abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62778698
Inmiddels nieuws over beide collegas:
Collega die er bij de gele vlek uit is geknald: Operatie gehad vandaag, enkel 2 plekken gebroken vleeswond gehecht

Collega van blauw: enkel zwaar gekneusd
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_62779951
Toch een makkelijke manier om de ziektewet in te gaan. Zorgen dat je baas ook ziet dat je echt wat hebt.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62785169
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:57 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Niet voorbij de fontein, maar verderop na super de boer, vlak voor de eerste bocht naar rechts.
zit inderdaad een fietsen winkel! als je vanuit centrum komt aan de linkerkant! is een wit pand met stickers op de ramen dat ze in en verkoop en reparatie doen!

ben er nooit geweest, maar net wel langs gefietst
pi_62785196
kzou toch maar eens met die kartbaan gaan praten als ik je baas was, want die kosten zou ie wel eens kunnen verhalen! het is wel eigen risico, maar dit is wel heel dol!
pi_62789895
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
kzou toch maar eens met die kartbaan gaan praten als ik je baas was, want die kosten zou ie wel eens kunnen verhalen! het is wel eigen risico, maar dit is wel heel dol!
Er is wel gelijk een ongevalsformulier ingevuld. Dat wel.
Tevens zijn we er officieel gezien ook niet op gewezen dat het eigen risico is. Maar goed, belangrijkste is dat alles goed gaat met ze
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_62790238
Nou, fijn dat het iig "niet al te ernstig" is!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62791959
Hej vamp,
jouw verhaal in OUD... wasda hier in Noord?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62792160
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:18 schreef Spooky4u het volgende:
Hej vamp,
jouw verhaal in OUD... wasda hier in Noord?
Welk verhaal?
pi_62792196
Van dat jongetje op teakwondo
sorry dat ik er over begin
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62792444
Dacht al dat je dat bedoelde... Hij zat bij La sala in de goirkestraat
pi_62792499
Ah ok, ik dacht dat er hier in de wijk een drama was gebeurt, maakt het niet minder erg btw.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62792861
Waar ie pcies woonde weet ik niet...Maar geloof dat ie wel in Noord op school heeft gezeten...
Blijft een drama ja.. zo'n manneke...
pi_62794740
Al een 2x deze avond siervuurwerk achter me huis Is toch wel mooi, geen idee wat er aan de hand is, maar ziet er wel mooi uit.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62795340
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef theKiD het volgende:
Al een 2x deze avond siervuurwerk achter me huis Is toch wel mooi, geen idee wat er aan de hand is, maar ziet er wel mooi uit.
Ze knallen al best vaak de afgelopen weken hier in de buurt. Toch wel paar keer per week..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62796189
Ik zag vandaag dat de vuurwerkwinkel aan het begin van de korvelse weg weer is ingericht.
Mss valt er een verband te ontdekken
pi_62796424
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:49 schreef existenz het volgende:

[..]

Ze knallen al best vaak de afgelopen weken hier in de buurt. Toch wel paar keer per week..
Woon niet bij jou in de buurt En ik werk meer 's avonds als dat ik thuis ben
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62796642
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Moest die fietsenmaker op de korvelseweg niet weg vanwege de nieuwbouw? In de telefoongids kan ik hem niet meer vinden.
Volgens mij haal je de fietsenboer bij de super en het oude pand van Guill vd Ven door elkaar (eerst ergens halverwege de korvelse weg, daarna 2 deuren verder waar vroeger de subaru garage zat)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:13:42 #168
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_62800853
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef theKiD het volgende:
Wat er aan de hand is?
Het is oktober. Vanaf dan wordt er in Tilburg vuurwerk afgestookt. Da's altijd al zo geweest. Het beste zijn die superzware explosies... Mooi Bels spul.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_62802758
Happy 20th Birthday to me!
pi_62802854
FELI
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62803407

[ Bericht 9% gewijzigd door _Ophelia_ op 30-10-2008 13:42:50 (Plaatje deed het niet) ]
pi_62803683
Dank . Zucht, nu zit ik in de "tig".. daar kom ik nooit meer uit ben ik bang .
pi_62803895
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Dank . Zucht, nu zit ik in de "tig".. daar kom ik nooit meer uit ben ik bang .
Honderd worden helpt
pi_62803929
Feli!
pi_62804510
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Happy 20th Birthday to me!
Gefeliciteerd
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')