azie kent nou roda jc en willem 2 met alle respect)

2) Blunderende speler(s).

Wie een leuke inkijk wil hebben in de wereld van omkoperij in de voetbalwereld moet het boek ''the fix'' van Decclan Hill lezen, te koop op amazon. Daarin lees je hoe groot die wereld is en hoe machtig.
Gokmaffia's weten zelfs wedstrijden om te kopen op het WK, de Bundesliga, de Serie A you name it.
Schenkel maakt 1 blunder, die zo duidelijk in beeld kwam, dat het wel duidelijk was dat het ook echt per ongeluk was en daaruit valt een goal waardoor Roda JC wint... Ja, daar blijkt echt omkoping uit
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63234831
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:35 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Hell Yeah
Daar was ik ook . Ik heb nog steeds blauwe plekken van de pit
pi_63240669
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:36 schreef Arvid het volgende:
Ik weet wel zowat zeker dat de wedstrijd is gekocht.
2 redenen waarom:


2) Blunderende speler(s).

Wie een leuke inkijk wil hebben in de wereld van omkoperij in de voetbalwereld moet het boek ''the fix'' van Decclan Hill lezen, te koop op amazon. Daarin lees je hoe groot die wereld is en hoe machtig.
Gokmaffia's weten zelfs wedstrijden om te kopen op het WK, de Bundesliga, de Serie A you name it.
Als je dat boek goed gelezen hebt, weet je ook dat er enkele gouden regels aan verbonden zijn. Onder de categorie fabeltjes vallen openlijke blunders. Het is handiger voor een speler om wat onopvallender minder zijn best te doen dan opzichtig te blunderen. Dat maakt het juist verdacht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63251882
Demouge *O* Demouge *O* Demouge *O* Demouge *O* Demouge *O* Demouge
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63252062
Frank Demouge TILBURG NUMBER NINE!
Frank Demouge TILBURG NUMBER NINE!
Frank Demouge TILBURG NUMBER NINE!

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 15 november 2008 @ 21:15:11 #53
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63252438
Sjongejongejonge wat een man die Demouge zeg. Heel de wedstrijd uitgefloten en dan zo het publiek stil maken.

Dat is nog eens wraak nemen!
pi_63252615
Wat een held!
pi_63256803
Mooie overwinning en eigenlijk had ik het ook niet verwacht. Gaan we eindelijk een zorgeloos seizoen tegemoet?
  zondag 16 november 2008 @ 18:03:54 #56
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_63267827
Ik wil niet te vroeg juichen. Voor je het weet is Demouge geblesseerd... En het is fijn om ook eens een seizoen niet te kijken naar die 'magische grens' van 30 punten, dadelijk zijn ze binnen en dan denken de spelers "dat het wel goed zit zo".

34 duels.... 50 punten wil ik...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_63453856
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 21:15 schreef Kingside het volgende:
Sjongejongejonge wat een man die Demouge zeg. Heel de wedstrijd uitgefloten en dan zo het publiek stil maken.

Dat is nog eens wraak nemen!
Waarom werd Demouge uitgefloten?
:-0
pi_63454349
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Cappellatti het volgende:

[..]

Waarom werd Demouge uitgefloten?
Niet door de W2 aanhang ieg. Maar als je tegen Vitesse (denk ik?) bedoeld. Demouge komt uit Nijmegen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 23 november 2008 @ 17:28:23 #59
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63454417
Het was net Winter Wonderland in het Willem II stadion. Prachtige wedstrijd, ik heb weer echt genoten
pi_63455019
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:26 schreef existenz het volgende:

[..]

Niet door de W2 aanhang ieg. Maar als je tegen Vitesse (denk ik?) bedoeld. Demouge komt uit Nijmegen.
Voor Den Haag was het verhaal dat hij daar op het punt stond om een contract te tekenen maar ging om wat voor reden dan ook niet door. Daarom was de ASO aanhang boos.

Maar voor ons is het een held! Met een omhaal gescoord vandaag
pi_63455845
Koopje die Demouge.
pi_63456102
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Koopje die Demouge.
Yup, die gaat voor een mooi bedrag verkocht worden.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63456110
Veloso was overigens in de kou wel goed bezig
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63457209
Sneeuwballen het publiek in
:-0
  zondag 23 november 2008 @ 19:40:43 #65
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63457603
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:25 schreef Cappellatti het volgende:
Sneeuwballen het publiek in
En een paar mooie buikschuivers door de sneeuw .
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:40:21 #66
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63507055


Prachtig om de band tussen publiek en spelers te zien
pi_63507235
Was mooi om te zien ja. Die Aerts spoort ook echt niet
pi_63673290
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:55 schreef existenz het volgende:
Demouge *O* Demouge *O* Demouge *O* Demouge *O* Demouge *O* Demouge
Zat gister bij Club op de tribune, doei Demouge dus denk ik
  maandag 1 december 2008 @ 17:38:46 #69
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63673454
We zullen wel zien wat er in de transferperiode allemaal gebeurt.
pi_63673694
Morgen ASWH onder 23 tegen Jong Willem II, beide teams eventueel aangevuld met enkele eerste elftal spelers die ritme op moeten doen. Ben wel benieuwd of Willem II nog wat talentjes mee gaat nemen. Josimar Lima zal wel spelen denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63685190
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Zat gister bij Club op de tribune, doei Demouge dus denk ik
Dan zal ik wel de bril van de supporter moeilijk af kunnen zetten, maar Club is toch geen verbetering joh! Die kan echt wel wat beters krijgen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 01:31:35 #72
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63686327
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 00:09 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Dan zal ik wel de bril van de supporter moeilijk af kunnen zetten, maar Club is toch geen verbetering joh! Die kan echt wel wat beters krijgen.
Ik refereer dan nog aan Arnold Kruiswijk, die nooit van de bank/tribune komt.
pi_63688462
Club Brugge is natuurlijk wel een verbetering zowel sportief als financieel tov Willem II. Maar ik zou er niet heen gaan als ik hem was.
pi_63695471
Sportief ben ik niet zo zeer mee eens, goed ze kunnen af en toe een prijsje ophalen in België, ze spelen UEFA cup. verder zou ik niet weten waar de sportieve verbetering zit. Financieel vind ik het ook niet echt beter. Ze hebben slechts 5 miljoen grotere begroting dan Willem II, aangezien je daar een kampioenschapwaardig elftal van moet onderhouden, zou het loon niet heel veel beter zijn dan bij Willem II of je moet een hele goede externe financier hebben, en als ze die hebben, gingen ze wel voor wat anders dan Demouge denk ik.

Bovendien is het de wens van Demouge om in Engeland te spelen. Als hij nu die reuzensprong naar België maakt, word die kans toch niet veel groter dat dat gebeurt.
pi_63704013
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Club Brugge is natuurlijk wel een verbetering zowel sportief als financieel tov Willem II. Maar ik zou er niet heen gaan als ik hem was.
De belgische competitie is nog steeds stukken minder dan de Nederlandse competitie... Nou is in vergelijking Club wel beter dan Willem II, maar zo groot nu ook weer niet. Zeker niet zoals Willem II nu momenteel draait..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63728658
Dat Poolse spitsje, Luczak, is geen verkeerde. Gisteren deed hij mee tegen ASWH. Beide teams speelden niet echt zoals bedoeld. ASWH met een paar spelers uit het eerste die terugkeerden van een blessure en verder vooral A1 en spelers van 2, Willem II met een man of acht van A1 en een paar uit Jong Willem II (Appels, Verhaar). Wedstrijd op kunstgras. Uitslag 1-6, dikke zege voor Willem II dus. Ze combineerden erg goed en vonden elkaar makkelijk, waarbij Luczak een prachtige goal maakte. Goed elftal, dat Willem II A1!

Opstelling:

Bruno Appels; TomSanders, Virgil van Dijk, Bas van Loon, Stef Daemen; Ruben Tilburgs (46. Ayden Kuijpers), Jeroen van Leijsen, Ricardo Ippel; Ratko Vansimpsen (60. Tim van Bladel), Wojciech Luczak en Thomas Verhaar

[ Bericht 19% gewijzigd door methodmich op 03-12-2008 16:55:26 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63729350
Is leuk om te horen dat we de vervanger voor Demouge al in huis hebben
pi_63729457
Nou... Hij stond tegen twee jonkies uit A1 en het tweede van een hoofdklasser, waarvan er één eigenlijk middenvelder is... Maar toch, je zag wel aan alles dat ie goed kan voetballen. Kaatsen op maat, snel wegdraaien, goede schoten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63730238
Luczak is gehaald voor over 2 jaar. Die 2 jaar moeten we dus zien te overbruggen, want Demouge vertrekt eind dit seizoen. Zo simpel ligt het...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63862721
Willem II en Frank Demouge zijn vandaag tot elkaar gekomen om zijn lopende contract te verlengen! Demouge dit seizoen in 13 competitiewedstrijden goed voor 12 doelpunten tekent, onder voorbehoud van de gebruikelijk medische keuring, binnenkort een sterk verbeterd contract dat hem tot 2012 bindt aan de Tricolores.’
persbericht Willem II:
Willem II is er in geslaagd clubtopscorer Frank Demouge voor langere tijd aan zich te binden. Demouge dit seizoen in 13 competitiewedstrijden goed voor 12 doelpunten tekent, onder voorbehoud van de gebruikelijk medische keuring, binnenkort een sterk verbeterd contract dat hem tot 2012 bindt aan de Tricolores.

Demouge (26) die zich via zijn jeugdliefde N.E.C, FC Eindhoven en FC Den Bosch in de kijker speelde bij Willem II, werd in de zomer van 2007 door de Tilburgers aangetrokken. Technisch directeur Andries Jonker erkende de kwaliteiten van de aanvaller al op jonge leeftijd en liet hem debuteren in Oranje onder 21. ‘Toen al was duidelijk dat Frank over specifieke kwaliteiten beschikt. In zijn laatste jaar in Nijmegen heeft het hem niet meegezeten, maar hij is er uiteindelijk in geslaagd zich bij Willem II op te werken tot één van de meest opvallende spelers in de Nederlandse Eredivisie. Het is fantastisch dat Willem II er, dankzij een maximale krachtsinspanning, in is geslaagd hem juist nu langer aan de club te binden.’

Ook de hoofdrolspeler zelf is uiterst tevreden met de uitkomst van de onderhandelingen. Frank Demouge: ‘Ik heb het enorm naar mijn zin bij Willem II en hoop ook de komende jaren mijn waarde te kunnen tonen op het veld. Dankzij een gezamenlijke prestatie sta ik momenteel tweede op de topscorersranglijst en daar voor ben ik mijn teamgenoten, de technische en medische staf en de supporters van Willem II enorm dankbaar.’

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 8 december 2008 @ 22:22:40 #81
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_63863272
Aan het eind van het seizoen wordt ie toch verkocht
Geld binnenhengelen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_63863690
Mooi nieuws. Ik verwacht ook dat hij deze zomer gaat, maar dan krijgen we er tenminste nog wat geld voor.
pi_63863796
of hij vertrekt voor de hoofdprijs in de winterstop als we genoeg punten hebben... Maar geld zal ie opleveren
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 8 december 2008 @ 23:02:28 #84
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_63864611
[Willem II ongeluksmodus]
Nee, Demouge raakt volgende week ernstig geblesseerd, is de rest van het seizoen niet inzetbaar, niemand wil hem dan kopen - en wij betalen een dik salaris voor een spits die amper nog kan spelen.
[Willem II ongeluksmodus UIT]
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_63865667
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:02 schreef reem het volgende:
[Willem II ongeluksmodus]
Nee, Demouge raakt volgende week ernstig geblesseerd, is de rest van het seizoen niet inzetbaar, niemand wil hem dan kopen - en wij betalen een dik salaris voor een spits die amper nog kan spelen.
[Willem II ongeluksmodus UIT]
Tot 2012 ligt ie vast reem . Dat is gewoon nog 3 seizoenen!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 8 december 2008 @ 23:38:23 #86
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_63865801
Ohja, hij zal nooit meer zijn oude niveau halen na die blessure, dat moest ik er nog bijzeggen
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 8 december 2008 @ 23:56:39 #87
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63866362
Juist zo hoort het Willem II!

Ook klasse van Jonker en Verbunt om eens het team te behouden wat de afgelopen drie jaar nogal eens fout ging.
pi_63867368
mooi. WillemII maakt stappen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 01:54:45 #89
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_63951270
Wat verwachten jullie van de wedstrijd tegen NEC a.s. zaterdag?

Het is te hopen dat ''onze'' Super Frank Demouge een wedstrijd niet scoort
  vrijdag 12 december 2008 @ 02:06:06 #90
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_63951369
Dat zou meteen verdacht zijn .

Als Tilburgse-Nijmo / Nijmeegse Kruikenzeiker hoop ik op een mooie pot voetbal, met 3 punten voor Willem II. Komen er veel man uit Nijmegen mee?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_63958617
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 01:54 schreef J-heronimus het volgende:
Wat verwachten jullie van de wedstrijd tegen NEC a.s. zaterdag?

Het is te hopen dat ''onze'' Super Frank Demouge een wedstrijd niet scoort
Ik kan het moeilijk inschatten, het is de eerste keer dat Willem II tegen NEC moet na de wederopstanding van NEC vorig jaar.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:54:22 #92
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_63958721
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 02:06 schreef reem het volgende:
Dat zou meteen verdacht zijn .

Als Tilburgse-Nijmo / Nijmeegse Kruikenzeiker hoop ik op een mooie pot voetbal, met 3 punten voor Willem II. Komen er veel man uit Nijmegen mee?
250 man vanuit Nijmegen
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:50 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Ik kan het moeilijk inschatten, het is de eerste keer dat Willem II tegen NEC moet na de wederopstanding van NEC vorig jaar.
Ja klopt, maar NEC heeft een erg druk programma gehad de afgelopen weken i.v.m. UEFA Cup waardoor de vermoeidheid is opgetreden bij een aantal spelers.

Herr_Munk, ik ken die naam trouwens ergens van. Zat je vroeger op het GameZ forum?
pi_63958855
Klopt, ook nog onder de noemer Munky Manson
pi_63965889
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 01:54 schreef J-heronimus het volgende:
Wat verwachten jullie van de wedstrijd tegen NEC a.s. zaterdag?

Het is te hopen dat ''onze'' Super Frank Demouge een wedstrijd niet scoort
Rellen als de Eagles aanwezig zijn.... Vak E is namelijk nogal actief in dat opzicht de laatste weken...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:27:07 #95
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63965976
Hopen dat we na 2 nederlagen weer eens de drie punten kunnen pakken. Tegen NEC moet dat lukken mits Willem II weer het oude niveau haalt.
pi_63978319
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:23 schreef existenz het volgende:

[..]

Rellen als de Eagles aanwezig zijn.... Vak E is namelijk nogal actief in dat opzicht de laatste weken...
Tijdens welke wedstrijd waren er dan rellen? Hooligans bij WII het moet niet gekker worden joh
pi_63981967
Tegen Ajax was er gekut, terwijl er tegen AZ en Roda ook van alles gebeurde. Na FC Groningen is er ook iemand gebeten door een hond en heeft een huidtransplantatie nodig gehad. Ik verwacht dus dat ze binnenkort die pilot met bier op de tribune stopzetten.
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:22:43 #98
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_63986116
Dat is weer fijn dan. Heb je de meest brave fans van de eredivisie en dan weet je t nog voor jezelf te verpesten. Vanavond dan maar een extra pintje pakken in t supporterscafé nu t nog kan ;-)
[b]@RemiLehmann[/b]
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:34:14 #99
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_63989835
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 11:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Tegen Ajax was er gekut, terwijl er tegen AZ en Roda ook van alles gebeurde. Na FC Groningen is er ook iemand gebeten door een hond en heeft een huidtransplantatie nodig gehad. Ik verwacht dus dat ze binnenkort die pilot met bier op de tribune stopzetten.
Er stond een foto van dat been op de FP. Daar word je niet echt vrolijk van zeg, goeie god
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_63989875
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:22 schreef reem het volgende:
Dat is weer fijn dan. Heb je de meest brave fans van de eredivisie en dan weet je t nog voor jezelf te verpesten. Vanavond dan maar een extra pintje pakken in t supporterscafé nu t nog kan ;-)
Goed idee. Ik fiets vast aan.
  woensdag 24 december 2008 @ 15:06:10 #101
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_64326118
Het kerstrapport is binnen.

http://www.brabantsdagbla(...)t_Willem_988941a.pdf

Hopen dat ze overigens tegen Sparta weer eens de drie punten kunnen pakken. Moet toch wel lukken lijkt me.
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:42:08 #102
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_64806550
Even een klein schopje!

De uitwedstrijd tegen Feyenoord op 24/01 is combivrij te bezoeken. Een mooie gelegenheid om met een paar honderd man naar Rotterdam te gaan, nietwaar? Kaartjes kosten volgens mij 22eur per stuk.
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:18:46 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64810186
Hebben jullie in de VI van deze week de rubriek 'Abonnee' gelezen? Daar zit een krasse knar van bouwjaar 1924 een beetje te vertellen over oude Willem II-helden van weleer. Heeft nog het kampioenschap van 1955 in het stadion meegemaakt etc, maargoed, op een gegeven moment zegt 'ie:
'Eigenlijk heb ik tot op heden nooit een thuisduel gemist. Jawel, eentje tegen De Graafschap, toen was ik zó verkouden dat ik echt niet kon gaan'.

Gewoon sinds waarschijnlijk langer geleden dan 1955 maar één thuiswedstrijd missen, dan ben je een echte baas zeg!
Gourmetten of steengrillen?
pi_64810431
Nou als die vanwege een verkoudheidje al een keer niet gegaan is.. Zullen het er vast meer zijn..
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:42:46 #105
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_64811213
Spuitelf van de toekomstige fusieclub geeft modder...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_64811476
Met wie gaan we fuseren ?
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:13:40 #107
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_64812517
kies maar: top of rkc.

Het is frappant hoe jij één van de meest trouwe fans in het Nederlandse voetbal alsnog in twijfel wil trekken. Maargoed, je zal natuurlijk net zo kritisch zijn geweest als het om een FCDB fan zou gaan
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:45:47 #108
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_64814007
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Silenus het volgende:
Hebben jullie in de VI van deze week de rubriek 'Abonnee' gelezen? Daar zit een krasse knar van bouwjaar 1924 een beetje te vertellen over oude Willem II-helden van weleer. Heeft nog het kampioenschap van 1955 in het stadion meegemaakt etc, maargoed, op een gegeven moment zegt 'ie:
'Eigenlijk heb ik tot op heden nooit een thuisduel gemist. Jawel, eentje tegen De Graafschap, toen was ik zó verkouden dat ik echt niet kon gaan'.

Gewoon sinds waarschijnlijk langer geleden dan 1955 maar één thuiswedstrijd missen, dan ben je een echte baas zeg!
Ik had het ook gelezen. Hartstikke mooi natuurlijk. Ik vind het daarom ook veel leuker om bij die rubriek over mensen te lezen van de wat kleinere clubs in plaats van altijd maar Ajax, PSV of Feyenoord.
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:17:55 #109
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_65512141
Twee wedstrijden op het programma die toch duidelijk minstens 4 punten op moeten leveren. Vitesse en Volendam beide thuis. Helaas kan ik niet naar Vitesse maar bij Volendam ben ik er weer bij. Heb het toch wel gemist in de winterstop.
  maandag 2 februari 2009 @ 13:19:47 #110
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65653856
Hadouir terug naar Tilburg?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_65655566
quote:
Pryor niet verhuurd aan Willem II

ARNHEM - Anduele Pryor gaat niet naar Willem II. De linkspoot van Vitesse wilde worden verhuurd, maar de deal komt niet rond.

"Ik wilde graag, want ik kom hier niet aan spelen toe", zegt de Pryor teleurgesteld. Vitesse ging niet akkoord met het voorstel van Willem II om per gespeelde wedstrijd te betalen.

Technisch directeur Marc van Hintum verwacht dat er niks meer gebeurt op transfergebied. "Als clubs nog wat willen, hadden ze zich toch al moeten melden. Alleen Tarvajärvi zou nog weg kunnen, want in Scandivavië, Oekraïne en Rusland sluit de markt later."

Omroep Gelderland.
pi_65656209
quote:
Willem II biedt Nuelson Wau onderdak
Nuelson Wau maakt het seizoen af bij Willem II. De verdediger heeft een contract getekend bij de Tilburgers en keert daarmee terug op het oude nest.

Wau verruilde Willem II tijdens de winterstop van het afgelopen seizoen voor Roda JC. Na een half jaar zocht de verdediger het avontuur op bij het Cypriotische NEA Salamina Famagusta, maar daar liet hij zijn contract vrij snel ontbinden.

De afgelopen weken trainde Wau al met de eredivisionist mee om zijn conditie op peil te houden.
pi_65656341
Gaat lekker daar .
pi_65661656
Reimond Manco maakt het seizoen bij jullie af. Benieuwd hoe hij het gaat doen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 2 februari 2009 @ 16:59:21 #115
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_65661878
Lijkt me een leuke speler voor Willem II. Snelle speler met een actie, prima speler om naast Demouge neer te zetten.
pi_65664343
idd, Demouge als targetman die aangeeft op een snelle vaardige technische man... hopen dat het ook zo uitwerkt.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:49:41 #117
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_65710391
Zo..Volendam heeft z'n eerste uitoverwinning? :")
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_65711104
En nog zeer terecht ook!!
pi_65711872
Ik voel een leuke 10de plek alweer ingewisseld worden voor nipte 15de
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:01:39 #120
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_65714498
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:02 schreef kempertje het volgende:
En nog zeer terecht ook!!
Inderdaad, dramatisch voetbal zeg..
pi_65718553
Dit gaat rechtstreeks weer naar nacompetitie.
pi_65851255
Bart Biemans toonde veel potentie gisteren! Blijft toch altijd leuk als spelers uit eigen jeugd het goed doen!
  zondag 8 februari 2009 @ 17:21:48 #123
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_65854517
Juist, en ik hoorde dat ook Reniers goed inviel. Met dit spel met toch Utrecht komende vrijdag te verslaan zijn!
pi_65995064
Morgen het debuut van Manco, begint ie in de basis?
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:38:46 #125
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_65997058
Ik hoop van wel, maar met Jonker weet je het nooit. Op Tilbo stond dat hij nog wedstrijdritme mist dus het is nog onzeker.
pi_66043339
jezus, wat was het slecht.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:35:39 #127
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_66044264
Erg slecht idd. Kom op Andries, zet ze aan het voetballen !
><(({°>
pi_66050296
Ik heb niet veel wedstrijden van Willem II 'live' gezien, dus misschien dat ik er wel helemaal naast zit, maar..... Hebben jullie de eerste seizoenshelft niet gewoon bovengemiddeld gepresteerd? Zo rond de 10-12e plaats is toch wel ongeveer waar Willem II met de huidige selectie behoort te staan? En dat je nu dan een mindere periode hebt waarin je niet alleen van de betere ploegen verliest, maar ook elders punten 'laat liggen'?
't Lijkt me overigens wel ontzettend K.U.T. om van je laatste 6 thuiswedstrijden er 5 te verliezen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66062052
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik heb niet veel wedstrijden van Willem II 'live' gezien, dus misschien dat ik er wel helemaal naast zit, maar..... Hebben jullie de eerste seizoenshelft niet gewoon bovengemiddeld gepresteerd? Zo rond de 10-12e plaats is toch wel ongeveer waar Willem II met de huidige selectie behoort te staan? En dat je nu dan een mindere periode hebt waarin je niet alleen van de betere ploegen verliest, maar ook elders punten 'laat liggen'?
't Lijkt me overigens wel ontzettend K.U.T. om van je laatste 6 thuiswedstrijden er 5 te verliezen
Dat is typisch WillemII. Ik had totaal geen vertrouwen aan het begin van het seizoen in WillemII, want er waren geen goede aankopen gedaan. Doordat Demouge het ineens op de heupen kreeg en WillemII hier en daar gelukkig was werden aan het begin van het seizoen veel punten gehaald. Maar nu Demouge weer terug op aarde is blijkt maar weer eens hoe matig de selectie van WillemII is.
pi_66107631
Geheel eens met bovenstaande reacties.

Vooral het verhaal rondom Kargbo valt me op. Ik las onlags dat hij met smart wacht op een transfer hogerop... Als hij zo net een klootviool blijft voetballen dan doet hij net zo'n spectaculair stapje hogerop als Hadouir en vd Struijk dat deden.
pi_66114318
quote:
Op maandag 16 februari 2009 01:42 schreef Herr_Munk het volgende:
Geheel eens met bovenstaande reacties.

Vooral het verhaal rondom Kargbo valt me op. Ik las onlags dat hij met smart wacht op een transfer hogerop... Als hij zo net een klootviool blijft voetballen dan doet hij net zo'n spectaculair stapje hogerop als Hadouir en vd Struijk dat deden.
Inderdaad. De enige spelers in de selectie met een beetje potentie zijn Swinkels, van Eijden en Demouge. Van Kargbo had ik een paar jaar geleden ook hoge verwachtingen maar hij laat steeds vaker zien gewoon een middelmatige speler te zijn.
pi_66115132
Kargbo is toch transfervrij aan het eidn van het seizoen?
  maandag 16 februari 2009 @ 13:25:45 #133
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66116896
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef Blawh het volgende:
Kargbo is toch transfervrij aan het eidn van het seizoen?
Hoe doet die het de laatste tijd eigenlijk, zijn debuut was veel belovend maar nu hoor ik er niet veel meer over.
  maandag 16 februari 2009 @ 13:47:57 #134
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_66117579
Kargbo is erg teruggezakt na z'n blessure. Een schim van de ijzervreter op het middenveld. Maar ik mis sinds zn blessure vooral opbouwend vermogen.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_66166360
Jonker per direct terug getreden als trainer van Willem II. Alfons Groenendijk gaat hem vervangen.

Officiele reden om zich meer te richten op de technische lijn van Willem II en het volgende seizoen .
quote:
Willem II vervangt Jonker per direct door Groenendijk
Door Sander Berends
Dinsdag, 17 februari 2009, 17:00

Andries Jonker is per direct opgestapt als trainer/coach van Willem II. De Amsterdammer stelde zijn functie beschikbaar, waarna de clubleiding met diens verzoek instemde. Alfons Groenendijk wordt doorgeschoven naar de functie van hoofdtrainer en zal het seizoen afmaken. Jonker blijft wel in dienst als technisch directeur.

De ingreep volgt na de teleurstellende resultaten van de afgelopen periode. In de tweede seizoenshelft pakten de Tilburgers slechts één punt uit zes wedstrijden. Al wordt officieel in een persbericht beweerd dat Jonker zelf meer tijd wil vrijmaken om zijn andere taken, die volgens hem niet meer te combineren zijn met de functie van technisch directeur.

Samen met de andere directieleden wil Jonker zo snel mogelijk een sluitende begroting presenteren voor het komende seizoen, als basis voor een gezonde toekomst. Dat is gezien de huidige economische situatie geen eenvoudige opgave. Ook de totstandkoming van een nieuw trainingscomplex vraagt veel tijd en aandacht van de technisch directeur.

Groenendijk was sinds dit seizoen assistent-trainer bij Willem II. De voormalige middenvelder droeg in zijn lange spelersloopbaan ook het shirt van de Tilburgse club. Ook was de 44-jarige Leidenaar actief voor FC Den Haag, Roda JC, Ajax, Sparta en FC Utrecht. Daarna was hij trainer van de zaterdaghoofdklasser Katwijk, twee jaar assistent-trainer bij Sparta Rotterdam en drie jaar in dienst van Ajax, waarvan twee jaar als assistent-trainer bij het eerste elftal van die club.
pi_66166735
Wat de reden ook is, ik vind het geen slechte stap.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:03:39 #137
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_66167680
Opvallend bericht, had het niet verwacht van Jonker. Desalniettemin is het inderdaad geen slechte stap. Nu kan Groenendijk 100% het eerste elftal doen en Jonker zich 100% met het technische beleid bemoeien, en niet half, half.
pi_66168769
Ik denk inderdaad ook dat dit het beste is, maar ik vraag me af of het inderdaad wel zo gaat werken. Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. iig knappe beslissing van Jon ker als hij hem zelf gemaakt heeft.
pi_66169261
En weer een trainer weg.

Benieuwd of het Groenendijk lukt Willem II weer op de goede weg te helpen , het zal ( hard ) nodig zijn want het gaat er nog om spannen de komende weken.
pi_66169267
Goede zet .
pi_66169407
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
En weer een trainer weg.

Benieuwd of het Groenendijk lukt Willem II weer op de goede weg te helpen , het zal hard nodig zijn.
Eerst het nieuwsbericht lezen voordat je reageert
Jonker was eerst TD en toen van Wijk werd ontslagen werd hij zelf trainer en heeft hij lang gezocht naar een opvolger. Omdat hij geen geschikte kandidaat kon vinden is ie zelf maar trainer geworden. Nu laat hij Groenendijk hoofdtrainer worden en concentreert Jonker zich nu op de baan als TD.
pi_66169663
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:03 schreef toma het volgende:

[..]

Eerst het nieuwsbericht lezen voordat je reageert
Jonker was eerst TD en toen van Wijk werd ontslagen werd hij zelf trainer en heeft hij lang gezocht naar een opvolger. Omdat hij geen geschikte kandidaat kon vinden is ie zelf maar trainer geworden. Nu laat hij Groenendijk hoofdtrainer worden en concentreert Jonker zich nu op de baan als TD.
Dat weet ik allemaal Toma
Hij heeft dit seizoen wel voor de groep gestaan ook al was het in dubbelfunctie nu heeft die 1 functie minder en zit nog bij de club.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:17:05 #143
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_66169922
Goede zet al vond ik hem wel leuk als trainer.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_66204598
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
En weer een trainer weg.

Benieuwd of het Groenendijk lukt Willem II weer op de goede weg te helpen , het zal ( hard ) nodig zijn want het gaat er nog om spannen de komende weken.
Afwachten. Bij de amateurs deed Groenendijk het niet bijzonder, maar dat deed Ton Du Chatinier ook niet en die doet het met Utrecht nu wel goed. En wordt het niks, dan kan Jonker in de zomer opnieuw iemand halen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66205150
Volgens Jonker heeft Groenendijk al aanbiedingen van Roda en Den Bosch gehad voor volgend seizoen.
  woensdag 18 februari 2009 @ 20:32:01 #146
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_66211481
quote:
Groenendijk: Flair moet terug bij Willem II

Alfons Groenendijk (46) moet Willem II dit seizoen in de eredivisie houden. De voormalige middenvelder van onder meer ADO Den Haag, Ajax, Roda JC, Sparta en FC Utrecht heeft in Tilburg promotie gemaakt. De assistent-trainer is de opvolger van hoofdcoach Andries Jonker, die na een serie teleurstellende resultaten in 2009 (1 punt uit 6 wedstrijden) voor zijn 'veilige' baan als technisch directeur bij de Brabantse club heeft gekozen. De nieuwe voorman heeft als hoofdcoach alleen enige ervaring opgedaan bij zaterdaghoofdklasser Katwijk (een seizoen) en bij Sparta (een handvol wedstrijden). Het ANP stelde Groenendijk, die in bezit is van het hoogste trainersdiploma, woensdag vijf vragen.

Hoe was je eerste werkdag in je nieuwe functie bij Willem II?
,,Behoorlijk druk, mag ik wel zeggen, zeker met pers. Ik had niet verwacht dat het allemaal zo'n impact zou hebben. Ik dacht dat ik gewoon kon overgaan tot de orde van de dag. Maar zo was het dus niet. Ik ben gelukkig nogal nuchter en rustig. Ik maak me niet zo snel druk. Al heb ik nu een nieuwe rol bij Willem II, ik verander zelf niet. Ik probeer altijd wel mezelf te blijven. Dan kun je ook niet zo diep vallen. Dat heb ik van huis uit meegekregen."

Wat heb je voor de training tegen de spelers verteld?
,,Ik heb gezegd dat ik mijn verantwoordelijkheid heb genomen, op verzoek van Jonker en het bestuur. Daarna heb ik een beroep gedaan op de spelers. Ook zij moeten hun verantwoorderlijkheid nu nemen en een professionele instelling tonen. Het moet een wij-verhaal worden. Alleen als we samen een sterk collectief vormen, hebben we kans van slagen. Natuurlijk is het een raar moment om nu een nieuwe hoofdtrainer voor de groep te zetten. Maar ze kennen mij en ze weten hoe ik in elkaar steek. We beseffen ook allemaal waar het om gaat. Willem II moet behouden blijven op het hoogste niveau."

Ga je veel veranderen?
,,Iedere trainer heeft zijn eigen visie en zijn eigen manier van werken. Ik ook. Ik ben geen naäper. Maar ik ben evenmin een trainer die allerlei onzin roept. Ik heb ook geen glazen bol. Maar ik kan en ik wil wel mijn stinkende best doen. We hebben nog elf wedstrijden te spelen en daarin zijn 33 punten te winnen. Daar gaan we voor. Om te beginnen zaterdag bij Heerenveen. Bang moeten we niet zijn. Juist de flair moet terugkomen bij Willem II."

In hoeverre is Andries Jonker nog bij het eerste elftal betrokken?
,,Niet meer. Hij heeft mij de vrije hand gegeven. Hij zei tegen me: je moet het op jouw manier doen. En dat ga ik ook doen. De laatste weken schortte het vooral aan de aansluiting naar voren toe. We hebben in Frank Demouge natuurlijk een heel goede spits, maar die stond steeds behoorlijk geïsoleerd. Daar gaan we iets aan doen."

Je bent vorig jaar als assistent-trainer met tegenzin weggegaan bij Ajax. Is dit een mooie revanche?
,,Ik had het geweldig goed naar mijn zin bij Ajax. Ik mis het nog steeds. Ik ben daar weggegaan op een manier die ik niet had verwacht. Ik had geen enkel signaal ontvangen dat men niet tevreden was. Integendeel, ik kreeg alleen maar schouderklopjes. Ik wist natuurlijk wel dat Marco van Basten zijn maatjes zou meenemen. Dat was voor mij geen nieuws. Maar je ziet dan wel wat er allemaal met je kan gebeuren. Nu gebeurt er weer dit met mij. Als ik in de eredivisie blijf met Willem II, zal ik wel mogen blijven. Anders zal het draagvlak voor mij niet groot meer zijn. Ik zie het allemaal wel. Je kunt in elk geval niet zeggen dat de voetballerij saai is."

(Bron: ANP)

Dat is alvast een mooi praatje, hopelijk kan hij het waarmaken!
pi_66249584
We krijgen een nieuwe keeper! Niki Mäempää correct me if i'm wrong. 24 jaar, Fins international en gehaald op het oog dat we met Moens en Aerts toch best een paar oude knarren hebben staan.
pi_66249809
Hij zit alleen op de bank bij FC Den Bosch. Vraag me af of ie dan wel potentie heeft.
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:51:52 #149
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_66249904
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef toma het volgende:
Hij zit alleen op de bank bij FC Den Bosch. Vraag me af of ie dan wel potentie heeft.
Keept de huidige keeper van Den Bosch niet bij het Marokkaanse elftal?
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_66249930
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:51 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Keept de huidige keeper van Den Bosch niet bij het Marokkaanse elftal?
Of ie daarvoor keept weet ik niet. Maar hij wordt wel geselecteerd
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:05:24 #151
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_66252834
Hoor dat het geen verkeerde is, en als hij international is bij Finland moet je toch wel iets kunnen.
pi_66261416
Prima keeper hoor, alleen af en toe wel een maenpaatje....
pi_66274215
quote:
Fred van der Hoorn was laaiend over de werkwijze van Willem II. Dat maakte de komst drie uur voor de wedstrijd van Den Bosch bekend en verstoorde de voorbereiding. "Van onze buren, een nette en chique club, vind ik dit nog minder dan ongepast." Willem II's technisch directeur Andries Jonker gaf aan niet te weten dat Den Bosch op donderdag speelde.
Niet echt chique nee.
pi_66274289
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niet echt chique nee.
Kan me voorstellen dat hij niet weet wanneer Den Bosch moet spelen. Maar het is wel een ongelukkig moment.
pi_66276601
Als het nou om je belangrijkste speler gaat, Zoals AZ een aantal jaar terug met Dembele flikte, ok, maar dit vind ik toch wel overdreven hoor.
pi_66289267
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Prima keeper hoor, alleen af en toe wel een maenpaatje....
En een leuke vriendin toch? Of was Yeahinho daar nou zo gecharmeerd van? Ze stond toen op die ene elftalfoto van de spelersvrouwen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 februari 2009 @ 10:15:11 #157
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_66334256
Dat was niet best gisteravond. Als Willem II zo door blijft gaan, dan komt de nacompetitie misschien alsnog wel akelig dichtbij.. Een gat van ca. 7 punten met Roda JC, De Graafschap en Volendam is op zichzelf best groot, maar als je helemaal geen punten meer pakt, sta je zo op de 15e/16e plaats..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66334871
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:50 schreef methodmich het volgende:
En een leuke vriendin toch? Of was Yeahinho daar nou zo gecharmeerd van? Ze stond toen op die ene elftalfoto van de spelersvrouwen.
Die heeft ie inmiddels alweer ingeruild voor een ander exemplaar.
pi_66417355
quote:
Willem II stevent af op financieel tekort
Geschreven op dinsdag, 24 februari om 18:28

Willem II stevent dit seizoen af op een tekort van minimaal 2,5 miljoen euro. Dat heeft algemeen directeur Frank Molkenboer bevestigd. Dat komt onder meer door lagere sponsorinkomsten en doordat de tv-gelden voor Willem II zijn teruggelopen. Klik hier voor meer informatie! Door het tekort moet Willem II snijden in het spelersbudget, zo meldt Omroep Brabant dinsdagavond. Volgens technisch directeur Andries Jonker zijn er geen andere mogelijkheden om te bezuinigen. De Noord-Brabanders komen niet in acute geldnood, omdat de club volgens Molkenboer forse reserves heeft.

De nummer twaalf van de Eredivisie, die inmiddels onder leiding staat van Alfons Groenendijk, is bezig aan een zwakke reeks. Dit kalenderjaar werd alleen een punt behaald in de wedstrijd tegen Feyenoord (1-1). De overige zes duels gingen allen verloren. De 3-2 zege op Sparta van 27 december 2008 is de enige in drie maanden tijd.
pi_66451832
Zo, Barendrecht - Jong Willem II 5-1 gisteren.... Met zeven contractspelers. Opvallend!

Maar Fons is relaxed op de website: 'Eigenlijk had de wedstrijd geen doorgang moeten vinden, maar het was nu eenmaal afgesproken. Ik wil de spelers hier niet op beoordelen.'

Vorthoren weg na dit seizoen. Vorthoren weg bij Willem II
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:23:04 #161
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_66455906
Vreemd inderdaad, helemaal aangezien Jong Willem II het niet slecht doet, staan 6e of 7e geloof ik. En Vorthoren tja, ik heb nog niet veel van hem gezien (ook niet bij Jong Willem II waar ik wel eens ga kijken) dus zon verlies zal het niet zijn.
pi_66470985
Ik geloof op zich wel in de keuzes van Jonker. Veloso moet zich nog echt gaan bewijzen, maar de andere aankopen vind ik prima voor Willem II. Helaas brengt het collectief momenteel niet genoeg en zijn we naarstig op zoek naar meer aanvallers.... Dat laatste is ons probleem/
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_66473341
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:30 schreef existenz het volgende:
Ik geloof op zich wel in de keuzes van Jonker. Veloso moet zich nog echt gaan bewijzen, maar de andere aankopen vind ik prima voor Willem II. Helaas brengt het collectief momenteel niet genoeg en zijn we naarstig op zoek naar meer aanvallers.... Dat laatste is ons probleem/
quote:
Willem II zoekt ideale invulling voor Lee
Geschreven op woensdag, 25 februari om 18:54

Alhoewel Willem II door een begrotingstekort zal moeten snijden in het spelersbudget, wil de Tilburgse club voor komend seizoen beschikken over Yong-Jae Lee. De aanvaller van Watford was deze maand op proef in Tilburg en maakte een overtuigende indruk.

"Ook het hoofd scouting van Watford, zijn huidige club, is op bezoek geweest", zo vertelt technisch directeur Andries Jonker in het weekblad Voetbal International. "Lee heeft ook een positief gevoel bij ons, we zijn nu aan het kijken naar de ideale invulling."

"Watford wil hem verhuren, zodat hij wedstrijden kan spelen", vervolgt Jonker. "Dat kan hier, dus de intentie is eruit te komen. Op korte termijn hoop ik op meer duidelijkheid." De zeventienjarige Zuid-Koreaan kan in Engeland niet aan de slag omdat hij in de afgelopen twee jaar niet minimaal 75% van de interlands voor zijn land heeft afgewerkt.

Lee heeft in het verleden voor het jeugdteam van Zuid-Korea bewezen dat hij zowel op de positie van spits als op de positie van vleugelspeler uit de voeten kan. De jeugdige Aziaat trainde de afgelopen weken afwisselend met het eerste elftal en de beloften mee.
pi_66551227
Ik ga vandaag voor het eerst sinds een jaar of 10 weer eens naar W II. Hoe zit het tegenwoordig met de verkoop van bier? Kan je gewoon tijdens de wedstrijd een pilsje drinken (al dan niet op de tribune)?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66551258
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst sinds een jaar of 10 weer eens naar W II. Hoe zit het tegenwoordig met de verkoop van bier? Kan je gewoon tijdens de wedstrijd een pilsje drinken (al dan niet op de tribune)?
Niet op de tribune. Wel daarbuiten.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:11:38 #166
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_66551283
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst sinds een jaar of 10 weer eens naar W II. Hoe zit het tegenwoordig met de verkoop van bier? Kan je gewoon tijdens de wedstrijd een pilsje drinken (al dan niet op de tribune)?

* Parafernalia ben ook echt al een jaar of 10 niet meer geweest
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_66551298
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:10 schreef toma het volgende:

[..]

Niet op de tribune. Wel daarbuiten.
Dank u

Jammer, dacht dat er bij W2 tegenwoordig ook op de tribunes genoten mocht worden van een gerstenat eigenlijk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:20:38 #168
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_66551538
Behalve bij risicowedstrijden mag er volgens mij gewoon weer op de tribunes gedronken worden hoor. De laatste wedstrijd waar ik bij ben geweest (W2 - NEC) in december, was dat iig geen probleem.
[b]@RemiLehmann[/b]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:23:04 #169
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_66551616
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:10 schreef toma het volgende:

[..]

Niet op de tribune. Wel daarbuiten.
Ik weet niet waar jij zit, maar op de Kingside mag gewoon bier worden gedronken hoor dus het lijkt me dat dat wel in heel het stadion mag.

Is pas sinds een jaar ofzo ingevoerd dat wel.
pi_66551671
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Kingside het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij zit, maar op de Kingside mag gewoon bier worden gedronken hoor dus het lijkt me dat dat wel in heel het stadion mag.

Is pas sinds een jaar ofzo ingevoerd dat wel.
Ik wist dat er een proefperiode was. En toen mocht het wel. Maar ik dacht dat het daarna afgeschaft was omdat er ongeregeldheden waren. Maar ik ben er ook al een tijdje niet meer geweest
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:45:43 #171
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_66552275
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:24 schreef toma het volgende:

[..]

Ik wist dat er een proefperiode was. En toen mocht het wel. Maar ik dacht dat het daarna afgeschaft was omdat er ongeregeldheden waren. Maar ik ben er ook al een tijdje niet meer geweest
Ha ok, nouja tijd om maar weer eens te gaan dan he
pi_66552445
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:45 schreef Kingside het volgende:

[..]

Ha ok, nouja tijd om maar weer eens te gaan dan he
Ja ik wilde vanavond eigenlijk gaan. Maar alles is al bijna uitverkocht.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 15:40:31 #173
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_66553928
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:53 schreef toma het volgende:

[..]

Ja ik wilde vanavond eigenlijk gaan. Maar alles is al bijna uitverkocht.
Hoe is dat mogelijk nu het zo slecht gaat? In de tijd dat ik nog wel 's ging, was het alleen druk als het goed ging.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 28 februari 2009 @ 15:58:25 #174
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_66554453
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:40 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Hoe is dat mogelijk nu het zo slecht gaat? In de tijd dat ik nog wel 's ging, was het alleen druk als het goed ging.
Tja vanavond is het tegen een tegenstander waar we van kunnen winnen he.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:01:02 #175
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_66554522
quote:
Vorthoren in de basis bij Willem II
vrijdag 27 februari 2009 | 15:29 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 27 februari 2009 | 15:34

Tekstgrootte
TILBURG - Niels Vorthoren begint in de basis bij Willem II als de Tilburgers het zaterdagavond (18.45 uur) in eigen stadion opnemen tegen Heracles.

Daar wond coach Fons Groenendijk vrijdagmiddag geen doekjes om. "Iedereen heeft nu behoefte aan duidelijkheid. Niels neemt de plaats van Mehmet Akgün in op het middenveld."

Akgün brak donderdag tijdens de training zijn been in een onschuldig duel met Ronnie Reniers. De Duitser van Turkse afkomst is de rest van het seizoen niet inzetbaar.

Frank Demouge beslist zaterdag tijdens de warming up of hij aan het duel met Heracles kan beginnen. De spits ondervindt nog steeds last van een tik op zijn kuitbeen in de wedstrijd tegen Heerenveen vorige week. Hij liet de vrijdagtraining schieten.
Waarom nou weer Vorthoren en niet Messoudi. Jammer dat die jongen nooit een echte kans heeft gekregen, heeft zeker potentie.
pi_66556777
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:40 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Hoe is dat mogelijk nu het zo slecht gaat? In de tijd dat ik nog wel 's ging, was het alleen druk als het goed ging.
Door van die teringlijers als ik die gratis kaartjes hebben

En roken op de tribunes? Is dat ook nog toegestaan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66563270
Eerste uur echt iets met kastje en muur. Geluk voor jullie is die vliegende start.
pi_66563489
Oei oei, wat was het SLECHT. Niet normaal.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:32:15 #179
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_66583006
Godskelere, dat was idd niet best weer....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 1 maart 2009 @ 15:36:00 #180
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_66583157
0-3
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 1 maart 2009 @ 15:38:07 #181
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_66583235
Nou jongens zeg 't maar
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 1 maart 2009 @ 15:50:23 #182
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_66583698
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:38 schreef Parafernalia het volgende:
Nou jongens zeg 't maar
Dat W2 niet bepaald in goede doen was gisteren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66585977
Joehoe! Jongens! Hebben jullie het al gehoord!?

Ze spelen gewoon niet goed genoeg! Dat is alles!
quote:
Op Vi.nl schreef Willem II het volgende:

Willem II: 'We spelen momenteel niet goed genoeg'
Wil iemand die lui daar gaan vertellen dat er ook al mensen op de maan zijn geland!?
pi_66600499
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:58 schreef Herr_Munk het volgende:
Joehoe! Jongens! Hebben jullie het al gehoord!?

Ze spelen gewoon niet goed genoeg! Dat is alles!
[..]

Wil iemand die lui daar gaan vertellen dat er ook al mensen op de maan zijn geland!?
pi_66650262
quote:
'Een Koreaan in Tilburg'

03/03/2009 12:45

Willem II had afgelopen week een Koreaan op proef. Hij heet Yong Jae Lee (foto) en is achttien jaar. Met hem werden in Tilburg ook de eerste Koreaanse verslaggevers alweer gesignaleerd. Dat gaf een vertrouwd beeld.

Ze doken voor het eerst op in de zomer van 2002, kort nadat Chong-Gug Song bij Feyenoord had getekend. Dag in, dag uit dribbelden ze toen achter de verdediger aan, intussen hun supersonische opnameapparatuur bij zijn mond houdend, in de hoop dat er wat geluid aan zou ontsnappen. De brutaalsten hingen ook rond bij zijn huis.

De voetballer woonde destijds in een eengezinswoning aan de rand van de stad. Daar had hij voor zijn bezoekers witte slofjes op de deurmat klaarstaan en serveerde hij vieze Koreaanse welkomstdrankjes. Meestal ging hij daarna zwijgend aan de eettafel zitten en glimlachte. Dat kon hij goed, zwijgen en glimlachen. Beter dan Nederlands praten in elk geval.

De voetballer had twee hobby's: gitaar spelen en antiek verzamelen. Voor beide had hij weinig talent. Als hij zong - meestal zelf geschreven Koreaanse gospelliedjes - kreeg je telkens het gevoel dat hij op het punt stond zich te verslikken. Ook zijn antieksmaak was moeilijk te definiëren. Je kon veel van de verzamelaar Song zeggen, maar niet dat hij overdreven kieskeurig was.

In zijn huis stonden alle stijlen door elkaar. Met het groeien van zijn collectie was zijn woonkamer zo steeds meer op een opslagruimte van Sotheby's gaan lijken. Desondanks werd de meeste aandacht in de kamer getrokken door een enorme tafeltennistafel, pontificaal neergezet op de plek waar andere mensen een salontafel hebben staan. Hier speelde de verdediger elke dag pingpong met zijn privé-masseur, een zwijgzame Koreaanse jongeman met geel geverfd haar.

De masseur woonde op de eerste verdieping, in wat - na de wc - het kleinste kamertje van het huis was. Elke dag zaten ze samen op een kokosmatje op de zolder, die speciaal voor de traditionele Koreaanse theeceremonie was ingericht. Het was een komisch stel, de voetballer en zijn masseur. Ze leken rechtstreeks uit een boek van Arnon Grunberg afkomstig.

Als iemand van de club op bezoek kwam, legden ze gauw overal in het huis opengeslagen lesboeken Nederlands neer, om zo een langdurige en diepgaande studie van de materie te suggereren. In werkelijkheid zou de taal voor hen, zoals zo veel dingen in dit land, altijd een groot mysterie blijven.

Dik drie jaar speelde Song met wisselend succes in Nederland. Tot op een dag zijn stoeltje in de kleedkamer leeg bleef. Hij bleek van de ene op de andere dag getransfereerd. Het was een slag voor de Koreaanse journalisten. Zij zagen een groot deel van hun broodwinning plotseling businessclass het land uitvliegen. En toen even later ook de Koreanen van PSV Eindhoven verlieten, waren ze zelf ook al snel uit beeld.

Maar nu zijn ze dus weer terug, de Koreaanse eredivisiewatchers. Voor hoe lang hangt af van Willem II's technisch directeur Andries Jonker. Hij moet met Watford, de werk-gever van Lee, nu tot overeenstemming komen. Het is een verantwoordelijke taak. In deze tijden van crisis beslist hij niet alleen over de toekomst van Lee, maar ook over die van een complete beroepsgroep.

Michel van Egmond
pi_66655188
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:32 schreef toma het volgende:

[..]


Dat zal ook echt zijn wat W2 nodig heeft ja....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66657930
Nou....als er dan ook een paar leuke koreaanse sponsoren mee komen... Misschien dat we ook meer geld kunnen krijgen voor uitzendrechten omdat die Koreanen alles volgen...
pi_66658822
Ik hoor net dat zo nog een Koreaan op proef hebben!

Een aanvaller die ook Lee met de achternaam heet. Heeft 14 keer voor Zuid Korea gespeeld en 7 keer gescoord. Blackburn wilde hem hebben maar hij wil geen bank warm houden, en een contract met Nantes ging op het laatste moment niet door.

Ik zeg meteen vastleggen, dan kunnen we hem dit seizoen nog gebruiken, want tja die aanval van ons hè.....
pi_66697694
In Rotterdam hebben ze nog wel een leuk appartement waar enkele illustere landgenoten hem al in voorgingen, dus dan kan ie daar wellicht wonen....

Vorthoren niet blij met WII:
quote:
Niels Vorthoren voelt te weinig waardering van Willem II

De bij Willem II spelende jonge Werkendammer Niels Vorthoren stond de voorbije dagen veelvuldig in het nieuws. Eerst over een in zijn ogen ’schandalig’ nieuw contract en afgelopen zaterdagavond ontsnapte hij tegen Heracles aan een rode kaart.

JAN VOLWERK

WERKENDAM

Niels Vorthoren maakt zich absoluut geen zorgen over zijn toekomst in het betaalde voetbal. Rond de pas 21-jarige aanvaller van Willem II ontstond de laatste dagen de nodige heibel omdat hij ’nee’ had gezegd tegen een in zijn ogen ’schandalig’ verlaagde aanbieding van de Tilburgse eredivisionist. ,,De deur bij Willem II staat nog altijd op een kier en er is al interesse getoond door andere clubs uit de eredivisie en de Jupiler League,’’ verklaart de Werkendammer, die afgelopen zaterdag in het met 3-0 verloren thuisduel tegen Heracles Almelo voor de derde keer dit seizoen in de basis stond.

Over de manier waarop het nieuws naar buiten kwam en de commotie die dat tot gevolg had, was de voormalige pupil van Kozakken Boys minder tevreden. ,,Journalisten hadden de conclusie getrokken dat ik het contract had afgewezen alléén omdat ik minder geld zou gaan verdienen. En daar had ik juist geen punt van gemaakt. Het geld was maar bijzaak. Ik ben niet op de aanbieding ingegaan omdat het om een contract voor slechts één jaar ging. En daar was ik behoorlijk ontstemd over. Daar straalt weinig vertrouwen en waardering van de club van uit, vind ik. Zo ga je toch niet om met jongens uit de eigen jeugdopleiding?’’

De misverstanden zijn inmiddels uit de wereld. Vorthoren: ,, Ik heb daarna verschillende gesprekken met Willem II gevoerd en zij hebben begrip getoond voor mijn standpunt. De club heeft zelfs gezegd dat zij mij graag wil behouden. En het kan daarom zomaar gebeuren dat ik volgende week mijn handtekening zet onder een nieuw meerjarig contract bij Willem II. Ik wacht rustig af. Ook in de wetenschap uiteraard dat andere clubs belangstelling voor mij hebben.’’

Niels Vorthoren kreeg dit seizoen veel minder speeltijd dan in de vorige voetbaljaargang. ,,Als Andries Jonker trainer was gebleven, was ik dit seizoen waarschijnlijk helemaal niet meer in actie gekomen. Omdat een speler die aan het eind van het seizoen eventueel transfervrij de deur uit kan lopen vooral niet interessant moet worden voor andere clubs. Van de nieuwe man, Alfons Groenendijk, krijg ik gelukkig wel de kans. Hij stelt de mensen op die het verdienen, zegt hij.’’

Afgelopen zaterdag tegen Heracles was Vorthoren nadrukkelijk aanwezig. In positieve zin, maar in de slotfase van het duel ook in negatief opzicht bij een veel te wilde tackle aan de zijlijn op Heracles-middenvelder Marc-Jan Fledderus. Vorthoren had geluk dat hij van scheidsrechter Ruud Bossen slechts de gele kaart kreeg. ,,Ik schrok er zelf van en hield al een beetje rekening met rood. Een domme actie. Ik kon nooit meer bij de bal. Waarom? Pure frustratie omdat het weer niet lukte.’’ Van Vorthoren werd even daarvoor nog een kopbal van de lijn gehaald. ,,De derde keer al deze competitie. Het zit even allemaal niet mee, maar het komt goed.’’

MEER Sport Drechtsteden
03-03 Rode kaarten Nicky van der Ent en Danny van Valen
03-03 Stedoco nog één zege verwijderd van ’grote’ KNVB beker
03-03 ASWH’er Sjoerd van der Waal naar Capelle
03-03 Tuncay Arslan van Unitas naar Schelluinen
MEER ARTIKELEN
Uit De Dordtenaar.

Gaat ie naar TOP Oss, RKC of toch Dordrecht? Die zouden interesse hebben...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66716712
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:45 schreef Kingside het volgende:

[..]

Ha ok, nouja tijd om maar weer eens te gaan dan he
Kingside (of iemand anders)..zou jij voor mij 2 kaarten kunnen regelen voor Willem 2-FC Twente?
Tilburg heeft er op het laatste moment een buscombi van gemaakt en daar zit ik nou net niet op te wachten.
Of zijn volgende week zaterdag de kassa's gewoon open en kan ik daar iemand vragen om een kaart te kopen?
pi_66722087
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 06:41 schreef NeedeRadicals het volgende:

[..]

Kingside (of iemand anders)..zou jij voor mij 2 kaarten kunnen regelen voor Willem 2-FC Twente?
Tilburg heeft er op het laatste moment een buscombi van gemaakt en daar zit ik nou net niet op te wachten.
Of zijn volgende week zaterdag de kassa's gewoon open en kan ik daar iemand vragen om een kaart te kopen?
Ben gisteren toen het bekend werd dat het een combi is geworden direct naar de Ticketbox gegaan, er was (nog?) geen CC verplichting, dus ik kon gewoon kaarten halen. En dat geldt volgens de info op internet nog steeds. Sterker nog, je kan zelfs via de site van Willem II kaarten bestellen zonder CC.
pi_66738809
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 06:41 schreef NeedeRadicals het volgende:

[..]

Kingside (of iemand anders)..zou jij voor mij 2 kaarten kunnen regelen voor Willem 2-FC Twente?
Tilburg heeft er op het laatste moment een buscombi van gemaakt en daar zit ik nou net niet op te wachten.
Of zijn volgende week zaterdag de kassa's gewoon open en kan ik daar iemand vragen om een kaart te kopen?
Als je nog steeds kaarten nodig hebt stuur maar een pb.
pi_66749072
Je krijgt alleen kaarten als je die ruilt tegen 3 punten.
pi_66770355
Middenmoot? Mochten jullie willen.
pi_66773562
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:17 schreef DeVinger het volgende:
Middenmoot? Mochten jullie willen.
pi_66783400
?
pi_66784812
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:11 schreef DeVinger het volgende:
?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf

En weer drie punten erbij!
pi_66785031
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf

En weer drie punten erbij!
Beter, jullie weten het zelf al dus
  vrijdag 6 maart 2009 @ 22:52:53 #199
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_66785358
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Beter, jullie weten het zelf al dus
Teleteksthoolies

Onverwachte (voor mij althans) overwinning van Willem II in Rotterdam.. Belangrijke punten ook waarmee men Sparta en waarschijnlijk Heracles (die ik niet zie winnen in Doetinchem) op een afstandje houdt. Zo meteen de samenvatting maar eens bekijken, een bezoekje aan Het Kasteel is voor veel ploegen dit seizoen een lastige klus gebleken..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 7 maart 2009 @ 03:42:41 #200
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_66790923
Heerlijk, toen ik aan het werk op de radio hoorde dat Willem II had gewonnen werd ik echt helemaal gek, en samen met mij veel andere. Heel mooi na 6 nederlagen toch weer een overwinning. Ik heb het na het werk al uitgebreid gevierd met wat collega's.
pi_66791012
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Beter, jullie weten het zelf al dus
wat Proud2beDiepfries zegt...

Daarbij, vanwaar de misplaatste arrogantie? Vitesse sprokkelt een paar punten en je gaat de grote jongen uithangen? Ga ff alvast heel snel een lening aanvragen bij gemeente Arnhem, anders sta je volgend seizoen wéér met je Vitesse-moet-blijven protest bord voor het gemeente huis.
pi_66793831
Ik kwam rond half 10 thuis en toen heb ik zowat een uur gebiologeerd naar teletekst zitten kijken. Nondeju, wat was dat spannend.
pi_66794304
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 04:28 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

wat Proud2beDiepfries zegt...

Daarbij, vanwaar de misplaatste arrogantie? Vitesse sprokkelt een paar punten en je gaat de grote jongen uithangen? Ga ff alvast heel snel een lening aanvragen bij gemeente Arnhem, anders sta je volgend seizoen wéér met je Vitesse-moet-blijven protest bord voor het gemeente huis.
quote:
Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen, omdat hij iets te berde brengt dat al eerder gezegd is of volkomen evident of logisch gevonden wordt.
Ik wil best accepteren dat ik een onbeduidend persoon ben en daarin niet serieus genomen wordt, maar het tweede gedeelte zegt toch echt dat ik gelijk heb Probeer zeker geen internethoolie uit te hangen of ruzie te zoeken, excuses daarvoor dan. Maar ik vind Willem II echt geen middenmoot eigenlijk (en dat kun je toch wel los zien van dat ik voor Vitesse ben?). Middenmoot vind ik clubs als NEC, Vitesse, Utrecht, NAC, normaliter Roda. Daaronder Sparta, inmiddels Hercales en Willem II. Subtoppers zijn dan weer Heerenveen, Twente en Groningen, alhoewel ik die Europees denk ik te licht vind.

Speaking of the devil
quote:
Willem II bezuinigt ook in jeugdopleiding
Willem II is hard bezig haar begroting voor het volgende seizoen sluitend te krijgen. Daarvoor moet de Tilburgse club echter flink bezuinigen, zo ook in de jeugdopleiding. De F- en E-pupillen worden daarom geschrapt.

Voetballertjes tot elf jaar worden voortaan onder gebracht bij plaatselijke amateurclubs. Ook bij Jong Willem II zal het een en ander veranderen. Spelers van het beloftenelftal zullen voortaan, geselecteerd op talent en ontwikkeling, gaan trainen met de A-jeugd of het eerste elftal. De beloften blijven wel actief in de competitie.

Ook op kantoor-, huisvestings- en personeelskosten wordt door de Tilburgers bezuinigd. De club benadrukt dat, ondanks de forse bezuinigingen, zij geen schulden heeft en over een positief eigen vermogen beschikt. Het huidige exploitatietekort van ongeveer 3,5 miljoen euro en de economische crisis nopen de club echter tot reorganisatie.
Als Boutahar of de overrated Demouge wegvalt is het over en sluiten met Willem II.
Die twee samen herbergen 16 goals en 7 assists. Op een totaal van 29 goals.

[ Bericht 29% gewijzigd door DeVinger op 07-03-2009 12:05:24 ]
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:12:28 #204
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_66795988
Willem II wint een uitwedstrijd?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:21:09 #205
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_66796228
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 03:42 schreef Kingside het volgende:
Heerlijk, toen ik aan het werk op de radio hoorde dat Willem II had gewonnen werd ik echt helemaal gek, en samen met mij veel andere. Heel mooi na 6 nederlagen toch weer een overwinning. Ik heb het na het werk al uitgebreid gevierd met wat collega's.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_66874479
quote:
Door blessures geplaagd Willem II hoopt op Musampa

09/03/2009 19:09

Willem II hoopt in Kiki Musampa versterking te hebben gevonden voor het door blessures uitgedunde middenveld. Steef Nieuwendaal is de laatste middenvelder die in de ziekenboeg is beland.

Nieuwendaal raakte afgelopen weekeinde geblesseerd tijdens een training. De 23-jarige middenvelder heeft een blessure in een bovenbeen en zal twee tot drie weken uitgeschakeld zijn. In de huidige competitie kwam hij twaalf duels in actie, waarvan zes in de basis.

Willem II heeft naast Nieuwendaal nog een flink aantal geblesseerde middenvelders, zoals Boy Deul, Mehmet Akgün, Danny Mathijssen en Paul Quasten. Reden voor de clubleiding om te zoeken naar tijdelijke versterking.

Musampa trainde maandag mee met de selectie van coach Alfons Groenendijk. Dinsdag zal hij met een combinatieteam aantreden tegen een combinatieteam van RKC Waalwijk. Na afloop van die wedstrijd maakt de Tilburgse club bekend of de 31-jarige middenvelder het seizoen afmaakt bij De Tricolores.

Musampa zoekt al maanden naar een nieuwe werkgever. Sinds mei 2008 voetbalde hij geen duel meer. Destijds kwam hij uit voor FC Seoul in Zuid-Korea. Sindsdien liep hij stage bij enkele clubs, maar zonder succes. In het verleden speelde Musampa onder meer voor Ajax, Manchester City, Atlético Madrid en AZ.

Willem II heeft Lee Kuen-Ho Lee vooralsnog geen contract voorgelegd, ook al heeft de Zuid-Koreaan een goede indruk gemaakt. Komende zomer zal de club opnieuw contact opnemen met Lee.
Ik vind het een goed idee, al is het dat we niemand meer overeind hebben staan.
pi_66882500
Een goed idee? Musmapa is een keiharde versterking voor een niet-middenmoot club
pi_66882782
Jij hebt hem nog recent zien spelen?
pi_66882851
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij hebt hem nog recent zien spelen?
Ach komop, als je Kiki fit en gemotiveerd krijgt is het een versterking voor Willem II. En voor een club als Willem II is het gewoon een goede speler. Maargoed, je hebt wel deels gelijk, tis apart dat hij bij Willem II rondhangt gezien zijn verleden, dus waar zit het addertje? Maar anderzijds, een half jaar contract (op een gat op de begroting van 3.5 miljoen ) kan geen kwaad toch?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 05:11:03 #210
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_66884696
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 00:41 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ach komop, als je Kiki fit en gemotiveerd krijgt is het een versterking voor Willem II. En voor een club als Willem II is het gewoon een goede speler. Maargoed, je hebt wel deels gelijk, tis apart dat hij bij Willem II rondhangt gezien zijn verleden, dus waar zit het addertje? Maar anderzijds, een half jaar contract (op een gat op de begroting van 3.5 miljoen ) kan geen kwaad toch?
Wat lul je man, als mede-Vitessenaar, over gaten op begrotingen? Volgens mij staan wij dit seizoen ook wéér dik in de min, ondanks dat Stevanovic en Nilsson kwamen. Willem 2 houdt er hetzelfde beleid op na: degraderen is duurder dan een halfjaar contract voor Musampa.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_66884700
WillemII gaat nooit verloeren en ze blijven er wel weer bij totdat ze ineens in de top meedraaien.
***** Kraak.....
pi_66888622
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 05:11 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Wat lul je man, als mede-Vitessenaar, over gaten op begrotingen? Volgens mij staan wij dit seizoen ook wéér dik in de min, ondanks dat Stevanovic en Nilsson kwamen. Willem 2 houdt er hetzelfde beleid op na: degraderen is duurder dan een halfjaar contract voor Musampa.
Wat zit je zeiken gek? Het gaat toch gewoon over Kiki, boeit mij dat gat in de begroting.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:43:20 #213
67174 Dos37
Come on Twente
pi_66888718
Zaterdag geen gekke dingen doen

Wel kut dat het een combi is geworden trouwens, wat een angsthaas die burgemeester van Tilburg.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_66894179
Musampa heeft inderdaad een hele tijd niet gespeeld. Maar als jullie een speler weten die dat wél heeft gedaan en voor niks naar Willem II kan komen, nodig ik uit om onmiddelijk 0900-BELANDRIES te bellen. Musampa heeft een sloot ervaring die niet misselijk is, en het is onverantwoord om jeugdspelers in de huidige crisis het diepe in te gooien.

Tja die burgemeester... Die ben ik liever kwijt dan rijk.
Toen de Marokkaanse boefjes hier het stadion kort en klein kwam slaan tegen Jong Oranje vond hij meer dan 30 agenten niet nodig, terwijl die Marokkaanse boefjes een traditie hadden opgebouwd met veld bestormen en dergelijke.

Ik kan me alleen van zo'n 5 jaar terug herinneren dat hier wat ongeregeldheden waren rondom Twente maar recent, dat een aanleiding voor Vreeman zou moeten zijn, weet ik niet.
pi_66895014
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 00:41 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ach komop, als je Kiki fit en gemotiveerd krijgt is het een versterking voor Willem II. En voor een club als Willem II is het gewoon een goede speler. Maargoed, je hebt wel deels gelijk, tis apart dat hij bij Willem II rondhangt gezien zijn verleden, dus waar zit het addertje? Maar anderzijds, een half jaar contract (op een gat op de begroting van 3.5 miljoen ) kan geen kwaad toch?
Bedenk wel ff dat Willem II een positief eigen vermogen heeft en dat gat met eigen middelen zou kunnen dekken. Alleen dan kunnen we in de toekomst van die Vitesse, NAC en Roda praktijken krijgen en dat wil men niet.....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_66904013
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:33 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Als je nog steeds kaarten nodig hebt stuur maar een pb.
Heb ze vrijdag besteld op de W2-site en betaald maar nog niet opgestuurd gekregen.
Mocht ik ze niet ontvangen zal ik je pm-en
  maandag 16 maart 2009 @ 21:23:55 #217
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_67116002
Waar en hoe laat traint het 1e elftal doordeweeks?
pi_67116852
quote:
Willem II vreest zware kwetsuur Manco

PSV liet vorige week weten dat het Reimond Manco vaker in actie wil zien bij Willem II, maar de kans is aanwezig dat de aanvaller helemaal niet meer voor de Tilburgers zal spelen. Willem II vreest dat de dribbelaar een zware blessure heeft opgelopen. Manco wordt spoedig onderzocht in het ziekenhuis. De van PSV gehuurde aanvaller kwam volgens AD/Sportwereld tijdens een partijvorm op de training van maandag verkeerd terecht. Manco blesseerde daarbij zijn knie en moest weggedragen worden door de fysiotherapeut. De eerste diagnose stelt dat de Zuid-Amerikaan wel eens een behoorlijke periode uit de roulatie zou kunnen zijn.

De blessure betekent niet alleen slecht nieuws voor Manco en Willem II, maar ook voor PSV. De Brabanders hoopten dat de dribbelaar zou kunnen rijpen in Tilburg maar daar is tot dusver weinig van terecht gekomen. De teller van de achttienjarige Peruviaan, die vorig jaar van Alianza Lima werd overgenomen, staat pas op 83 speelminuten
  maandag 16 maart 2009 @ 22:58:50 #219
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_67120574
Weer fijn, die ****combi. Mag ik weer vanuit Nijmegen naar Tilburg om daar op de bus naar Nijmegen te stappen, om dan na de wedstrijd weer naar Tilburg mag met de bus om de trein naar Nijmegen te pakken. .

Veel veiliger dan vanuit huis op de fiets naar het stadion gaan natuurlijk
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_67153156
Ik ben ook wel eens op de fiets naar NEC uit geweest
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:30:15 #221
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_67153280
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:58 schreef reem het volgende:
Weer fijn, die ****combi. Mag ik weer vanuit Nijmegen naar Tilburg om daar op de bus naar Nijmegen te stappen, om dan na de wedstrijd weer naar Tilburg mag met de bus om de trein naar Nijmegen te pakken. .

Veel veiliger dan vanuit huis op de fiets naar het stadion gaan natuurlijk
Waar waren die lui zaterdag? De muziek
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_67278457
0-0 tegen NEC
Zeer knap.
pi_67281188
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:32 schreef toma het volgende:
0-0 tegen NEC
Zeer knap.
Nou.... snel tevreden
pi_67282260
Mag ook wel tegen een ploeg die Udinese heeft uitgeschakeld en waar we jaren, traditioneel, drie punten komen brengen.
pi_67282384
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 23:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou.... snel tevreden
Er hebben maar weinig clubs punten gehaald in Nijmegen dit seizoen. En als je dat afzet tegen de vorm van WillemII dit seizoen dan is dat gewoon heel knap.
  zondag 22 maart 2009 @ 03:03:54 #226
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67284910
Netjes, elk punt is meegenomen.
pi_67286861
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 23:51 schreef toma het volgende:
Er hebben maar weinig clubs punten gehaald in Nijmegen dit seizoen. En als je dat afzet tegen de vorm van WillemII dit seizoen dan is dat gewoon heel knap.
NEC is nou ook niet bepaald in grootse vorm. Als er een fase in de competitie is waarin NEC voor iedereen te kloppen is dan is het nu.
  zondag 22 maart 2009 @ 14:34:18 #228
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67293444
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

NEC is nou ook niet bepaald in grootse vorm. Als er een fase in de competitie is waarin NEC voor iedereen te kloppen is dan is het nu.
Daar moet je dan nog steeds zelf de kwaliteit wel voor hebben. NEC zit in een periode waarin het lastig scoort, dat is het geluk van Willem II geweest.

En het blijkt een heel nuttig puntje gisteravond. Met de overwinning van Roda vanmiddag is het gat naar de nacompetitie nog maar 4 punten. Dat worden interessante laatste weken
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67298661
nou als we de volgende competitieronde "gewoon" winnen van NAC dan acht ik Willem II zo goed als veilig. met nog wedstrijden als ADO thuis en Roda uit waar ook punten te halen vallen.
pi_67397318
Onze Fons goa voorlopig nie noar NEC nie! 2 jaar bijgetekend. Zijn we van dat gezever af!
pi_67546053
Kan iemand wat vertellen over Nieuwendaal en Vorthoren?
  maandag 30 maart 2009 @ 14:19:27 #232
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67546274
Leuke spelers voor Den Bosch en kunnen wel zeker een meerwaarde zijn daar. Maar voor Willem II kwamen ze nu in ieder geval nog te kort.
pi_67546309
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand wat vertellen over Nieuwendaal en Vorthoren?
Spelers die te licht zijn voor de ere divisie (Vooral Nieuwendaal), maar prima kunnen mee draaien in de jupiler league. Denk erg goede aankopen voor DB. Vorthoren is echt net te licht voor de ere divisie, maar als die zich hard door ontwikkeld de komende jaren bij jullie, kopen we hem wel weer terug
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67546809
Wel opvallend dan dat ze beiden konden bijtekenen bij Willem II. Als jullie zo stellig zijn dat ze tekort komen.
pi_67546995
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend dan dat ze beiden konden bijtekenen bij Willem II. Als jullie zo stellig zijn dat ze tekort komen.
Dan zal het contract waarschijnlijk niet veel voorstellen.
pi_67547658
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend dan dat ze beiden konden bijtekenen bij Willem II. Als jullie zo stellig zijn dat ze tekort komen.
Beide hadden jeugdspeler contracten en die zijn verbeterd aangeboden, maar nog geen volwaardige spelers contracten. Bovendien zouden ze beide nog goed kunnen doorgroeien in de toekomst tot goede spelers... Maar momenteel komen ze te kort.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 30 maart 2009 @ 15:02:43 #237
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67547665
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend dan dat ze beiden konden bijtekenen bij Willem II. Als jullie zo stellig zijn dat ze tekort komen.
Ze kregen beide een verminderd contract dusja.
pi_67547678
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:02 schreef Kingside het volgende:

[..]

Ze kregen beide een verminderd contract dusja.
Ik dacht een verbeterd jeugd contract?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 30 maart 2009 @ 15:06:07 #239
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67547757
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:03 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik dacht een verbeterd jeugd contract?
Ja in ieder geval minder als het gemiddelde. Geen topaanbieding dus.
pi_67547982
Bedankt voor de info. Ben benieuwd. Het feit dat ze ook bij willem II konden blijven en ook in de belangstelling stonden van andere eredivsiie clubs zal toch wel iets zeggen over hun (potentiele) kwaliteiten.
pi_67548238
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt voor de info. Ben benieuwd. Het feit dat ze ook bij willem II konden blijven en ook in de belangstelling stonden van andere eredivsiie clubs zal toch wel iets zeggen over hun (potentiele) kwaliteiten.
Het zijn beide zeer goede spelers voor een club als Den Bosch. Maar voor WillemII komen ze te kort.
pi_67548522
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend dan dat ze beiden konden bijtekenen bij Willem II. Als jullie zo stellig zijn dat ze tekort komen.
Niet spelen voor nog geen 10% meer bij Willem II of spelen bij Den Bosch en 10% minder krijgen... Dan wist ik het ook wel .
pi_67550528
De wedstrijd van zondag tegen NAC is verplaatst naar de roze tent op het Laar. Dit omdat dit kalmerend werkt /liefhebbende gevoelens oproept op de NAC aanhang. Er zal wel een zwart doek om het uitvak gespannen worden om eventueel vochtverlies op te vangen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 30 maart 2009 @ 17:34:20 #244
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67552418
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:32 schreef existenz het volgende:
De wedstrijd van zondag tegen NAC is verplaatst naar de roze tent op het Laar. Dit omdat dit kalmerend werkt /liefhebbende gevoelens oproept op de NAC aanhang. Er zal wel een zwart doek om het uitvak gespannen worden om eventueel vochtverlies op te vangen.
Hehe, ik heb er weer zin in zondag.
pi_67565825
Ik ben er zondag ook weer bij! Ik heb gekozen voor vak H, omdat ik vak E toch niet zo'n leuk idee vond met die groep "fanatiekelingen" daaro.

@ Toma: kudos voor de avatar.
pi_67566132
Willem II komt nog wel terug met paar grote talenten, genoeg wijken in Tilburg met goede voetballers.
***** Kraak.....
  dinsdag 31 maart 2009 @ 03:19:59 #247
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_67566679
Theresia, Besterd, Zorgvlied en de Blaak zeker
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_67567664
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:16 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik ben er zondag ook weer bij! Ik heb gekozen voor vak H, omdat ik vak E toch niet zo'n leuk idee vond met die groep "fanatiekelingen" daaro.

@ Toma: kudos voor de avatar.
Bedankt
Eerste keer dat ik er niet bij ben in 5 jaar ofzo
Achja, kan ik zondag op m'n gemak naar Roda-Ajax kijken.
pi_67651430
Licht verrassende nieuweling:
quote:
Willem II contracteert Jasper Waalkens

2/4/2009 - Willem II heeft voor het nieuwe seizoen Jasper Waalkens gecontracteerd. Deze 20-jarige middenvelder heeft de jeugdopleiding van PSV doorlopen en is nu een vaste waarde bij de beloften van deze club. Vorig seizoen werd Waalkens verkozen tot beste voetballer van de landelijke A-jeugdcompetitie. Jasper kon een nieuwe aanbieding van PSV tegemoet zien, maar heeft uiteindelijk voor Willem II gekozen.

Technisch directeur Andries Jonker: 'Jasper is een middenvelder met veel voetballend vermogen. We zijn zeer verheugd dat hij, ondanks de aanbieding van PSV, de keuze voor Willem II heeft gemaakt.'. Jasper krijgt bij Willem II een tweejarig contract met een optie voor Willem II voor nog eens één jaar. Hij heeft de medische keuring reeds ondergaan.
www.willem-ii.nl
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67653556
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:43 schreef methodmich het volgende:
Licht verrassende nieuweling:
[..]

www.willem-ii.nl
Klinkt goed. Nog nooit van gehoord.
pi_67654824
Vervanging voor Kargbo? Die gaan we verkopen vermoed ik...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67655852
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:36 schreef existenz het volgende:
Vervanging voor Kargbo? Die gaan we verkopen vermoed ik...
Aan wie? Sporting Limburg?
pi_67660139
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:00 schreef toma het volgende:

[..]

Klinkt goed. Nog nooit van gehoord.
Komt van FC Den Bosch af.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:30:19 #254
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67660267
Klinkt niet verkeerd in ieder geval. Hopelijk is het net zon prima speler als van Eijden.
pi_67734154
2-0 winst!
Conclusie... paar spelers laten trainen op strafschoppen. Nobelprijs voor degene die besloten heeft niet door te gaan met Mesoudi en ondanks dat Zijler scoorde ook een enkele reis terug naar Enschede.
pi_67734224
Waren er opstootjes ofzo? Er was veel politie op been, en zelfs ook ME.
pi_67734257
Die zijn er altijd met Willem II - NAC. Willem II en nac zijn rivalen en dat brengt altijd idioten met zich mee die alles iets te serieus nemen.
  zondag 5 april 2009 @ 17:53:42 #258
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_67734542
Wat een waardeloze wedstrijd was dat zeg. 2 bizarre rode kaarten die de spanning uit de wedstrijd halen. Willem II dat niet wil voetballen, NAC probeerde er tenminste nog wat van te maken...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_67734598
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef reem het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd was dat zeg. 2 bizarre rode kaarten die de spanning uit de wedstrijd halen. Willem II dat niet wil voetballen, NAC probeerde er tenminste nog wat van te maken...
Eerste was voor doorgebroken speler (terecht dus). Tweede rode kaart was een 2e gele kaart, alleen deed Luinge het voorkomen alsof ie niet wist aan wie hij hem moest geven waardoor de NACcers (terecht) hevig protesteerde...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 5 april 2009 @ 18:06:11 #260
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_67734823
Ok, wat betreft de kaarten, dat kan dan nog, maar Ik vond het spel werkelijk waar onthutsend van Wilem II zijde.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_67735172
Valt wel mee dat er niet gezongen is: "Johnny, neem maaskants rotzooi mee" of iets dergelijks.... Aangezien Johnny De Mol opnames aan het maken was voor "Down met Johnny"
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 5 april 2009 @ 18:24:48 #262
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_67735268
Volgens mij had ik in t stadion moeten zijn om deze wedstrijd leuk te kunnen vinden...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_67735396
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:24 schreef reem het volgende:
Volgens mij had ik in t stadion moeten zijn om deze wedstrijd leuk te kunnen vinden...
Klopt. Nu ik steeds meer terug haal van de wedstrijd knijp ik hem bijna wat ik zo bij de samenvatting ga zien.
pi_67735751
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:40 schreef TradingStock het volgende:
Waren er opstootjes ofzo? Er was veel politie op been, en zelfs ook ME.
Zelfs ME? Wow!
pi_67736173
Ja?
pi_67736248
Het spel werd slecht toen NAC met 10 man achteruit ging lopen. Nu is NAC al niet de meest aanvallende ploeg en met 10 man niet vreemd dat ze nog verdedigender gaan spelen, maar houd gvd dat tempo erin!!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 5 april 2009 @ 19:00:29 #267
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67736278
Wat een kutwedstrijd, maar wel de 3 punten binnen. Zijler en Messoudi waren inderdaad slecht en ook Swinkels zat niet echt in de wedstrijd, maar Musampa was wel erg goed.
pi_67736445
Zijler werd voorbij gelopen en de passes op hem waren slecht. Messoudi nauwelijks gezien idd. Musampa was goed, Mourad speelde ook lekker. Biemans had het lastig maar hield zich goed.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67740115
Twee keer in één seizoen winnen van NAC
pi_67741047
Ik snap niet dat iemand zich hier druk maakt over het spel. Twee keer winnen in een seizoen van Nac, mooier kan bijna niet. Komt nog bij dat we zo goed als veilig zijn nu.
  zondag 5 april 2009 @ 22:45:14 #271
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_67743520
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik snap niet dat iemand zich hier druk maakt over het spel. Twee keer winnen in een seizoen van Nac, mooier kan bijna niet. Komt nog bij dat we zo goed als veilig zijn nu.
Jij hebt je verwachtingspatroon aangepast op de magere resultaten van de afgelopen 10 jaar? Ik nog niet iig.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_67746644
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik snap niet dat iemand zich hier druk maakt over het spel. Twee keer winnen in een seizoen van Nac, mooier kan bijna niet. Komt nog bij dat we zo goed als veilig zijn nu.
Ze hoeven niet mooi te spelen en dat doen ze ook niet, maar die slordigheidjes moeten ze aan werken. Dat kan ze punten kosten
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67747565
Vond het wel meevallen die samenvatting. Nac supporters laten zich wel van een enorm slechte kant zien op derat.nl door te huilen dat Zeist ze niet moet. Maar ach dat is ook weinig nieuws. Zwaanswijk krijgt de prijs voor droeftoeter van de maand. Hij klaagde dat de Willem II supporters geen liedje zongen al ze met 2-0 voor stonden. Ik zat verder van de Kingside af dat Zwaanswijk en ik hoorde ze zelfs over mijn MP3 speler heen. Over zich goedkoop bij de supporters populair maken gesproken...

[ Bericht 0% gewijzigd door Herr_Munk op 06-04-2009 15:54:36 ]
pi_67747836
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef reem het volgende:

[..]

Jij hebt je verwachtingspatroon aangepast op de magere resultaten van de afgelopen 10 jaar? Ik nog niet iig.
Nee, maar winnen van Nac is altijd goed. De rest van de wedstrijden wil ik leuk voetbal zien, maar bij deze wedstrijd interesseert het me echt helemaal niets.
pi_67748248
quote:
Op maandag 6 april 2009 01:13 schreef Herr_Munk het volgende:
Vond het wel meevallen die samenvatting. Nac supporters laten zich wel van een enorm slechte kant zien op derat.nl door te huilen dat Zeist ze niet moet. Maar ach dat is ook weinig nieuws. Zwijnswijk krijgt de prijs voor droeftoeter van de maand. Hij klaagde dat de Willem II supporters geen liedje zongen al ze met 2-0 voor stonden. Ik zat verder van de Kingside af dat Zwaanswijk en ik hoorde ze zelfs over mijn MP3 speler heen. Over zich goedkoop bij de supporters populair maken gesproken...
je zit met een mp3 speler op de tribune?
  maandag 6 april 2009 @ 08:27:56 #276
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67749554
Ik snap ook niet dat al die Nakkers aan het zeuren zijn over die rode kaarten, die waren gewoon terecht. Eerste was doorgebroken speler wat dus penalty + rood is en die andere was gewoon lomp inkomen met een elleboog wat dus ook gewoon geel is.

Maarja winst van Nak is altijd mooi en al helemaal twee keer in een seizoen.
pi_67749832
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef Kingside het volgende:
Ik snap ook niet dat al die Nakkers aan het zeuren zijn over die rode kaarten, die waren gewoon terecht. Eerste was doorgebroken speler wat dus penalty + rood is en die andere was gewoon lomp inkomen met een elleboog wat dus ook gewoon geel is.

Maarja winst van Nak is altijd mooi en al helemaal twee keer in een seizoen.
Nou ik zat die wedstrijd live te bekijken op EL maar NAC werd wel erg zwaar bestraft met twee rode kaarten en een penalty tegen. Niet dat ik er om zal klagen maar goed.

Het leek wel of de spelers van WII verstijfden van de spanning en daardoor niet door konden drukken.
pi_67750103
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:47 schreef toma het volgende:

[..]

Nou ik zat die wedstrijd live te bekijken op EL maar NAC werd wel erg zwaar bestraft met twee rode kaarten en een penalty tegen. Niet dat ik er om zal klagen maar goed.

Het leek wel of de spelers van WII verstijfden van de spanning en daardoor niet door konden drukken.
Willem II kan niet omgaan met afbraak/achteruit voetbal. Dat gebeurde toen NAC met 10 man kwam te staan.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67750379
pi_67758732
quote:
Op maandag 6 april 2009 02:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

je zit met een mp3 speler op de tribune?
Ik luister daarop naar de radio naar andere wedstrijden. Op Sparta en Heracles na speelden alle concurenten.
pi_67758834
"Zwijnswijk" Hilarisch
  maandag 6 april 2009 @ 15:46:33 #282
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67762105
Toffe tifo was er weer bij de wedstrijd, mooi om te zien dat er mensen zijn die er zoveel werk in steken!
  maandag 6 april 2009 @ 19:29:18 #283
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67769454
quote:
Willem II wil snel beginnen met uitbouw stadion
Geschreven op maandag, 6 april om 19:24

Willem II wil als de wiedeweerga terug richting de subtop van de Eredivisie. De club diende onlangs de toekomstplannen in bij de gemeente Tilburg, waarna het maandag via wethouder Jan Hamming van Sport te kreeg dat het college Burgemeesters en Wethouders positief tegenover de voorgestelde investeringen staat.

Zo mogen de Tricolores binnenkort beginnen met de uitbreiding van het eigen Koning Willem II Stadion, en krijgt het in het gebied Nieuw Stappegoor de gelegenheid om een nieuw opleidingscentrum op poten te zetten. Daarbij voorzien de Brabanders een samenwerking met provincie- en streekgenoot RKC Waalwijk.

“Nu moeten we ook concrete afspraken maken en snel”, reageert directeur Frank Molkenboer in het Brabants Dagblad. “We willen voor seizoen 2010-2011 de eerste fase van het nieuwe trainingscentrum klaar hebben. En we moeten als de sodemieter aan de slag met de uitbouw van het stadion.”
Goed nieuws!
  maandag 6 april 2009 @ 19:40:38 #284
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67769853
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:06 schreef toma het volgende:
Twee keer in één seizoen winnen van NAC
Maar NAC had wel veel eerder afgemaakt moeten worden.
pi_67777153
En als Patrick Kluivert tegen Italië de eerste strafschop gescoord had, stonden we in de finale. We volgen voetbal lang genoeg om te weten dat "had" en "als" echt geen nut hebben.
pi_67780311
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:28 schreef Herr_Munk het volgende:
En als Patrick Kluivert tegen Italië de eerste strafschop gescoord had, stonden we in de finale. We volgen voetbal lang genoeg om te weten dat "had" en "als" echt geen nut hebben.
Als de "had"jes en "als"jes hadden gewerkt, dan stond Willem II nu eerste ipv AZ, want dan hadden wij de miljoenen van al die spelers gehad die AZ toen heeft weggeplukt... Dus laten we niet te veel zeiken, behalve op Scheringa en NAC
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:09:37 #287
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67795422
quote:
Dat het Brabants Dagblad naar NAK-tv kijkt is natuurlijk leuk voor de omhooggevallen supporters uit het westen want dan kijken er ook nog eens wat fatsoenlijke mensen. Ze hebben er natuurlijk dan ook meteen een goede mening uit weten te formuleren en dat plaatste het BD vandaag in de katern PLUS MINUS:

Een minus kreeg Patrick Zwaanswijk.

Natuurlijk was de nederlaag van NAK bij Willem II niet makkelijk te verkroppen voor de Bredanaars. Dat er met de beschuldigende vinger naar scheidsrechter Luinge werd gewezen, was nog enigzins te begrijpen, hoewel er voor beide rode kaarten wel wat te zeggen viel. Patrick Zwaanswijk was echter zo gefrustreerd dat hij het nodig vond het thuispubliek voor de camera van 'zijn' NAK-tv een veeg te geven. "Ons uitvak zat bomvol en er was een geweldige sfeer. Dan wordt Willem II geholpen en dan kunnen ze hier ineens ook een liedje zingen. een beetje triest publiek." Patrick is zelf een beetje triest.

(bron: Brabants dagblad)
Wat een kneus. Het uitvak was alleen eerste 20 minuten te horen daarna waren ze stil of tegen muren aan intrappen.
pi_67796428
Zwaanswijk
Wat een sukkeltje.
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:07:27 #289
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_67799649
Willem II en RKC
Fuseren graag
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:44:46 #290
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67809141


Zijler
pi_67809262
Ahahahahaha wat een held
pi_67809276
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:44 schreef Kingside het volgende:
[ afbeelding ]

Zijler

wat een baas!
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:49:42 #293
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67809329
Hij zwaait die Nakkerd alvast uit. Heerlijk!
pi_67810748
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:07 schreef Parafernalia het volgende:
Willem II en RKC
Fuseren graag
Jeugdteams/opleiding JA
Profteams en beloftes NEE
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:45:56 #295
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67811813
Is het trouwens niet eens tijd voor een fatsoenlijke OP?
pi_67812301
Wat let je? hij zal snel genoeg nodig zijn.
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:45:47 #297
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67814003
Zo, heb even vlug dit in elkaar gezet:



Keepers 1. Maikel Aerts 16. Oscar Moens 26. Bruno Appels

Verdedigers 2. Jens Janse 3. Danny Schenkel 4. Arjan Swinkels 5. Leonardo Henrique Veloso 15. Rens van Eijden (gehuurd) 18. Paul Quasten 21. Daan van Dinter 24. Angelo Martha 2 25. Nuelson Wau 30. Josimar Lima 31. Bart Biemans

Middenvelders 6. Danny Mathijssen 7. Boy Deul 8. Kiki Musampa 10. Said Boutahar 12. Mehmet Akgün 14. Mohamed Messoudi 20. Niels Vorthoren 22. Ibrahim Kargbo 23. Steef Nieuwendaal --. Christophe Grégoire (verhuurd aan Charleroi)

Aanvallers 9. Frank Demouge 11. George Mourad 17. Sergio Zijler 19. Ibad Muhamadu 27. Reimond Manco (gehuurd) 44. Ronnie Reniers

Staf Voorzitter: Hans Verbunt Algemeen directeur: Frans Molkenboer Technisch directeur: Andries Jonker Hoofdtrainer: Alfons Groenendijk Assistent-trainer: Marcel Valk Teammanager / keeperstrainer: Frank Brugel Clubarts: Jan Vioen Verzorger / krachttrainer: Henri van Amelsfort Fysiotherapeut: Raymond de Jong Materiaalman: Mari van Iersel Trainer/coach Jong Willem II: Marco de Ruiter Assistent-trainer Jong Willem II: Edwin Hermans

Erelijst:
  • Landskampioen: 1915/16, 1951/52, 1954/55
  • KNVB-beker: 1943/44, 1962/63
  • Club van het Jaar: 1986/87, 1989/90, 1998/99
  • Deelname Europacup I/Champions League: 1999-2000
  • Deelname Europacup II: 1963/64
  • Deelname UEFA Cup: 1998/99, 2005/06

    Clubrecords:
  • Meeste wedstrijden voor Willem II: John Feskens (483)
  • Clubtopscoorder: Piet de Jong (216 doelpunten)
  • Clubtopscoorder in de eredivisie: Coy Koopal (94 doelpunten)
  • Eerste international: Tinus van Beurden
  • Recordinternational: Sjel de Bruyckere (7 caps)
  • Speler van de Eeuw: Jan van Roessel
  • Eerste buitenlandse aankoop: Kurt Zaro (1956)
  • Duurste aankoop: Mounir El Hamdaoui (¤1.100.000, Tottenham Hotspur, 2006/2007)
  • Hoogste verkoop: Mounir El Hamdaoui (¤5.750.000, AZ Alkmaar, 2007/2008)



    De OP is hier te vinden.
  • pi_67817578
    Netjes

    Voor hoeveel is Dembele eigenlijk verkocht?
      woensdag 8 april 2009 @ 09:54:57 #299
    191712 Kingside
    Draak van een wedstrijd
    pi_67819676
    5 miljoen volgens mij, maar ik dacht allemaal dat we El Hamdaoui voor 7 mil hadden verkocht.
    pi_67831940
    Dembele is voor 4.8 miljoen verkocht. GBA kreeg echter 20% ivm doorverkoopclausule. Willem II heeft er dus 4 miljoen voor gevangen. Destijds leek het veel, nu veel te weinig.
    pi_67832051
    Is Jaliens niet de duurste aankoop ooit? Ik dacht dat we daar destijds 2.6 miljoen gulden voor hadden betaald?
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')