We have a winnerquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb geen sok nodig. Ik word door het hockeyteam van m'n vriendin al 'de bobbel' genoemd.
ja!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:37 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ben ik de enige die hier de humor niet van inzie?
Beter een sok in je broek dan een broek in je sok.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:58 schreef EliseZwart het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel fokkers nu met sokken in hun broek gaan stappen
Tenzij op fiets met open kettingkast.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Beter een sok in je broek dan een broek in je sok.
Sinds ik m'n rechterbeen heb geamputeerd om zodoende m'n piemel in die broekspijp te kunnen laten zakken heb ik inderdaad een opvallend gebrek aan bobbelquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Sinds ik m'n rechterbeen heb geamputeerd om zodoende m'n piemel in die broekspijp te kunnen laten zakken heb ik inderdaad een opvallend gebrek aan bobbel.
(ik bedoelde eigenlijk het gedeelte waar een meisje voorstelt om je te pijpen en dan huuuu snel op de fiets naar huis racen)
Mijn hele beeld van jou is nu naar de klote, speknekquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:17 schreef speknek het volgende:
Ja echt. Leg je hand op m'n been en je maakt wat mee!
natuurlijk niet zo duidelijk als in dit verhaal, maar uit verlegenheid kansen om zeep helpen was een kunst waar ik vrij bedreven in was
Mijn ondertitel zou een giveaway moeten zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:19 schreef Ripley het volgende:
Mijn hele beeld van jou is nu naar de klote, speknek
Als in: Help, ik heb nog nooit met een meisje gepraat en zou dat ook graag eens willen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:31 schreef Gluckskafer het volgende:
Een sok in je broek?
Zo 2 die je in een bolletje in elkaar vouwt, of gewoon ééntje plat?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:32 schreef Bananenman het volgende:
Verzonnen topics blijven de leukste.
quote:
het zou jullie verbazen hoe weinig ik dingen heb aangediktquote:
Alleen de bobbel in je broek, hihihihihi.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
[..]
het zou jullie verbazen hoe weinig ik dingen heb aangedikt
babysokjes?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
[..]
het zou jullie verbazen hoe weinig ik dingen heb aangedikt
quote:ben ik snel naar huis gefietst. Wel lastig met een erectie en een sok in je broek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |