Die zijn wel mooi..quote:Op zondag 9 november 2008 13:45 schreef Nantes het volgende:
[ afbeelding ]
Louboutin Decollete's <3.
E2c dood? Die van mij zijn vrijwel onverwoestbaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:54 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
Shure Se210. Omdat mijn E2c dood zijn
.
welk model is dit?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk voor d'r bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe duur en waar vandaan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:44 schreef seatsniffer het volgende:
Nieuwe laptoprugzak:
[ afbeelding ]
En? En? En? En? En?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey, die heb ik vorige week ook aangeschaft.
Ja, kan er alleen maar lyrisch over zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En? En? En? En? En?
Ik ga hem om 1 uur ophalen.. Was gister 5 min te laat door die hoerige kutfiles..
Ik heb hem vooral voor games gehaald. Mijn vorige was een 37" LCD maar met een contrastratio van 1200:1quote:Op woensdag 26 november 2008 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, kan er alleen maar lyrisch over zijn. Schitterende kleuren, mooie beeldweergave. Vanzelfsprekend een hele vooruitgang vergeleken bij die Sony-bak van dik 60 kg van acht jaar oud
.
En dit is de eerste tv waar ik een netwerkkabel in kon stoppen. Kan 'm gewoon op m'n ReadyNAS-server aansluiten en dan door mp3tjes, foto's etc. scrollen en weergeven
.
Dat ga je wel merken jaquote:Op woensdag 26 november 2008 09:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb hem vooral voor games gehaald. Mijn vorige was een 37" LCD maar met een contrastratio van 1200:1.
En geen HDMI poorten enzo.
Dus dit wordt voor mij ook een hele vooruitgang..
Ik heb de middag vrijgenomen om te spelen met m'n nieuwe tvquote:Op woensdag 26 november 2008 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ga je wel merken ja. Heb bij ZIggo meteen ff het HD-abo erbij genomen. DIscovery en Nat Geo in HD
! Zal m'n zusje es vragen om haar PS3 mee te nemen. Ben niet zo'n gamer, maar zal dan ook nog wel worden weggeblazen door de beeldkwaliteit
.
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb de middag vrijgenomen om te spelen met m'n nieuwe tv.
waar gekocht?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb de middag vrijgenomen om te spelen met m'n nieuwe tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |