Bwhehehequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:01 schreef GilaMonyet het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=1408901140e04b249321a0d00b4ff3e7
quote:
PMquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:03 schreef renedis het volgende:
[..]
nog 1 keer.. volgens mij is daphne wel een beetje br33z3r?
maargoed, pics wanted?
ik ga maaar eens aan de praat met haar, ze klinkt wel lief
wel leuk maar niet zon sterk einde... okeyquote:
Ja maar toch.. heb de indruk dat deze iets langzamer doetquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja tot dat je naar main city ging en dan als nog alle zooi moest loaden
nee vertel mij wat. neus dichtknijpen, en gaan als een banaanquote:
Geen idee..ik speel geen WoWquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:05 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar toch.. heb de indruk dat deze iets langzamer doet
ps: moet WoW ook telkens zoveel zooi downloaden tussendoor of valt dat dan wel weer mee?
kamadanquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja tot dat je naar main city ging en dan als nog alle zooi moest loaden
Je moet eerst installeren en dan nog een patch waarschijnlijk wat ook weer tijdje duurtquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:05 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar toch.. heb de indruk dat deze iets langzamer doet
ps: moet WoW ook telkens zoveel zooi downloaden tussendoor of valt dat dan wel weer mee?
is ook wel liefquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:03 schreef renedis het volgende:
[..]
nog 1 keer.. volgens mij is daphne wel een beetje br33z3r?
maargoed, pics wanted?
ik ga maaar eens aan de praat met haar, ze klinkt wel lief
Vertelquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee vertel mij wat. neus dichtknijpen, en gaan als een banaan![]()
is een hele vage avond/nacht geweest daarna die ik nooit meer zal vergeten, de littekens heb ik er nog van
de laatste keer dat ik dei meuk naar binnen heb gewerkt was toen ik 19 wasquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee vertel mij wat. neus dichtknijpen, en gaan als een banaan![]()
is een hele vage avond/nacht geweest daarna die ik nooit meer zal vergeten, de littekens heb ik er nog van
Ga dood -9quote:
Achja, heb ik vanavond iets te doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je moet eerst installeren en dan nog een patch waarschijnlijk wat ook weer tijdje duurt
Succes
wow is voor mensen die een online sociaal leven hebbenquote:
Nightfallquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik had alleen eerste deel.. Lions Arch
FTW GRTDOJWquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wow is voor mensen die een online sociaal leven hebben
quote:
great minds...quote:
quote:
Nerdquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Achja, heb ik vanavond iets te doen![]()
Ben een beetje uitgekeken op GW dus tijd voor iets nieuws![]()
Ja ik weet wel wat WoW is hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nerdquote:
World of Wankers toch?quote:
quote:
Bakkus!quote:
Hehe.. onder anderequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
En offline dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
PM?
hahaha wat heb je nou allemaal gedaan (ben ff weg geweest)
gmtaquote:
wat een asoquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:11 schreef debbie_19 het volgende:
Mijn oog ziet dat mijn collega ook al de hele tijd beetje op internet zit
neuh, laat ik dat maar niet doenquote:
Ja & Nee..quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:11 schreef renedis het volgende:
[..]
gewoon NIET
ik heb zo'n haat aan WoW
het verneuqt je leven man
die posten hier onder werktijd en daarna niet meerquote:
snap precies wat je bedoelt ik heb zo een hekel aan computers en internetquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:11 schreef renedis het volgende:
[..]
gewoon NIET
ik heb zo'n haat aan WoW
Hij volgt uw voorbeeldquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:11 schreef debbie_19 het volgende:
Mijn oog ziet dat mijn collega ook al de hele tijd beetje op internet zit
wat is GW ook alweer?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja & Nee..
Ligt geheel aan de persoon zelf
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die posten hier onder werktijd en daarna niet meer
dat heb ik met UOquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:11 schreef renedis het volgende:
[..]
gewoon NIET
ik heb zo'n haat aan WoW
dan heb je een sociaal levenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik post ook niet altijd na werktijd en in het weekend
Ik dacht dat je bedoelde als mensen niet meer posten na werktijd dan ze dan aan het WoW'en zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan heb je een sociaal leven
omgquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat heb ik met UO
1 jaar fulltime gespeeld met mijn irl vrienden.. op een dag gingen we niet meer sporten en later naar de kroeg omdat we dan nog ff konden uo-en... totdat onze freeshard offline ging omdat de eigenaar werd gezocht door de overheid
een jaar lang voor niets gewerkt... sinds dien speel ik geen mmorpg meer
UO ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat heb ik met UO
1 jaar fulltime gespeeld met mijn irl vrienden.. op een dag gingen we niet meer sporten en later naar de kroeg omdat we dan nog ff konden uo-en... totdat onze freeshard offline ging omdat de eigenaar werd gezocht door de overheid
die heb je ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde als mensen niet meer posten na werktijd dan ze dan aan het WoW'en zijn
Hoop dat je in die bananen stiktquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:16 schreef DonGuido het volgende:
ik ga een tros bananen halen, tot zo beste mensen
quote:
Ultima onlinequote:
het bestaatquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:16 schreef DonGuido het volgende:
ik ga een tros bananen halen, tot zo beste mensen
Of er over uitglijdt en zodanig z'n nek breektquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoop dat je in die bananen stikt
ik ken wel een geniaal filmpje van WoW.quote:
Niet door WoW door de persoon zelf..quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]volgens mij zijn heul wat levenS verneukt door WoW
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:17 schreef Logician het volgende:
[..]succes
ps: http://partyflock.nl/user/707767:Don_Guido.html
quote:
ja je heb de gekste dingen, er staan zelfs fimpjes op youtube , dat een gast betrapt wordt, dat ie aan het sjorren was op zon wow karakter.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ken wel een geniaal filmpje van WoW.
dan zijn ze een meisje dat overleden is aan het eren.
Met heel veel lui en dan komt er zo'n andere groep aan die iedereen afslacht.
fakking droog
awwwwwwwwwwquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de dag nadat de shard uit de lucht was ben ik met een van mn maten maar naar de kroeg gegaaan... en na 10 bier durfde we de andere 2 te bellen die op vakantie in nieuwzeeland waren... 1tje begon te huilen
Nurdsquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je heb de gekste dingen, er staan zelfs fimpjes op youtube , dat een gast betrapt wordt, dat ie aan het sjorren was op zon wow karakter.
ja nog steeds de beste mmorpgquote:
haha, ja, klopt ook. Die hek ook gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je heb de gekste dingen, er staan zelfs fimpjes op youtube , dat een gast betrapt wordt, dat ie aan het sjorren was op zon wow karakter.
dat jullie nooit zelf een server begonnen zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de dag nadat de shard uit de lucht was ben ik met een van mn maten maar naar de kroeg gegaaan... en na 10 bier durfde we de andere 2 te bellen die op vakantie in nieuwzeeland waren... 1tje begon te huilen
Ik ben er dus laatst achtergekomen dat mijn zoontje van 12 verliefd is op een mangafiguurtje, ik moest zo hard lachenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Aap je moet je niet aangesproken voelen he. Ik zeg alleen maar dat er heel wat mensen naar de klote zijn gegaan..denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Niet door WoW door de persoon zelf..
Bedoel het spel start zichzelf niet op en zegt niet je moet blijven gamen..
De persoon zelf wel die bepaald of je je zelf helemaal in laat opnemen en er niet meer mee kan stoppen of niet
hij had 2 weken voor hij op vakantie ging ong 40 uur poisoning skill getraintquote:
da's best lulligquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij had 2 weken voor hij op vakantie ging ong 40 uur poisoning skill getraint![]()
zo zie ik een vriend van me zijn leven dus verneuqen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat heb ik met UO
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja dan voel je niet erg lekker neequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij had 2 weken voor hij op vakantie ging ong 40 uur poisoning skill getraint![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben er dus laatst achtergekomen dat mijn zoontje van 12 verliefd is op een mangafiguurtje, ik moest zo hard lachen
daarna hoefde het niet meer van onsquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat jullie nooit zelf een server begonnen zijn
Ik heb serieus bijna een half jr elke vrije minuut die ik had GW zitten spelen, ga wel oppassen dat nu niet te doen trouwensquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarna hoefde het niet meer van ons
Ik voel me niet aangesproken hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aap je moet je niet aangesproken voelen he. Ik zeg alleen maar dat er heel wat mensen naar de klote zijn gegaan..denk ik.
Ik heb een poosje GW gespeeld en ik zie niet in wat er verslavend aan is. Na een paar uurtjes ben ik het alweer zat al dat gelul erom heen. Laat mij maar gewone games spelen..zoals bijvoorbeeld Fable. Maar ik ben alles snel zat
zeker ook als je het met je irl vrienden doet... serieus zit je daar in de kroeg met zn 5ven te overleggen hoe je het beste een dungeon kan aanpakken of hoe je laatst een pk gepwned had!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:21 schreef renedis het volgende:
[..]
zo zie ik een vriend van me zijn leven dus verneuqen.
hij speelt WoW en komt op vrijdag avond om 12 uur in de nacht pas aankakken omdat hij een war ofzo hebt gehad
Hehe.. ik speelde wow met me vrienden maar we hadden het nooit uitgebreid over wow als we IRL aan chillen waren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zeker ook als je het met je irl vrienden doet... serieus zit je daar in de kroeg met zn 5ven te overleggen hoe je het beste een dungeon kan aanpakken of hoe je laatst een pk gepwned had!
ik lag op een gegeven moment met mijn koptelefoon op in mn bed te macro skillgainen
Pas maar op dan iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb serieus bijna een half jr elke vrije minuut die ik had GW zitten spelen, ga wel oppassen dat nu niet te doen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |