In welluk café gifde gij oew fistje?quote:
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Dank. Zucht, nu zit ik in de "tig".. daar kom ik nooit meer uit ben ik bang
![]()
.
Omdat het normaal 15 minuten te hard rijden isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:10 schreef theKiD het volgende:
Gefeliciteerd Zusje!![]()
Enne Crazy.. ik weet niet hoe je dr bij komt dat Eindhoven zo'n hell is..08:10u vertrokken vanaf 't Laar, en om 08:45u stonden we bij ons hoofdkantoor. Net op de terugweg, 20 minuten.. omdat de stoplichten tegen zaten. (Nergens harder dan 110km/h gereden op de snelweg.. )
Schiet mij maar lek, maar ik snap die zin van jou niet..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Omdat het normaal 15 minuten te hard rijden is
Jij deed er 35 minuten over terwijl Existenz het in een kwartiertje kan rijden?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, maar ik snap die zin van jou niet..
Duidelijk! Alleen ik heb vorig jaar me lesje gehad in hard rijdenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij deed er 35 minuten over terwijl Existenz het in een kwartiertje kan rijden?
20 te hard is geen 250 euro hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Duidelijk! Alleen ik heb vorig jaar me lesje gehad in hard rijdenAls je ff 250 euro moet aftikken omdat je word geflitst... Ga je op een gegeven moment wel wat rustiger rijden.. Ik heb meestal ook tijd genoeg als ik op de weg zit dus Lang leven het onregelmatig werken
![]()
Ik heb ook nergens gezegt hoe hard ik toen reed...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:32 schreef existenz het volgende:
[..]
20 te hard is geen 250 euro hoor
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:48 schreef Spooky4u het volgende:
Gisteren ook veel rood blauw geel in Noord.
Scooter ongelukje, scooterdude zwaar gewond, en voordat de eerste gendarmerie er was, was de scooter alweer gejat/verdwenen. Dude lag er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |