Waar komt die lamp vandaan???quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef Patries86 het volgende:
Htc touch pro voor mijn mannetje
[ afbeelding ]
Nieuwe ikea kast met ladenkast erin en een mand
[ afbeelding ]
2 Lime groene bol lampen (1 grote en 1 kleine)
[ afbeelding ]
Of dat vogeltje die een vrouwtje gaat versieren met zijn showquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef Patries86 het volgende:
Earth is mooie film
Grappig stuk vind ik wanneer die eendjes uit de boom springen
Thanx, van de week maar ff naar de Ikeaquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:57 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Waar komt die lamp vandaan???
Van de Ikea kevin33
oeh, doet eens laten weten of dat boek wat is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Een boek en een nieuwe telefoon:
[ afbeelding ]
Ze hebben verschillende kleurtjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Thanx, van de week maar ff naar de Ikea
Het is hier behoorlijk groen binnen, en die lampjes vindt ik wel vet in die kleurquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:48 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende kleurtjes
Daarom wij ook, vanwege het groen gehalte in ons huisquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:49 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Het is hier behoorlijk groen binnen, en die lampjes vindt ik wel vet in die kleur
Hij liep al een tijdje te zeiken dat er geen leuke spellen voor de xbox meer waren dus vandaar, maar hij vermaakt zich er al uren mee dus het zal idd wel een goed spel zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:06 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Goede keus ik heb hem bijna uitgespeeld maar het is echt een super spel.
Ik zie geen mayo hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:15 schreef ForumGek het volgende:
Diggy Dex - Mayonaise voor de ziel !
[ afbeelding ]
Moet dat beest niet water enzo hebben om in rond te zwemmen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:06 schreef Patries86 het volgende:
[ afbeelding ]
Loesje, onze Russische vierteen landschildpad
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin volgende week ophalen (ma/di/wo)![]()
Dat het maar snel weer zomer wordt
Landschildpadquote:Op zondag 2 november 2008 03:21 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Moet dat beest niet water enzo hebben om in rond te zwemmen?
Zie inderdaad futureme.orgquote:
Da's geen straf zegquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin volgende week ophalen (ma/di/wo)![]()
Dat het maar snel weer zomer wordt
hoe is het met je mopshondquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:06 schreef Patries86 het volgende:
[ afbeelding ]
Loesje, onze Russische vierteen landschildpad
Gaat goed hoor met denver (onze mopshond), hij vind het erg interessant zo'n nieuw diertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |