Pauper, gebruik Tipp-Ex velletjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:33 schreef TLC het volgende:
als je wat verkeerds typte kon je *&**&*#$#%#$ helemaal overnieuw beginnen).
Oh de nostalgie.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mezelf op zo'n ouderwetse typemachine leren typen. Een kinder typemachine en daar schreef ik dan sprookjes mee. Ook tijdens mijn studie maakte ik nog veel gebruik van zo'n typemachine, het duurde volgens mij tot het derde jaar eer de eerste computers voor studenten hun intrede deden.
Met als gevolg dat ik nu door circa drie toetsenborden per jaar ga omdat mijn aanslag enorm hard is.
Precies hetzelfde als ik dus. Heel herkenbaar. Ik was destijds 10 jaar en het huiswerk dat ik meekreeg deed nog het meest denken aan strafregels. Zóóó saai. Maar nu is het wel handig, ja.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:47 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb m'n 10 vingersysteem type diploma nog op zo'n scheidegger ding gedaan (wel een elektrische) met allemaal gele/groene/rode/blauwe toetsen. Vond het verschrikkelijk om te doen maar heb er wel heel veel baat bij gehad
Dat dus!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:40 schreef female81 het volgende:
Een jeugdtrauma. Bij gebrek aan een computer - ik kom niet uit het meest vooruitstrevende gezin - moest ik alle boekverslagen voor mijn eindexamen (dat was in 1998) op zo'n ding uittikken. Het was wel een electrische en dat scheelde nog, maar toch. Tikfoutjes bleven voorgoed zichtbaar. Weer een likje tipp-ex eroverheen, en dat lettertje opnieuw proberen te tikken... Maar ja, alles uitschrijven zou nog erger geweest zijn.
Ongeveer twee maanden 2 jaar later kwam er een computer in huis...
Ah, zo'n mooie waar de 1 ontbrak omdat je dat met hoofdletter I ook kon doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:42 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze nog staan. Te mooi om weg te doen.
mijne had wat beters! als ik dezelfde letter weer op dezelfde plek deed, haalde hij soms de letter wegquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef eleusis het volgende:
[..]
Pauper, gebruik Tipp-Ex velletjes
En dan heel precies dezelfde letter proberen te typen, zeker als je velletje al een tijdje gebruikt was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |