abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 januari 2010 @ 00:01:30 #191
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_77124418
Was een mooie 2e helft gisteren zeg! Heb de laatste 2 jaar niet zoveel driehoekjes gezien in het spel van River. Het leek op sommige momenten wel of de verdediging van Boca niet bestond! Nu maakt één zwaluw nog geen zomer, maar damn... wat een genot om naar dit River te kijken zeg
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_77124569
edit: laat maar, heb ze al 'ergens anders' gezien..

[ Bericht 63% gewijzigd door Radegast op 22-01-2010 00:22:24 ]
pi_77158456
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:01 schreef reem het volgende:
Was een mooie 2e helft gisteren zeg! Heb de laatste 2 jaar niet zoveel driehoekjes gezien in het spel van River. Het leek op sommige momenten wel of de verdediging van Boca niet bestond! Nu maakt één zwaluw nog geen zomer, maar damn... wat een genot om naar dit River te kijken zeg
Eerste helft tegen Boca in oktober was ook goed en toen verzuimde River ook om Boca te vernederen

Boca heeft overigens een oud speler van de jeugdopleiding van River gehaald
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78286715
5 wedstrijden - 5 punten

Mijn voorspelling van top 5 gaat zo niet uitkomen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78747942
Over 2 uurtjes een classico

In Nederland is toch niks te beleven dus maar een stream aanzwengelen

Vandaag is Burito overigens 36 geworden
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:49:32 #196
14509 reem
pi_78757637
36 staat voor 't aantal keren dat 'ie in de afkickkliniek terecht is gekomen?
[b]@RemiLehmann[/b]
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:14:21 #197
14509 reem
pi_78758236
mooie 1-0 winst.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_78758260
Mooi was het niet, maar nu effe 6 punten halen en dan tegen Boca

En ik ben er bij
pi_84181317
Ik mis River Plate

Nog 2 weekjes en dan kan ik weer naar het monumental
  zondag 18 juli 2010 @ 07:51:46 #200
14509 reem
pi_84190683
Fecha 1 en 3 ben ik er ook bij. Uit tegen Huracán weet ik nog niet helemaal zeker.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_84194219
Zonde want Huracan is de mooiste uitwedstrijd
pi_84409157
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Funes Mori
Rojas

Ben benieuwd of River nog iemand zo als Farias, Pavone, G, Fernandez, Caruso of Silva gaat halen. Hoop het niet eigenlijk want met Rios en Funes Mori zit je goed de komende jaren en daarachter zit je met Diaz, Villalva, Rojas ook goed
En poor mans Palermo Pavone is gekomen

El 27 de agosto de 2009 se casó con el jugador de fútbol Cristian Fabbiani apodado "El Ogro".[2]

En noviembre abandonó Electro Stars (reemplazada por Lola Bezerra) para trabajar en Villa Carlos Paz con Florencia de la V en Living la viuda loca.[3]

En febrero de 2010, luego de 6 meses de estar casada, Victoria y Fabbiani, involucrado en un escándalo televisivo, deciden terminar su matrimonio.[4]

Me separé del Ogro por mi salud mental

Victoria Vanucci, Revista Caras
Sin embargo, al poco tiempo se reconcilian y Fabbiani se tatúa la frase "hasta que la muerte nos separe Vicky". [5] Pero en mayo del 2010, la pareja se separa oficialmente, luego de conocerce públicamente denuncias de Victoria contra Fabbiani por agresión.

Dit vond ik wel grappig
pi_90401262
River Plate!!!!!!!!
pi_90401305
argentijns en braziliaans voetbal :r
pi_90401924
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef SaintIves het volgende:
argentijns en braziliaans voetbal :r
Kom je nu met een argument?
pi_90410090
Met wat voor Europese club kun je nou River Plate of Boca vergelijken qua niveau?
pi_90410194
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Met wat voor Europese club kun je nou River Plate of Boca vergelijken qua niveau?
kutclub in de middenmoot van de serie a.
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 december 2010 @ 21:31:56 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_90411654
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
De echte top.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_90415831
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Beide horen qua status en aanhang tot de mondiale top en sportief is moeilijk om te zeggen omdat er altijd veel wisselingen zijn in de selecties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')