Dat is afhankelijk van hoe je je verdedigt. Als je iemand netjes je woning uitwerkt is er niets aan de hand, risico van het vak. Schiet je iemand overhoop liggen zaken echter iets anders.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou tegenwoordig zit je langer in de bak als je je zelf hebt verdedigd tegen inbrekers, dan dat de inbreker zelf vastzit voor zn daad.
Onzin. Doodslag wordt flink bestraft in Nederland.quote:Je kunt beter iemand doodslaan dan een fiets stelen bijna, zo krom is het rechtssysteem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Levenslang, zodat hij er nooit achter komt dat die cheque ongedekt was..
Zoiets ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Nederlandse gevangenissen? Dat is toch net een soort Van der Valk hotel alleen dan verplicht fitnessen en schoffelen?
iemand vermoorden omdat hij iemand vermoord!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Cumshooter het volgende:
Ik vind zelf dat de moordenaar zelf ook vermoord moet worden.
niet omdat ik het zo erg vind, maar vuur moet met vuur bestreden worden
Oh 2008quote:Op woensdag 23 september 2009 16:21 schreef Doe_maar_gewoon het volgende:
Als ze in nederland levenslang krijgen, lopen ze na 23 jaar weer op straat rond, plus dat ze in de bak als een stel vakantiegangers behandeld worden.
Maar als je iemand vermoord, moet je daarvoor boeten. Levenslang dus.
( alleen jammer dat nederland daar nogal soft in is )
Yeah right.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:21 schreef Doe_maar_gewoon het volgende:
Als ze in nederland levenslang krijgen, lopen ze na 23 jaar weer op straat rond, plus dat ze in de bak als een stel vakantiegangers behandeld worden.
Maar als je iemand vermoord, moet je daarvoor boeten. Levenslang dus.
( alleen jammer dat nederland daar nogal soft in is )
Vermoord een moordenaar riep de toekomstig moordenaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef chrisje013 het volgende:
geen. als je iemand vermoordt, dan verlies je wat mij betreft je grondrecht op leven.
lolquote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef chrisje013 het volgende:
geen. als je iemand vermoordt, dan verlies je wat mij betreft je grondrecht op leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |