zit inderdaad een fietsen winkel! als je vanuit centrum komt aan de linkerkant! is een wit pand met stickers op de ramen dat ze in en verkoop en reparatie doen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:57 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Niet voorbij de fontein, maar verderop na super de boer, vlak voor de eerste bocht naar rechts.
Er is wel gelijk een ongevalsformulier ingevuld. Dat wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
kzou toch maar eens met die kartbaan gaan praten als ik je baas was, want die kosten zou ie wel eens kunnen verhalen! het is wel eigen risico, maar dit is wel heel dol!
Welk verhaal?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:18 schreef Spooky4u het volgende:
Hej vamp,
jouw verhaal in OUD... wasda hier in Noord?
Ze knallen al best vaak de afgelopen weken hier in de buurt. Toch wel paar keer per week..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef theKiD het volgende:
Al een 2x deze avond siervuurwerk achter me huisIs toch wel mooi, geen idee wat er aan de hand is, maar ziet er wel mooi uit.
Woon niet bij jou in de buurtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze knallen al best vaak de afgelopen weken hier in de buurt. Toch wel paar keer per week..
Volgens mij haal je de fietsenboer bij de super en het oude pand van Guill vd Ven door elkaar (eerst ergens halverwege de korvelse weg, daarna 2 deuren verder waar vroeger de subaru garage zat)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Moest die fietsenmaker op de korvelseweg niet weg vanwege de nieuwbouw? In de telefoongids kan ik hem niet meer vinden.
Wat er aan de hand is?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef theKiD het volgende:
Al een 2x deze avond siervuurwerk achter me huisIs toch wel mooi, geen idee wat er aan de hand is, maar ziet er wel mooi uit.
Honderd worden helptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Dank. Zucht, nu zit ik in de "tig".. daar kom ik nooit meer uit ben ik bang
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |